• Praattopic van de Fabriek nummer 3!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:16 ]


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    Jongens kan iemand me please bijpraten? Hahah


    We zijn bij de doen, durven of de waarheid opdracht. Jonas heeft als doen-opdracht van Ryan Clementine geslagen, Clementine wilde wraak nemen op Albert toen hij een goed woordje voor Jonas probeerde te doen, Raven heeft ingegrepen en Albert een beetje gered en vervolgens is er omgeroepen dat de dag erna er waarschijnlijk een technische storing is waardoor ze geen contact met de buitenwereld meer kunnen hebben (wat gaat blijven + muren die omhoog komen, maar dat weet alleen Clementine), dus de meeste mensen zijn nu in tweetallen verspreid en zijn de laatste berichten aan hun ouders aan het sturen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    We zijn bij de doen, durven of de waarheid opdracht. Jonas heeft als doen-opdracht van Ryan Clementine geslagen, Clementine wilde wraak nemen op Albert toen hij een goed woordje voor Jonas probeerde te doen, Raven heeft ingegrepen en Albert een beetje gered en vervolgens is er omgeroepen dat de dag erna er waarschijnlijk een technische storing is waardoor ze geen contact met de buitenwereld meer kunnen hebben (wat gaat blijven + muren die omhoog komen, maar dat weet alleen Clementine), dus de meeste mensen zijn nu in tweetallen verspreid en zijn de laatste berichten aan hun ouders aan het sturen.

    Thank you!
    Is er iemand vrij voor romy, aangezien iedereen in 2tallen zit?
    Also mijn excuses voor het niet schrijven, het plan was dat we iedere dag gewoon om half 1 Max in her hotel waren, maar beide dagen hadden we de bus gemist dus moesten we 40 minuten lopen naar de auto :')


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Thank you!
    Is er iemand vrij voor romy, aangezien iedereen in 2tallen zit?
    Also mijn excuses voor het niet schrijven, het plan was dat we iedere dag gewoon om half 1 Max in her hotel waren, maar beide dagen hadden we de bus gemist dus moesten we 40 minuten lopen naar de auto :')


    We zijn als het goed is met een oneven aantal overgebleven :')
    Maar van mij mag ze zich wel bij Raven en Randall aansluiten (:

    Dat is balen zeg! Is het verder wel leuk?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb waarschijnlijk geen tijd meer om ergens op te reageren tot een uur of negen, dus tot vanavond!


    chaos makes the muse

    Ik ga naar bed, morgen schrijf ik weer een stukje :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Ik ga naar bed, morgen schrijf ik weer een stukje :')


    Haha oké! Dan ga ik ook maar slapen tot morgen (:


    chaos makes the muse

    Necessity schreef:
    (...)

    We zijn als het goed is met een oneven aantal overgebleven :')
    Maar van mij mag ze zich wel bij Raven en Randall aansluiten (:

    Dat is balen zeg! Is het verder wel leuk?

    Ja het was echt amaaaazing en het weer was super, zelfs een beetje te warm soms.
    Anyway, mn stukje is flut, don't mind me :')


    tya

    Ik las in het speeltopic dat het half elf is, had ik al gezegd dat elf uur bedtijd is volgens Clementine? :')


    chaos makes the muse

    Dan moeten we iedereen maar richting bed schrijven x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    :)


    chaos makes the muse

    ‘Als je een land mocht kiezen om te wonen, op Nederland na, welke zou dat dan zijn?'


    België natuurlijk!!!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 18:58 ]

    Oh dear nu moet ik een opdracht bedenken :')
    Anyway, ik kan vrijdag pas weer posten. Van mij mag Romy de opdracht wel even overnemen, zodat jullie de opdracht zelf al kunnen doen (: dan schijf ik me er wel weer tussen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zullen we zorgen dat we ongeveer morgen klaar zijn met de doen, durf of de waarheid opdracht? Want Lynn en Julia slapen al, Ryan ligt volgens mij ook al in zijn bed en Jonas is (dacht ik) ook op zijn kamer. Anders hebben ze niets te schrijven en dat is ook een beetje sneu (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Zullen we zorgen dat we ongeveer morgen klaar zijn met de doen, durf of de waarheid opdracht? Want Lynn en Julia slapen al, Ryan ligt volgens mij ook al in zijn bed en Jonas is (dacht ik) ook op zijn kamer. Anders hebben ze niets te schrijven en dat is ook een beetje sneu (:


    Dat is denk wel handig ja

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 16:54 ]


    chaos makes the muse

    Ik wil vandaag posten, maar ik ben echt, écht, inspiratieloos voor een opdracht voor Randall. Hulp is welkom :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.