• Praattopic van de Fabriek nummer 3!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:16 ]


    chaos makes the muse

    _FallenAngel schreef:
    (...)

    Please, doe dat. I will try to help you.
    Ik heb net iets over die opdracht in Word geprobeerd en ik schaam me dood...
    Ik wou zelfs bijna een topic aanmaken om hulp te vragen.


    Wees maar niet bang, dan pas ik hem gewoon aan (: we doen hier niet aan dingen die de ander niet wil (:
    Ik heb alleen echt geen inspiratie en als ik met mijn mobiel gaat zoeken, crasht hij vrees ik :') maar met hulp van jou moet het goed komen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het beste wat ik nu heb gevonden is dit.

    Touch your nose with your tongue. If you are unable to do this you must touch another players nose with your tongue.

    Maar sommige dingen zijn echt goor.
    Ik ga verder zoeken.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Name all seven of Snow White's dwarfs. Any you are unable to name in 30 seconds will be written on your arms, legs, belly or face by the other players.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Speak in rhyme for the next 5 rounds.

    Ik kan in ieder geval gedichten schrijven.
    Have the player on your right sit on your lap for the next two rounds.

    En dan aan te nemen dat Romy aan de rechterkant zit.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    En dan aan te nemen dat Romy aan de rechterkant zit.


    Haha het zou ook wel grappig zijn als raven rechts van hem zit, maar dat is wel onwaarschijnlijk aangezien hij de opdracht geeft :')

    Anyway, ik weet niet hoe veel ik dit weekend online kan zijn, dus als je iets leuks vindt, doe je maar gewoon alsof raven die opdracht gegeven heeft, zelfs al zegt mijn post iets anders (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Haha het zou ook wel grappig zijn als raven rechts van hem zit, maar dat is wel onwaarschijnlijk aangezien hij de opdracht geeft :')

    Anyway, ik weet niet hoe veel ik dit weekend online kan zijn, dus als je iets leuks vindt, doe je maar gewoon alsof raven die opdracht gegeven heeft, zelfs al zegt mijn post iets anders (:

    Dat zou een beetje verwarrend zijn voor de andere spelers...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Dat zou een beetje verwarrend zijn voor de andere spelers...


    Als het goed is leest ook iedereen dit praattopic, dus dat valt misschien wel mee.


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Als het goed is leest ook iedereen dit praattopic, dus dat valt misschien wel mee.

    Eerlijk gezegd had ik eerst helemaal geen zin om naar het praattopic te gaan.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben dit weekend ook niet zo veel online, ik ga winkelen en naar een klimpark. Zin in!!! (yeah)


    Just be yourself

    Veel plezier! (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Knorretjuhh schreef:
    Ik ben dit weekend ook niet zo veel online, ik ga winkelen en naar een klimpark. Zin in!!! (yeah)

    Have fun.
    Mijn weekends bestaan vrijwel altijd uit lezen, lezen, lezen...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Knorretjuhh schreef:
    Ik ben dit weekend ook niet zo veel online, ik ga winkelen en naar een klimpark. Zin in!!! (yeah)


    Veel plezier!

    Ik ga leren voor mijn laatste pww en waarschijnlijk wassen en bedden verschonen..


    chaos makes the muse

    Succes! :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik had helemaal Alberts stukje niet gezien.. oeps ik denk dat ik per ongeluk mijn abo hem verwijderd.. Ga nu maar snel typen haha (;


    chaos makes the muse

    Haha, kan gebeuren!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •