• Praattopic van de Fabriek nummer 3!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:16 ]


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Nou ja, je bent natuurlijk de rp baas x'D (Dat is geen goede woorden combinatie maar whatever)
    Zolang we dan maar niet in de war raken qua tijdlijn, als sommige op een andere dag zijn.


    Dat is ook zo xd ik ben nu niet thuis, maar ik zal straks eventjes kijken wat handig is

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 12:43 ]


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Nou ja, je bent natuurlijk de rp baas x'D (Dat is geen goede woorden combinatie maar whatever)
    Zolang we dan maar niet in de war raken qua tijdlijn, als sommige op een andere dag zijn.

    Schrijf het er gwn bij, in het rood ofzo.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wil je er alsjeblieft wel aan denken dat het minimaal 100 woorden moeten zijn


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Wil je er alsjeblieft wel aan denken dat het minimaal 100 woorden moeten zijn

    Uh, sinds wanneer bestaat die regel al...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Uh, sinds wanneer bestaat die regel al...


    Zolang als deze Rpg bestaat, het staat in de titel van het speeltopic, in de regels van de beginpost en het is al meerdere keren in het praattopic gezegd..


    chaos makes the muse

    Ik ga nu een poging doen de uitleg te schrijven waar de groep aan moet werken..


    chaos makes the muse

    Ik ben benieuwd!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Haha dat wordt wat, ik ben niet zo thuis in het hele computergebeuren, dus waarschijnlijk wordt wat er komt te staan een grote hoop onzin (':


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Zolang als deze Rpg bestaat, het staat in de titel van het speeltopic, in de regels van de beginpost en het is al meerdere keren in het praattopic gezegd..

    Oh...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Heeft er iemand een idee wat Clementine met die 'illegale' dingen wil, want ik ben een beetje inspiratieloos. Ze moeten met een programma werken (daar ben ik nu mee bezig) maar wat kunnen ze daarmee voor illegale dingen doen, iemand?? (:


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Heeft er iemand een idee wat Clementine met die 'illegale' dingen wil, want ik ben een beetje inspiratieloos. Ze moeten met een programma werken (daar ben ik nu mee bezig) maar wat kunnen ze daarmee voor illegale dingen doen, iemand?? (:

    MURDER!! TORTURE!!
    Ik heb echt geen flauw idee.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dat is een goede vraag haha. Ik denk dan snel aan hacken, maar ik zal wel even kijken of Google wat dingetjes heeft.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ja ik dacht ook aan hacken, maar dat kan ze dan beter alleen net Jonathan doen. Nog maar even nadenken x'D


    chaos makes the muse

    Op een of andere manier krijg ik steeds sites die waarschuwen of het feit dat er kwik in computers zit en dat het gevaarlijk is, niet zo heel handig x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Op een of andere manier krijg ik steeds sites die waarschuwen of het feit dat er kwik in computers zit en dat het gevaarlijk is, niet zo heel handig x'D

    Haha okee, weten we dan ook weer (,:


    chaos makes the muse