• Praattopic van de Fabriek nummer 3!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:16 ]


    chaos makes the muse

    Ik zet de brief even hier en in het speeltopic neer, en ook onder een spoilerknop in de beginposyt van het speeltopic!


    Beste lezer,

    je hebt nu de volledige uitleg van wat er nu gaat gebeuren in je handen. Er zal in staan wat het onderzoek precies inhoud, wat ik van jullie verwacht, regels en de uitleg over het computerprogramma waar jullie mee zullen gaan werken.

    Zoals jullie al eerder is verteld gaat het onderzoek over de relatie tussen nachtrust en concentratie op werk. Voor het meten van de concentratie heeft mijn bedrijf een speciaal computerprogramma ontwikkeld, hiermee zullen jullie ongeveer de helft van de tijd die je hier doorbrengt mee bezig zijn. De andere helft zal je besteden aan maakwerk. Elke avond wordt jullie een andere tijd op gegeven wanneer jullie moeten gaan slapen, door deze speling is makkelijker te zien bij hoeveel uren slaap jullie concentratie optimaal is.

    Er gelden meerdere regels voor de verdere deelname, het is namelijk erg belangrijk dat de regels strikt worden opgevoerd omdat dat anders ten nadele is van het onderzoek.
    - Houd je aan de bedtijd, eerder of later gaan slapen zit er niet in
    - Wees op tijd aanwezig
    - Geen geruzie
    - Laat je niet afleiden
    - Het meenemen van spullen en eten/drinken is ten strengste verboden

    Bij het computerprogramma krijg je meerdere testjes, zul je dingen moeten programmeren, opzoeken, etc. Het computerprogramma is simpel opgesteld, dit maakt het voor iedereen mogelijk ermee te werken. Ik, Clementine Chevalier, en Jonathan de Groot zullen ten alle tijden in de buurt zijn mocht er iets misgaan.

    Hieronder vermeld ik jullie nogmaals de groepen en de tijden dat jullie moeten opstaan. Je hebt na het opstaan een kwartier de tijd om je klaar te maken, zorg dat je een kwartier nadat je bent opgestaan klaar staat in de eetzaal.

    Groep 1: Sil, Cinderella, Rick --> Opstaan 7.30
    Groep 2: Bran, Jonas, Julia, Randall en Lynn --> Opstaan 8.00
    Groep 3: Anna, Romy, Ryan en Albert --> Opstaan 8.30


    De uitleg van het programma vind je in de bijlage, evenals de uitleg over het maakwerk.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten

    Bijlage:

    Uitleg ConcentrateCC:

    Wanneer u het programma opstart zult u meteen op het startscherm terecht komen. Hier moet u een aantal dingen invullen. Uw naam, geboortedatum, woonplaats, opleidingsniveau, nationaliteit, geslacht. Het kan zijn dat er naar meer gegevens wordt gevraagd dan dat hier staat aangegeven, dat komt omdat wij steeds bezig zijn met het vernieuwen en verbeteren van het programma.

    Als u alle gevraagde gegevens heeft ingevuld komt u terecht in het programma ConcentrateCC, als eerste zullen er een aantal testjes moeten worden uitgevoerd. Deze testjes zullen niet moeilijk zijn en voor iedereen uitvoerbaar. Het zal gaan om een aantal geheugentestje, reactie en algemene kennis. De tijd die je nodig hebt om het te doen zal automatisch worden bij gehouden met de computer. Vervolgens wordt ieder een persoon, bedrijf of programma aangewezen waar u een aantal zaken over op moet gaan zoeken, oftewel een verslag over moet maken. Ook hiervan wordt de tijd die u nodig hebt automatisch bijgehouden. Denk er niet te makkelijk over, er zal veel tijd in komen te zitten. Verdere instructies zullen, zo nodig, door een aanwezige gegeven worden.

    Uitleg chips:

    Met de anderen die ingedeeld zitten in jouw groep ga je werken aan computerchips, alle benodigdheden liggen in bakjes. Er zal ook een instructiekaart te vinden zijn waarop precies staat vermeld welke onderdelen waar geplaatst moeten. worden.




    Bran --> Jacob van der Meer (persoon)
    Jonas --> EuropeseProduction (bedrijf)
    Julia --> Jan Slooten (persoon)
    Randall --> SlootenResearch (bedrijf)
    Lynn --> Maria van der Hoeven- Bakker (persoon)
    Anna --> Het experimenten huis (bedrijf)
    Romy --> Jane en Sanne Williams (personen)
    Ryan --> Williams sisters Experiments (bedrijf)
    Albert --> Van Zijlen Onderzoekers (bedrijf)





    Ook bij de brief hoop ik dat het een beetje duidelijk is, het is grote onzin ik heb hier totaal geen verstand van maar ja....


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik zet de brief even hier en in het speeltopic neer, en ook onder een spoilerknop in de beginposyt van het speeltopic!


    (...)


    Ook bij de brief hoop ik dat het een beetje duidelijk is, het is grote onzin ik heb hier totaal geen verstand van maar ja....


    Wat houdt dat laatste lijstje in? Met die namen en bedrijven?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wow die brief moet veel werk zijn geweest! Het is in ieder geval duidelijk ^^


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Dat is het gene waar jouw personage research naar moet doen!


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Wow die brief moet veel werk zijn geweest! Het is in ieder geval duidelijk ^^


    Dat klopt! *veegt zweetdruppeltjes weg* (:


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Dat is het gene waar jouw personage research naar moet doen!


    Dus Randall moet research doen naar een saai bedrijf. Zeker de bedrijven en personen die Chevalier Experimenten hebben tegengewerkt.

    Maar als Randall iets ontdekt is het iets als: "Wow, SlootenResearch is echt ..."


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)

    Dus Randall moet research doen naar een saai bedrijf. Zeker de bedrijven en personen die Chevalier Experimenten hebben tegengewerkt.

    Maar als Randall iets ontdekt is het iets als: "Wow, SlootenResearch is echt ..."


    Je hoeft niet per se iets schokkends te ontdekken, maar gewoon over wat voor experimenten ze doen, motieven, waarom Clementine grote concurrentie voor hen was, etc. Niks hoeft te kloppen wat ze bestaan niet, dus gebruik je fantasie!


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Je hoeft niet per se iets schokkends te ontdekken, maar gewoon over wat voor experimenten ze doen, motieven, waarom Clementine grote concurrentie voor hen was, etc. Niks hoeft te kloppen wat ze bestaan niet, dus gebruik je fantasie!

    Een van de leukste RPG's en mijn grappigste personage. (H)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ga naar de verjaardag van mijn zus dus ik ben pas vanavond weer online!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Anyway, switchen we nu gewoon of niet? Ik zag dat Randall toch wel een beetje bang is voor Clementine en is gaan slapen. Dus gaan we later gewoon verder met de volgende ochtend ofzo?


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Ik ga naar de verjaardag van mijn zus dus ik ben pas vanavond weer online!


    Gefeliciteerd en veel plezier!


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Anyway, switchen we nu gewoon of niet? Ik zag dat Randall toch wel een beetje bang is voor Clementine en is gaan slapen. Dus gaan we later gewoon verder met de volgende ochtend ofzo?

    Misschien eerst even zorgen dat Necessity en Poshlost iets hebben geschreven, ik denk dat ze dat wel prettig vinden.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 17:27 ]


    chaos makes the muse

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Misschien eerst even zorgen dat Necessity en Poshlost iets hebben geschreven, ik denk dat ze dat wel prettig vinden.

    Jep


    chaos makes the muse

    Ik schrijf gewoon verder bij de volgende dag, misschien dat ik zo wat post!


    tya