• Omdat ik een fijne kindertijd had en ik het soms wel mist, is mijn nieuwe usernaam een ere ervan: FINDING DORY, die grappige, blauwe, vergeetachtige vis uit Finding Nemo. Finding Nemo was dus een van de films die echt mijn kindertijd samenvatten.

    Op 20 juni wordt ik 20 en dan komt er officieel een einde aan mijn kinderjaren. En ik ga het vieren door Finding Dory te kijken :Y)
    Toen die plannen officieel waren, dacht ik: ik moet en zal die usernaam hebben en tot mijn grote verbazing was het nog steeds vrij, ondanks het feit dat het film binnenkort op het scherm te zien is.

    Remember guys:
    just keep swimming,
    just keep swimming,
    just keep swimming swimming swimming,


    -

    Leuk!
    Komt die al bijna?i herinner me nog dat het nog lang zou duren voor hij kwam. De tijd gaat steeds sneller.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Past helemaal bij jou Gail (fish)

    Cynic schreef:
    Ah, Gail. it's you. Kon je moeilijk herkennen, maar ik herkende één van je oude namen.

    Leeeeuuuk! Ik wil heel graag naar marathon van Finding Nemo & Finding Dory, maar ik kan wrs niemand vinden om mee te nemen, dus....

    Twee films? Wanneer? Waar?

    Krull schreef:
    Past helemaal bij jou Gail (fish)

    (...)
    Twee films? Wanneer? Waar?

    Hahaha. Wacht, ben nog even bezig, maar help me morgen even herinneren en dan laat ik je meer weten (;


    Deep inside, I've never felt alive