Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik heb zoveel te zeggen, maar uiteindelijk zeg ik maar niets en dan blijf ik zitten met al die onuitgesproken gedachten en iT SUCKS.
// Ik ben om eerlijk te zijn echt een fucking nerd, ik lijk alleen maar heel tough en nonchalant, maar ik zou het liefst taalwetenschappen studeren en in de tussentijd onderzoek ik Hitlers hele leven. Eh.
[ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 23:25 ]
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Louies schreef:
Ik heb zoveel te zeggen, maar uiteindelijk zeg ik maar niets en dan blijf ik zitten met al die onuitgesproken gedachten en iT SUCKS.
// Ik ben om eerlijk te zijn echt een fucking nerd, ik lijk alleen maar heel tough en nonchalant, maar ik zou het liefst taalwetenschappen studeren en in de tussentijd onderzoek ik Hitlers hele leven. Eh.
Taalwetenschappen, eyy, daar weet ik het een en ander van af.
Edit: Waarmee ik bedoel dat ik het studeer, btw. Het was niet mijn bedoeling cryptisch te zijn. :p
[ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 23:55 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Taalwetenschappen, eyy, daar weet ik het een en ander van af.
Oooooooh serieus? Je wil niet weten hoe enthousiast en jaloers je me nu hebt gemaakt, omg. Nee serieus, ik zit hier als een gek met mijn armen door de lucht te maaien, haha. Wat is je favoriete thema of onderwerp of hoe dat ook heet? Is het een leuke studie? Aan welke universiteit studeer je? I'm askldsfjkfd.
[ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 0:02 ]
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.