• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    IkbenzomisselijkikwilnietnaarschoolikhebhoofdpijnentweestommekuttoetsenFUCKFUCKFUCK

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 7:17 ]

    Slept terrible, feel terrible
    This is gonna be a looooong day


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Net hard lopen janken. Ik houd dit niet lang meer vol, na drie maanden moet ik dat masker eraf rukken.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 7:54 ]

    Louies schreef:
    Sinds wanneer kan je de naam/gender/leeftijd en woonplaats van een persoon niet meer zien als je over hun username hovert?


    Al een paar dagen en het is doorgegeven aan Rutger. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik snap dat we allebei drukke levens hebben en zo maar damnit dit is de tweede keer dat het maar niet lukt en ik wil gewoon naar je toe :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Really? Je gaat me gewoon straal negeren? Oke, fuck off dan. Ga maar lekker met al die nieuwe vrienden om. Ugh, ik snap niet hoe mensen zo kunnen doen. Het vreemde is dat we nooit ruzie of wat dan ook gemaakt hebben, maar telkens als ik de afgelopen maanden wat zei, negeerde je me. Laat dan maar gewoon zitten.
    Ugh.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik murder mezelf binnenkort want hooikoorts.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I look like shit and I feel like shit. Perfect day to wear black.


    Your make-up is terrible

    Les 3 over E-nummers. :')
    Zal nog eens een lijstje beginnen, lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh. Waarom moet de chiropractor zo uitlopen. Ik wil krakken, snel naar huis rijden en storten op bed met m'n leerspul. This is going to be a loooooooooong day.


    The truth is out there.

    Skyrim remastered naar 2016 graphics? Hell fucking yess ^^ Ik kan niet wachten :3


    ~

    Ik verveel me echt kapot vandaag, maar heb totaal geen zin in sociale bezigheden, zelfs niet online. Ugh. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    Can I die now, pls?


    Your make-up is terrible

    Moet echt een leven zoeken buiten Quizlet.

    Flazeda schreef:
    Can I die now, pls?


    No. You can't. <3


    "Ignite, my love. Ignite."