• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Flazeda schreef:
    Can I die now, pls?


    No.
    No, you cannot! *knuffel*

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 11:48 ]

    Mijn leven ligt in puin. Het komt niet meer goed gewoon, gewoon niet weet je. Bah ):


    26 - 02 - '16

    Ja mam dat lijkt me een topidee als jij met je eetproblemen mijn eetproblemen gaat oplossen echt fantastisch

    Fuck you


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck toets

    Next morning, feels still there. Ik wil schrijven, maar helaas heeft mijn hoofd besloten dat er geen ruimte is voor goede ideeën.

    En dan kom je ineens "Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with mountains" tegen in een liedje wat je als kind graag luisterde. Kinda disturbing ya know :/


    26 - 02 - '16

    Hallo, ik ben Burch en mijn probleem is dat ik teveel eet :Y) Is het mogelijk om verslaafd te zijn aan eten? Zo ja, dan ben ik dat wss want damn ik moet/wil echt afvallen maar het lukt niet D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet dat dit niet langer zo gaat, maar ik kan er niet met iemand over praten, ik wil alleen maar weg. Dat is veel makkelijker voor iedereen.


    Your make-up is terrible

    Bruch schreef:
    Hallo, ik ben Burch en mijn probleem is dat ik teveel eet :Y) Is het mogelijk om verslaafd te zijn aan eten? Zo ja, dan ben ik dat wss want damn ik moet/wil echt afvallen maar het lukt niet D:


    Heel veel mensen zijn verslaafd aan eten. Suiker is net zo verslavend als heroine en coke.


    Your make-up is terrible

    Bruch schreef:
    Hallo, ik ben Burch en mijn probleem is dat ik teveel eet :Y) Is het mogelijk om verslaafd te zijn aan eten? Zo ja, dan ben ik dat wss want damn ik moet/wil echt afvallen maar het lukt niet D:


    Hallo, ik ben Erieka en ik heb hetzelfde probleem :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt zúlke geweldige foto's gemaakt van Beauty en Chevy! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb me zelden zo slecht gevoeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bruch schreef:
    Hallo, ik ben Burch en mijn probleem is dat ik teveel eet :Y) Is het mogelijk om verslaafd te zijn aan eten? Zo ja, dan ben ik dat wss want damn ik moet/wil echt afvallen maar het lukt niet D:


    Goh, jeetje man wat naar voor je. Ben blij dat ik daar geen problemen mee heb. *neemt intussen een enorme hap van de Mars die naast haar ligt*
    I'm hopeless too :')

    Villainess schreef:
    (...)

    Goh, jeetje man wat naar voor je. Ben blij dat ik daar geen problemen mee heb. *neemt intussen een enorme hap van de Mars die naast haar ligt*
    I'm hopeless too :')


    Ik ben geen haar beter met mijn oreo's en energy drink :C


    26 - 02 - '16

    Bruch schreef:
    Hallo, ik ben Burch en mijn probleem is dat ik teveel eet :Y) Is het mogelijk om verslaafd te zijn aan eten? Zo ja, dan ben ik dat wss want damn ik moet/wil echt afvallen maar het lukt niet D:

    Mijn moeder heeft mijn binge-eten afgepakt en ik zou haar dankbaar zijn als ze niet zelf ook een eetprobleem had en ik 90% zeker weet dat ze het straks allemaal zelf wegkaant


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.