• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Posthuma schreef:
    (...)
    Klokkenluider misschien?


    Haa ja, zoiets bedoelde ik!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Posthuma schreef:
    (...)
    Klokkenluider misschien?

    Zoiets inderdaad! Dat kan zeker wel een naam zijn hoe haar ouders / vrienden haar zullen noemen. Thanks. c: Jij ook, Bloodborne! Eindelijk, ik kan verder, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    (...)
    Zoiets inderdaad! Dat kan zeker wel een naam zijn hoe haar ouders / vrienden haar zullen noemen. Thanks. c: Jij ook, Bloodborne! Eindelijk, ik kan verder, haha.


    Uiteindelijk niks gedaan, maar goed xd Is het voor een story, want dan wil ik hem lezen :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Serious, ik lig ziek op de bank en jij gaat daar over zeiken en achter mijn rug om praten?!
    Weet wel dat jij de eerste ben waar ik overheen kots!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Nieuwe kleding en schoenen. I'm happy again for now.


    ~



    So true.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had je eigenlijk net zo goed niet kunnen vertellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prrrft. Nu al zat van het leren. Wel een goed excuus om m'n telefoon weg te leggen. Zo kan ik mijn vriend even vermijden. Lel. :'D


    The truth is out there.

    CowChop schreef:
    (...)
    Zoiets inderdaad! Dat kan zeker wel een naam zijn hoe haar ouders / vrienden haar zullen noemen. Thanks. c: Jij ook, Bloodborne! Eindelijk, ik kan verder, haha.


    Andere misschien sensatiezoeker, al klinkt dat ook wel een beetje negatief.


    Your make-up is terrible

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Uiteindelijk niks gedaan, maar goed xd Is het voor een story, want dan wil ik hem lezen :3

    Nou, door jou zijn we wel verder gekomen. c: Het wordt inderdaad voor een story, al gaat het nog wel even duren voor deze uitgebracht gaat worden gezien ik echt veel research moet doen hiervoor. c; Maar ik zal proberen niet te vergeten je in te lichten als hij online komt.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Andere misschien sensatiezoeker, al klinkt dat ook wel een beetje negatief.

    Ohhhhhhhhh door jou weet ik welk woord ik wilde gebruiken in de eerste instantie. Ramptoerist. Held. Maar die twee ga ik zeker wel gebruiken, want dat is precies wat ik zocht. Haar ouders staan er niet helemaal achter, dus die zullen het niet gauw iets positiefs noemen, dus deze woorden zijn echt hoe degene haar noemen die er niet achterstaan. ;D Thanks!


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    (...)
    Ohhhhhhhhh door jou weet ik welk woord ik wilde gebruiken in de eerste instantie. Ramptoerist. Held. Maar die twee ga ik zeker wel gebruiken, want dat is precies wat ik zocht. Haar ouders staan er niet helemaal achter, dus die zullen het niet gauw iets positiefs noemen, dus deze woorden zijn echt hoe degene haar noemen die er niet achterstaan. ;D Thanks!


    Yas, nice 8D succes!


    Your make-up is terrible

    Yaaay mama wil morgen wel mee winkelen. (:
    Ik voel me echt Koos Vriendloos qua vrienden in de buurt... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je hebt niets te willen.

    Als het niet goed gaat is dat maar zo. Dan probeer je het gewoon weer en weer net zolang tot het wel lukt. Als je je zo veel zorgen blijft maken komt het sowieso al niet goed.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 15:03 ]


    ~

    Een muggenbult op mijn voet die onzettend jeukt en ik er alleen maar gefrustreerd van raakt :/

    Ja, ik ga het gewoon opgeven.


    Your make-up is terrible