• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Bijna klaaaaaar.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ja echt er is een kans dat ik binnenkort gewoon een liefdesleven heb like whoah


    Vet hip


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Cutthroat bitch. Imma miss u.


    What would Emma do?

    *cries*
    Waarom moet ik zoveel was opruimen? Ik heb er niet eens plek voor :W


    Deep inside, I've never felt alive

    AAH sterren muziekfeest op het plein. Ik ga genieten van de hele volkszangersrambam


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bitch je zei dat je soepel ging rekenen met het SE omdat het eindexamenteksten zijn en we nog niet op dat niveau zitten maar je hebt zelfs strenger gerekend dan het behaalde punten/maximum punten x 9 +1 principe en dat is de mildste mogelijkheid wat. de. fuck


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    liefde is donut en vice versa


    Heaven is a place that we all have

    Waarom moeten onvoldoendes op magister nu rood en dik gedrukt zijn? Het is namelijk niet alsof een voldoende groen en dik gedrukt staat o.i.d. Het is nu net alsof school zegt "oké 10 mh leuk voor je MAAR KIJK NAAR DIE F*CKING 5 DIE JE VOOR WISKUNDE HEBT GEHAALD BISH!"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Update ik had mijn eigen antwoorden overschat en ik ben gewoon slecht in Frans, huilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hondtje... hondTje... HONDTJE?! SERIEUS?
    Idioot.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 19:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I needed that.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I just want to disappear right now.


    Your make-up is terrible

    Bruch schreef:
    Waarom moeten onvoldoendes op magister nu rood en dik gedrukt zijn? Het is namelijk niet alsof een voldoende groen en dik gedrukt staat o.i.d. Het is nu net alsof school zegt "oké 10 mh leuk voor je MAAR KIJK NAAR DIE F*CKING 5 DIE JE VOOR WISKUNDE HEBT GEHAALD BISH!"

    Ugh i feel you..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BUCKY FEELS BUCKY FEELS BUCKY FEELS
    I NEED FANFICS.

    O MG ZE IS ZO SCHATTIG

    ZO. FUCKING. SCHATTIG.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.