• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    She watched Star Wars. She watched 6 films for me. That's so incredibly sweet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen maar ik weet wel dat ik het allemaal niet meer zie zitten. :/


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom hou ik Facebook open als ik toch weet dat hij me geen berichtje gaat sturen fuck ik moet stoppen met zo doen

    //

    Xantha waarom zou hij je ooit leuk vinden doe niet zo stom

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 15:43 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I pity you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als ik naar beneden ga, gaat mijn masker op. En zodra ik naar boven ga en de kamerdeur achter me sluit gaat mijn masker af.


    ~

    Change of plans ik heb overmorgen een date hELP IK WEET NIET HOE IK DATEN MOET


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Change of plans ik heb overmorgen een date hELP IK WEET NIET HOE IK DATEN MOET


    Wauwsers menausers Jip, spannend


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nog drie hoofdstukken maar ik ben het zooooo beu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En toen was het alweer vijf uur.


    <3

    Waarom ben ik zo stom dat ik er niet gewoon over kan praten en heb ik het idee dat letterlijk weglopen van mijn leven een beter idee is?


    Your make-up is terrible

    Niphredil schreef:
    (...)

    Wauwsers menausers Jip, spannend

    Ja echt er is een kans dat ik binnenkort gewoon een liefdesleven heb like whoah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben de grootste mislukkeling die bestaat. Wat voor loser kan nou niet eens het eerste jaar van een opleiding halen?


    ~

    ZIJN VIDEO OMG

    Ik ben zo klaar met deze gasten. Ze zijn te schattig voor deze wereld.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik weet niet wat het is want je zegt nooit iets echt fout maar ik erger me iedere keer weer de tering aan je


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zoveel paniekaanvallen.


    Your make-up is terrible