• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Oké dus op de iPad van een van mijn beste vrienden stonden plotseling drie screenshots van wat L en ik tegen elkaar hadden gezegd in een reactie. De iPad was alleen van hem (met code beveiligd) en hij had geen idee hoe ze daar kwamen.
    What is happening. What the fuck should I think of this really.

    Villainess schreef:
    BUCKY FEELS BUCKY FEELS BUCKY FEELS
    I NEED FANFICS.


    (Psst, hé, als je Steve/Bucky als ship niet erg vindt, heb ik, like, een belachelijke waslijst aan AO3 recs voor je. (wbw)
    En dit verhaal van Jip. Dat is ook iets wat je wilt lezen, geloof me zelfs al moet ik zelf ook nog wat hoofdstukken oEPS.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    (Psst, hé, als je Steve/Bucky als ship niet erg vindt, heb ik, like, een belachelijke waslijst aan AO3 recs voor je. (wbw)
    En dit verhaal van Jip. Dat is ook iets wat je wilt lezen, geloof me zelfs al moet ik zelf ook nog wat hoofdstukken oEPS.)


    I'm in :Y)

    It hurts so fucking much.


    Your make-up is terrible

    Studeer jij luie geit. Doe het nu. Anders gaat het je niet lukken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Echt geweldig dit


    "Ignite, my love. Ignite."

    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat als de plaats waar jij je thuis voelde, niet meer je thuis is


    "Ignite, my love. Ignite."

    RichardSHarmon schreef:
    <3

    [IMG]

    aaah wat gaaf!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    kiss my donut you crusty asf donut


    Heaven is a place that we all have

    Dat was het einde van mijn stekker van mijn laptop. FUCK LIFE nu heb ik de komende dagen geen laptop EN GEEN SCHRIJFMOGELIJKHEID PEOPLE I WILL DIE RIGHT NOW.
    Of heeft iemand toevallig een Asus stekker voor me :c

    Mentys schreef:
    (...)
    aaah wat gaaf!


    Ja hé. Ik vind deze kleur leuker dan het paars dat ik had ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ja hé. Ik vind deze kleur leuker dan het paars dat ik had ^^

    Snap ik - ik vind dit namelijk ook echt een geweldige kleur!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Snap ik - ik vind dit namelijk ook echt een geweldige kleur!


    Turquoise :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmn. Er is een lichte afwijking gevonden aan mijn schildklier. Het is kan een momentopname zijn, maar om dit zeker te weten moet ik over 3 maanden opnieuw bloed laten prikken. Als het dan nog afwijkend is ga ik in verder onderzoek. Zou wel de oorzaak kunnen zijn van dat ik zo moe ben en zo snel niet lekker ben en zo. Hmm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.