• Mijn middag begon heel rot omdat ik met iemand wat zou gaan drinken in de stad en die iemand niet is komen opdagen (ik heb een halfuur gewacht). Maar toen ik thuiskwam werd de middag gelijk een stuk beter want ik zag piertje, de kat van de buren en mijn beste vriend in de buurt(hij heet eigenlijk Pierre , maar wij noemen hem Piertje). Omdat ik toch niks te doen had besloot ik Pier op de foto te zetten en ik dacht, laat ik de resultaten delen met quiet! Om de mensen op te vrolijken!








    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een leuke foto's! En wat stom dat die persoon niet kwam opdagen zeg. Heel onbeleefd.
    Maar Piertje ziet dr heel lief uit. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, het is net Menchie van Simply Nailogical ^^ Wat een schatje.

    Katten fleuren bij ook altijd op. Cats are the best


    ~

    Leuke foto's ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Awwh wat een schatje <3


    26 - 02 - '16

    Wat een leuke foto's! Which made me smile (:
    Piertje kwam ej gewoon opwachten om je te troosten ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik stond net in de keuken her avondeten klaar te maken toen mijn moeder me opeens riep, Pier was onze tuin binnengekomen en viel de konijnen aan. 1 van de konijnen kan niet meer zo goed rennen omdat hij al heel oud is en die had Pier te pakken, gelukkig waren we er snel bij, maar het konijn is wel heel erg van slag.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one