• Ik ben een paar maanden weggeweest en alles is anders. (!!!!)
    Vraag 1. Waarom kan je de profielgegevens van users niet meer zien als je met je muis over hun username hovert?
    Vraag 2. Waarom kun je niet meer zien of een username in gebruik is of niet als je een nieuwe username wilt invullen? Ik weet dat je dat kan uitvinden door naar users/[naam] te gaan, maar ik ben lui en het geeft me stress dat die rode of groene woorden er niet meer staan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Volgens mij had iemand al antwoord gegeven op jouw nummer 1 toen je het in LJH vroeg? Misschien is het handig om te kijken of iemand antwoord als je vragen stelt. (krul)


    Your make-up is terrible

    1 is al doorgegeven als ik mij niet vergis. Het was spontaan weg en ik heb geen idee waarom dus het is even wachten tot Rutger tijd heeft om het te fixen ^^

    2 whut is dat ook weg? Q are you drunk?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 0:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    1 is al doorgegeven als ik mij niet vergis. Het was spontaan weg en ik heb geen idee waarom dus het is even wachten tot Rutger tijd heeft om het te fixen ^^

    2 whut is dat ook weg? Q are you drunk?


    Very drunk. Volgens mij was het er inderdaad niet toen ik vandaag mijn username veranderde, maar een maand geleden was het er in ieder geval nog wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Very drunk. Volgens mij was het er inderdaad niet toen ik vandaag mijn username veranderde, maar een maand geleden was het er in ieder geval nog wel.


    Toen ik veranderde 1 juni was het er inderdaad ook nog. Nou ja dan gaan we dat ook maar doorgeven denk.


    Happy Birthday my Potter!

    Eén was me eigenlijk meteen opgevallen en had ik ook al doorgegeven aan de mods. Twee was mij echter nog niet opgevallen, maar ik kan mijn username dan ook niet aanpassen tot 19 juni. Vreemd...


    16 - 09 - '17

    Oh, ik heb het niet gezien in het LJH, vandaar dat ik het hier vroeg. Heb er vast overheen gelezen, haha. Maar goed, ik heb een soort van antwoorden dus het leven is weer goed.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je bedoelt toch in het scherm van "Kies een nieuwe naam"?

    Haha, ik wou het eens uittesten met mijn eigen username en blijkbaar heb ik mijn naam niet kunnen veranderen wegens server unavailable, maar toch kan ik pas over 2 weken mijn naam opnieuw veranderen. (niet dat ik het van zin was)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rutger heeft vanmorgen een nieuw script geïnstalleerd. Een aantal bugs van de afgelopen tijd zijn hierdoor automatisch opgelost.
    Beide werken weer. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En dingen in een RPG topic worden ook niet meer automatisch opgeslagen, wat erg hinderlijk is aangezien ik wel eens mijn pagina's per ongeluk sluit ;'D

    Maar die dingen waren al bekend, die jij benoemde en volgens mij staat dit ook wel in een topic ergens en is het opgelost.

    Misschien is het handig als de mods een bugtopic maken waar je dit kunt melden? Sorry als het er al is tho, hahah

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 17:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.