• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    RoyaIs schreef:
    (...)


    ahgabrosinalana peshemeshenihaldvmala peniesie PANDA whyshelooklikeapanda?

    ik zal die lyrics nooit kennen

    Wow ok same. Dat is actually me met raps die veel te snel gaan HAHAH


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben zo kwaad. Ik kan niet geloven dat ik dit bifobische, homofobische toneelstuk met mijn eigen ogen moest aanschouwen.

    Voor wie het interesseert: het was een stuk over een biseksuele man die heel bewust vreemdging met een vrouw en uiteindelijk met haar trouwde, omdat dat blijkbaar de enige manier is hoe het eindigt voor biseksuelen?? En hij werd geportretteerd als vreemdganger, er werd drie keer gezegd dat de personages niet geloofden dat biseksuelen bestonden en de homoseksuele man was de meest verschrikkelijke stereotype dat ik ooit gezien had. En iedereen maar lachen, terwijl ik op het punt stond in huilen uit te barsten. Ik ben nog steeds kwaad en verdrietig, want wat dachten ze wel niet?

    Je zou voor minder boos en verdrietig geworden zijn. Ik zou de zaal verlaten hebben ofzo.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 23:41 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Je zou voor minder boos en verdrietig geworden zijn. Ik zou de zaal verlaten hebben ofzo.


    En geloof me, er waren punten dat ik het bijna deed. Het was alleen zo dat een goede vriendin van me het stuk had geproduceerd en geloof me, ik heb geklaagd (bij haar), maar ik weet best dat dat niets veranderd en aarghh. Ik moet zo gaan slapen, maar ik ben nog steeds boos.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I have to get myself together again.


    Your make-up is terrible

    Don't fucking panic.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    blah, still not sure if i wanna keep joining.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb dus officieel geen leven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I'm fucking done. Everyone can go and fuck off.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is de afgelopen dagen meer en meer duidelijk dat mijn veertienjarige hond een oud doperwtje is waarvan het een klein wonder kan worden genoemd dat ze überhaupt nog met badeendjes rondsleept, zij het een beetje houteriger dan vroeger, en dat dat waarschijnlijk geen eeuwigheden meer zal kunnen duren gezien hoe snel ze achteruit gaat, en dan kom ik een verhaal tegen over een 9/11 reddingshond die veertien/vijftien jaar oud werd en een erehaag kreeg toen ze voor de laatste keer naar de dierenarts moest en dit is mijlenver verwijderd van oké, oh mijn god, oh mijn god.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op naar een wifiloze dag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lindemann schreef:
    (...)

    De mutatie noemt Purple Passion. Perfectie bestaat.


    Ik krijg echt koude rillingen van alles wat met slangen (en krokodillen, spinnen, ..) te maken heeft. Brrrrrr.

    Waarom geraak ik tegenwoordig zo moeilijk uit mijn bed? Oh wacht, ik ga te laat slapen. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ze zitten in het vliegtuig^^

    Edit: ze hebben bijna 2 uur vertraging

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 10:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    The world is cruel, the world is wicked...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    O MIJN FUCKING GOD!! CHRISTINA GRIMMIE IS DOOD GESCHOTEN BIJ HAAR CONCERT. HOLY SHIT, IK KAN DIT NIET GELOVEN. (huil)

    /notallcaps


    ~

    Nopenopenopenope