• Not based on actual an actual historical happening.
    Kings and Queens.


    Frankrijk. Het begin van de zestiende eeuw. Schepen varen de nieuwe wereld in. Oorlog en verraad schuilt om elke hoek. Ze zeggen dat alles altijd draait om liefde, maar hoe zit het met macht?

    In zestiende/-eeuws Europa was het niet apart om uitgehuwelijkt te worden voor macht, geld of allianties. Het is dan ook geen raar gegeven als vier verschillende landen bijeen komen op het Franse hof. Alle vier hebben maar één ding met elkaar gemeen. Ze hebben een bondgenoot nodig. Ondanks dit gegeven blijkt een bond genoot vinden nog best lastig als niemand weet wie te vertrouwen is en wie niet. De koningen en koninginnen gaan ver om achter elkaars rug om de huwelijken en toekomst van hun kinderen te regelen en de veiligheid van hun land te verzekeren, maar er luistert altijd wel iemand mee.

    De vier erfgenamen hebben zelf geen idee van wat er aan de hand is, tot zij op het hof aankwamen. Voor hen was het bezoek tot dan niks meer dan een politiek iets. Hun reactie was dan ook niet altijd meteen de gewenste. Was het niet omdat ze überhaupt uitgehuwelijkt worden was het wel omdat ze als het ware worden verkocht aan de hoogste bieder, aan het land dat de beste alliantie zou vormen.


    Het is nog niet helemaal af en misschien wil ik ook niet iets doen met Ketters, or bastards, maar ik weet het nog niet helemaal om compleet eerlijk te zijn. Maar voordat ik het helemaal uit ging werken wilde ik graag weten of er uberhaupt interesse voor is.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb wel interesse (:


    Mhm?

    Leukt me leuk!

    Nog meer mensen voor ik me op de taak stort hier een goed lopende rpg van te maken? ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lijkt me erg tof!


    -

    Denk wel dat i kan gaan lopen, mits je een goed startpunt / goed afgeronde verhaallijn hebt.
    It sounds interesting.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind dit wel erg leuk klinken. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mij lijkt dit echt supergaaf, weer eens wat anders :)


    tya

    Caprice schreef:
    Denk wel dat i kan gaan lopen, mits je een goed startpunt / goed afgeronde verhaallijn hebt.
    It sounds interesting.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan kan ik meer beter aan een goed startpunt en goed afgeronde verhaallijn gaan werken :3 gaaf dat het mensen leuk lijkt!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het is niet mijn type/genre RPG waar ik aan mee wil doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ik wil meedoen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Daimon schreef:
    Het is niet mijn type/genre RPG waar ik aan mee wil doen.


    Helaas kan niet iedereen altijd tevreden zijn :/ jammer, maar begrijpelijk, het genre zal helaas wel meer rpg'ers niet liggen, ben ik bang.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Helaas kan niet iedereen altijd tevreden zijn :/ jammer, maar begrijpelijk, het genre zal helaas wel meer rpg'ers niet liggen, ben ik bang.

    Je hebt genoeg gegadigden. Ik kom zoiets wel vaker tegen. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.