• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet gaan hardlopen.


    Your make-up is terrible

    Oh well. Mijn darmen zullen altijd slecht en spastisch blijven, want ik heb pds. Wáárom kan ik niet gewoon normale darmen hebben T-T


    26 - 02 - '16

    Beste mentor, ik ben er niet van gediend dat jij mijn problemen met de hele klas gaat bespreken. Bedankt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is echt een kutklus om een professionele CV te maken die ook nog eens opvalt, al denk ik dat ik het zo wel bereikt heb.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wie de conjuring 2 wil zien, moet snel op facebook kijken. Gehele film staat er op.


    ~

    Burritho schreef:
    Beste mentor, ik ben er niet van gediend dat jij mijn problemen met de hele klas gaat bespreken. Bedankt


    Dat mag serieus niet eens, wtf. Kan je klagen bij de teamleider of de conrector?

    Ja, oor, eerst zeggen ze je bent niet ingeroosterd.
    Nu puntje bij paaltje, je staat wel ingeroosterd, mensen plannen is moeilijk, doormailen, bellen, is ook zo te zien wel heel erg lastig om zo je mensen te laten weten dat je pas rond het avond uur, vlak voor de start het pas af hebt.
    Roep dan niet je bent niet ingeroosterd, want dan ga je straks juist mensen missen.
    Maar goed ik ga met een open mind daar naar toe, en zien wat daar straks van me verwacht woord, ben ik der voor jan doedel mooi, gaan ik weer naar huis, en kan ik aan mijn eigen taakjes werken..


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    Er zit echt teveel druk op deze sollicitatie, lol. Dit gaat me niet lukken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Waarom kan niemand in mijn gb? Inclusief ikzelf? :8


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Volhouden. Volhouden. Volhouden.
    Ben er bijna van verlost. .

    Papa: hoe is het met je schat?
    Me: Prima...
    Papa: Fijn. Maar na een week niet te hebben gesproken vind ik "prima" wel heel erg summier....

    Mijn vader snapt duidelijk niet de betekenis van het woord 'prima...'. Ik. Wil. Het. Er. Niet. Over. Hebben. (cat)

    Lol. Die modjes op die site weten niet wat sarcasme is. Ik lach me dood. Losers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En ik ben wederom aan de kant gezet door haar. Nou, best.


    ~

    girlicious schreef:
    Waarom kan niemand in mijn gb? Inclusief ikzelf? :8

    Je bedoeld dat niemand op je profiel kan. Meldt het even aan een mod!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    girlicious schreef:
    Waarom kan niemand in mijn gb? Inclusief ikzelf? :8

    Het is echt vervelend, nu kan ik geen lieve berichtjes in je gb plaatsen :(