• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Villainess schreef:
    Ik ga mezelf dood huilen.


    ~

    I can't sleep.


    Your make-up is terrible

    Ik hoef niets terug voor al die keren dat ik zo hard probeer een goede vriend te zijn en probeer jullie op te vrolijken met random lieve berichten of knuffels. Echt niet. Maar komt nou niemand van jullie op het idee dat ik misschien ook zoiets nodig heb. En ik lijk niet zo sterk alsof ik geen hulp nodig heb, probeer dat alsjeieft niet als excuus te gebruiken. Ik zou gewoon willen dat mensen die om mij geven op het idee zouden komen om er even voor mij te zijn...

    Waarom is de bank zo'n bitch de hele tijd? "Out of work," ja, *******. Je doet het maar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga maar slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holy... Ik zit 4 a 5 uur per dag op Quizlet...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wanneer iedereen leuk en spontaan op de foto staat en jij er zo staat van "kijk ik lach een beetje goed he"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meh. Nog steeds niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Raad eens wie zich weer niet lekker voelt? Juist ja, ik... En de dokter wil dat ik pas over 3 maanden weer bloed ga prikken... nou, mij is het wel duidelijk dat er wat met mijn schildklier is, maar ze wil het zeker weten. Fml.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet écht eens leren om op tijd te gaan slapen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh, ik wil niet naar school :c
    Zou het een probleem zijn dat ik nul heb kunnen oefenen voor muziek omdat je daar een vreemde app voor nodig had en ik die niet heb? Ik hoop het niet, allemachtig


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Meh, ik wil niet naar school :c
    Zou het een probleem zijn dat ik nul heb kunnen oefenen voor muziek omdat je daar een vreemde app voor nodig had en ik die niet heb? Ik hoop het niet, allemachtig


    O-o.. Da's kut..

    Al m'n hoop voor een nieuwe Elder Scrolls de grond ingeboord. Dankjewel Bethesda :C


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Selena who burst out in tears over Christina is so sad. Ugh, TMZ leidt me weer eens door een vlaag van emoties. Why am I even here?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik haat misselijk zijn en dan vooral niet thuis te zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.