• Hoi allemaal,

    Ik zit met een dringende vraag. Ik ben bezig aan een motivatie/ sollicitatiebrief voor iets wat ik enorm graag wil. Zo graag dat hij perfect moet worden, maar ik heb het idee dat ik iets mis. In de brief die ik nu heb staat mijn motivatie (waarom ik me graag aan wil melden), waarom ik geschikt zou zijn, wat ik wil leren, heel kort wie ik ben, maar ik heb sterk het idee dat ik iets mis. Dus help? Heeft iemand nog een tip waardoor mijn sollicitatie er echt uit zou kunnen springen?

    Liefs,

    Anouk


    Miep

    Geef het een aparte layout. Niet de standaard brief op wit papier maar echt iets dat eruit springt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Geef het een aparte layout. Niet de standaard brief op wit papier maar echt iets dat eruit springt.


    Hmm, interessant idee. Wat had je in gedachten? Want ik wil het wel netjes en professioneel houden, dus het moet niet meteen kinderachtig worden als je begrijpt wat ik bedoel

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 11:53 ]


    Miep

    Bloodborne schreef:
    Geef het een aparte layout. Niet de standaard brief op wit papier maar echt iets dat eruit springt.

    Sollicitatiebrieven zijn meestal naar de BIN-normen gemaakt, dus ik weet niet of dat een goed idee is.
    Je cv echter mag je aankleden zoals je dat zelf wil ^^
    EDIT: ik heb wel een blad met tips. Ik wil het je straks wel even doorsturen als je wil?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 11:56 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque