• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Holy molie, hoe krijg ik het voor elkaar zo veel fout te doen in sociale contacten op één dag. Het is ook mijn eigen schuld, stom om me aan dat soort dingen te wagen op erg kwetsbare momenten. Later als ik groot ben word ik... kluizenaar! :')

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 22:18 ]

    Check my lovely dessert of today :o
    So proud of this creation!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet even niet wat ik met mezelf aanmoet. Ik wil huilen, maar ook weer niet. Ik wil niet zwak zijn; ik ben klaar met zwak zijn maar mijn hoofd doet pijn en de tranen kunnen elk moment komen als ik aan nog maar iets slechts denk. En als ik aan de dingen en mensen denk die me gelukkig maken ga ik ook huilen, want ik verlang te erg naar dingen. Ik ben gewoon op. Ik ben dood moe, en het enige wat me door de dag sleept is het feit dat ik hem kan spreken. Omdat hij me gelukkig maakt... Ik wil niet opgeven, maar dat is zoveel makkelijker dan doorgaan..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan iemand eens een horror schrijfwedstrijd organiseren, pweaaaase


    Mhm?

    Mentys schreef:
    Ugh ik wil dat mijn telefoon werkt...
    //
    Kan iemand me adopteren ofzo..? Ik wil echt niet meer hier zijn.



    IK. C'mere.

    //

    I might as well die and they won't notice fuck.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    SadTech schreef:
    Check my lovely dessert of today :o
    So proud of this creation!



    Oehh dat ziet er zoo lekker uit! (bloos)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik geloof het niet.

    do I look like I give a single fxck?


    Heaven is a place that we all have

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oehh dat ziet er zoo lekker uit! (bloos)


    Het is ook lekker, geloof me ;3
    Het is ook erg leuk om te maken, hihi. Dessert is mijn favoriete kant om te staan, ik kan hier zo lekker creatief in zijn ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer ga ik me eens realiseren dat ik niet een of andere superheld ben en kan zijn. I'm just your average idiot. Waarom kan ik me er niet bij neerleggen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SadTech schreef:
    (...)

    Het is ook lekker, geloof me ;3
    Het is ook erg leuk om te maken, hihi. Dessert is mijn favoriete kant om te staan, ik kan hier zo lekker creatief in zijn ^^


    Desserts zijn geweldig *O* Wat heb je precies gemaakt?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Desserts zijn geweldig *O* Wat heb je precies gemaakt?


    *kopieert van FB*
    Een dessert van citroen custard, eischuim met een geflambeerd bovenkantje en een blaadje mint, kersensaus en Bastogne kruimels en een taartbodempje met een bolletje vanille-ijs.
    c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please, stop pushing me away. I hate feeling useless ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh en nu word ik naar boven en naar bed gestuurd? What the heck?


    Happy Birthday my Potter!

    Onder spoiler iets over Christina.

    Everyone forgot her already.

    Niemand snapt dat als de schutter niet getackeld was er veel meer slachtoffers waren geweest bij het signeren.