• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Wens me succes.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eluveitie schreef:
    Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt? Ik mag maar twee mensen meenemen naar mijn diploma-uitreiking. Mijn ouders willen sowieso mee, daar kan ik niets tegenin brengen, en m'n vriend had al speciaal vrij gevraagd om mee te kunnen. Jezus christus zeg. Beter sturen jullie dat diploma maar gewoon op naar mijn huis, dan doe ik mijn eigen uitreiking wel en kan ik zoveel mensen uitnodigen als ik wil!



    Same en ik heb twee gezinnen, vier ouders dus. What. The. Actual. Fuck.

    Villainess schreef:
    (...)

    Same en ik heb twee gezinnen, vier ouders dus. What. The. Actual. Fuck.


    Echt hè. Ik word hier zóóóó boos van!


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Echt hè. Ik word hier zóóóó boos van!


    Wtf dat is echt erg. Bij mij waren mijn ouders, opa en oma, andere opa, twee ooms, tante en neefje er zelfs o.o

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 10:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet mijn favoriete dag vandaag.
    Also, ik zou het zo appreciëren moest je eens begrijpen dat ik zelf een levend wezen ben met een denkend brein dat zelf conclusies kan trekken en problemen oplossen. Ik weet misschien nog niet alles van het leven, maar ik ben ook geen dom kind van drie. En ja, ik ben wel boos. Deal with it.


    Mhm?

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Echt hè. Ik word hier zóóóó boos van!


    En ze hebben de groep al in tweeën gesplits bij ons, waarbij ze mij eerst in de groep zonder mijn vrienden wilden dumpen (dus toen zette ik mijn grote-boze-lieke gezicht op en nu zit ik tenminste bij hen). Doe de groep in drie en laat mijn ouders bij de belangrijkste avond als kind zijn. (cat)

    Villainess schreef:
    (...)

    En ze hebben de groep al in tweeën gesplits bij ons, waarbij ze mij eerst in de groep zonder mijn vrienden wilden dumpen (dus toen zette ik mijn grote-boze-lieke gezicht op en nu zit ik tenminste bij hen). Doe de groep in drie en laat mijn ouders bij de belangrijkste avond als kind zijn. (cat)


    Ja, ik vind het ook al absurd. Het gaat verdorie maar om twee klassen, in totaal iets van 27 mensen. Die mogen dan ieders twee mensen meenemen, terwijl er ruimte zat is in de zaal waar de uitreiking gehouden wordt. Dit is zo sneu ugh..


    26 - 02 - '16

    Gawd, zo veel credits om weg te geven. Echt onwijs leuk! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Gawd, zo veel credits om weg te geven. Echt onwijs leuk! _O_


    Zo veel gulle gevers! Faith in humanity is restored :')


    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het ook al absurd. Het gaat verdorie maar om twee klassen, in totaal iets van 27 mensen. Die mogen dan ieders twee mensen meenemen, terwijl er ruimte zat is in de zaal waar de uitreiking gehouden wordt. Dit is zo sneu ugh..


    Wuttt wij hebben ZEVEN klassen O.o

    Ik ben echt zo'n lompe koe :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zeg gewoon dat jij mij er nier bij wilt hebben. Schijnheilige trut.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Zeg gewoon dat jij mij er nier bij wilt hebben. Schijnheilige trut.


    Je hoeft geen steken te komen geven in dit topic, dankjewel. Dat van de Q-cabin was niet met opzet.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Je hoeft geen steken te komen geven in dit topic, dankjewel. Dat van de Q-cabin was niet met opzet.


    Lieve schat, niet heel de wereld gaat om jou. Voel je niet zo snel aangesproken. Dankjewel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Je hoeft geen steken te komen geven in dit topic, dankjewel. Dat van de Q-cabin was niet met opzet.


    Wat is de Q-cabin?


    Your make-up is terrible

    Burritho schreef:
    (...)

    Lieve schat, niet heel de wereld gaat om jou. Voel je niet zo snel aangesproken. Dankjewel.


    Vond het alleen heel toevallig dat het één minuut gepost was na de Q-cabinpost (krul)

    Maar ja, we kunnen beiden niets bewijzen. Mijn excuses dan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys