• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    girlicious schreef:
    Mijn vader is vandaag jarig.. en hij is 3 jaar getrouwd met mijn stiefmoeder...
    En ik heb hem al 3 jaar niet gesproken want 'zij' was belangrijker dan wij
    I fucking hate this day already...

    Wat rot voor je
    But I love you <3

    // Hopelijk is het vandaag niet te druk op stage met 50% korting. En beter zijn er geen mensen die gaan zeiken omdat ze geen korting krijgen op medicijnen, babyvoeding en tabak. Korting op die producten is nog nooit gebeurd bij welke winkel dan ook, dus waarom bij ons wel?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 7:33 ]

    Na vandaag nog 10 dagen stage... en volgende week donderdag is de uitslag. Ik ben nu al misselijk en zenuwachtig.

    En ik ben rot zenuwachtig voor de presentatie die ik niet voorbereid heb. WAt gek.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Straks mondeling examen Frans. Zij die gaan sterven groeten u.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil zo graag slapen. Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stel dan niet voor dat je me brengt als je het toch niet gaat doen als ik weg moet. Nu moet ik fietsen en ben ik minstens 10 minuten te laat.

    Ik snap niet waarom men me niet leuk genoeg vind om een gesprek mee aan te gaan of waarom gesprekken met mij vaak afgekapt worden. Als men me nou eens vertellen ging wat ik altijd fout doe...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer ik voor de zoveelste keer een Horizon Zero Dawn trailer op de E3 zie.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    girlicious schreef:
    Mijn vader is vandaag jarig.. en hij is 3 jaar getrouwd met mijn stiefmoeder...
    En ik heb hem al 3 jaar niet gesproken want 'zij' was belangrijker dan wij
    I fucking hate this day already...


    Hey sweety, try to think of something else today <3 *hug*

    Meh ik wil terug naar mijn droom.


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, ik krijg letterlijk koude rillingen van de stress D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Woaaaah goed cijfer en nu al uit. Love this day.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik haat deze situatie.

    Meh ik had vanacht meteen de titel moeten noteren. Nou ja, gelukkig weet ik het concept nog wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt? Ik mag maar twee mensen meenemen naar mijn diploma-uitreiking. Mijn ouders willen sowieso mee, daar kan ik niets tegenin brengen, en m'n vriend had al speciaal vrij gevraagd om mee te kunnen. Jezus christus zeg. Beter sturen jullie dat diploma maar gewoon op naar mijn huis, dan doe ik mijn eigen uitreiking wel en kan ik zoveel mensen uitnodigen als ik wil!


    26 - 02 - '16