• Dat was het thema van vandaag, want ze hebben mij bevrijd van mijn gips en ik mag weer lopen! Whoop! Mijn vader vroeg of ik vandaag de marathon weer mocht lopen, maar de knappe dokter zei morgen. Dat was natuurlijk een grapje. Er zit nog een steunkous verband ding omheen en ik moet rustig aan opbouwen en heel voorzichtig doen, maar ze zeiden dat het extreem goed geheeld was, dus de conclusie was dat ik nog even zo voort moest tot het helemaal geheeld was, maar wel weer normaal mag gaan voortbewegen. Doei doei krukken *O*

    Oh dit houd overigens in dat ik: geen last meer heb van onwijze jeuk, want dit verband ding kan af en moet ook af bij het slapen en het douchen (duh). Ik mag dus weer douchen en in bad en zwemmen en dergelijke. Ik mag lopen zonder krukken en dus kan ik weer gewoon dingen doen. Ik hoef niet meer half kruipend de trap op. Door de vermindering van jeuk kan ik waarschijnlijk weer normaal studeren en schrijven. Oh en ik kan weer gewoon lange broeken aan (die pasten niet over het gips namelijk). Dus lang leven super snel genezen!

    Oh en ik hoef dus ook niet meer terug te komen. Ik moet gewoon zelf inschatten wanneer ik zonder dat ding kan lopen. Ik neem aan dat dat is als de pijn echt volledig weg is (die is er namelijk nog zeker wel, maar die is goed weg te denken, ik heb er in het begin immers ook op gelopen lol -hoge pijngrens, de arts verklaarde mij voor gek en dacht daarom dat het enkel verrekt was eerst, bleek het bijna volledig doorgescheurd oeps). En het blauw/zwart/groen/paar zal uiteindelijk ook wel wegtrekken dus ik denk dat dat ook een mooie indicatie is van wanneer het weer goed gaat. Dat was ook echt veel beter.
    Mijn been zit overigens wel onder de uitslag/rode vlekjes. Hij vond dat gips echt maar helemaal niks (gevoelige huid of zo lol).

    Tijd dus voor een dubbel feestje yay. Enjoy the Lily cake *O*

    Hebben jullie nog goed nieuws gehad vandaag?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 15:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oh zo leuk!!! Ben blij voor je dat je bevrijd bent. En ik vind de topictitel geweldig, haha ^^
    Veel plezier met je herwonnen vrijheid en nog veel beterschap tot het helemaal genezen is!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wat fijn voor je (: Hopelijk gaat lopen snel weer goed.

    Yay! Anna is a free elf person now!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 15:36 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Omg yaaaaaay, dat is écht goed (verjaardag)nieuws! (yeah) (dance) (hoera)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aw yes, dat is echt super fijn!

    Ik weet nog dat ik mijn enkelband verrekt had, dat was al een ramp. Mede omdat ik minstens 1 tot 2 weken niet mocht lopen, minimaal met krukken, maar midden in mijn eindexamens zat, haha. Dus ik moest wel. Eigenlijk vond ik het wel chill om thuis te zitten terwijl iedereen alles voor me deed. Maar ik ben dan ook niet zo actief. Maar ik had dan ook geen gips, enkel drukverband en tape.

    Het was gebeurd op zondag en ik ben gewoon ermee doorgelopen tot en met maandag tot ik naar de dokter ging. Die dacht ook dat het niks was, maar uiteindelijk was het toch wel verrekt. Ik heb er af en toe nog wel spontaan last van, dan voelt het pijnlijk om normaal te lopen. Maar dat gaat altijd weer over.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 15:40 ]


    Your make-up is terrible

    YAY ANNA!=3 Dat moet haast het beste cadeau van de dag zijn!<3 Ik ben echt blij voor je!(yeah)


    You were born original, don't die as a copy.

    YAAAYY WAt ontzettend goed nieuws! *O* Ohh ik ben zoo blij voor je!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ah wat fijn! Scheelt toch weer natuurijk (:
    Toepasselijke taart ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yaaaaaaay, dat is heel fijn om te horen. ^^
    Nu toch wel mee met de Efteling? *puppydogeyes*

    Ik zou zeggen, dans je verjaardag in!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ooooh, dat is echt super tof! Op je verjaardag nog wel. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Super dat je daar vanaf bent! Dat is nog eens een verjaardags cadeautje! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat fijn! Nu niet gelijk te veel doen want dan zit je er nog langer aan vast!

    Ik heb zonet te horen gekregen dat de vliegtickets geboekt zijn en dat ik dus definitief mee doe aan het Berlin River Camp en daar heb ik nu al zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat ontzettend fijn! Zulk positief nieuws mag ook wel, op deze dag. Cadeautje van je eigen lichaam, haha. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat ontzettend fijn! Zulk positief nieuws mag ook wel, op deze dag. Cadeautje van je eigen lichaam, haha. *O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Assassin schreef:
    Aw yes, dat is echt super fijn!

    Ik weet nog dat ik mijn enkelband verrekt had, dat was al een ramp. Mede omdat ik minstens 1 tot 2 weken niet mocht lopen, minimaal met krukken, maar midden in mijn eindexamens zat, haha. Dus ik moest wel. Eigenlijk vond ik het wel chill om thuis te zitten terwijl iedereen alles voor me deed. Maar ik ben dan ook niet zo actief. Maar ik had dan ook geen gips, enkel drukverband en tape.

    Het was gebeurd op zondag en ik ben gewoon ermee doorgelopen tot en met maandag tot ik naar de dokter ging. Die dacht ook dat het niks was, maar uiteindelijk was het toch wel verrekt. Ik heb er af en toe nog wel spontaan last van, dan voelt het pijnlijk om normaal te lopen. Maar dat gaat altijd weer over.


    Ja ik heb dus drie weken nog niet mogen lopen en ik ben normaal wel super actief, dus ik ben echt dood gegaan, haha. Ik hoop stiekem dus ook wel dat het gewoon helemaal weg gaat, want het lijkt mij niet heel chill om er nog last van te hebben. Anders kan ik misschien altijd nog oefeningen bij een fysiotherapeut vragen of zo. Wel naar dat dat tijdens je examens was zeg!

    Cynic schreef:
    Yaaaaaaay, dat is heel fijn om te horen. ^^
    Nu toch wel mee met de Efteling? *puppydogeyes*

    Ik zou zeggen, dans je verjaardag in!


    Nou, dansen gaat nog niet echt hoor. In ieder geval niet met intensief voetenwerk.

    Ik moet echt even kijken, want ik zit ook met musical waar ik dus ook dingen heb gemist hierdoor. Nou ja, gemist, ik was er wel bij maar heb niet mee kunnen doen. Maar ik wil wel heel graag naar de Efteling eigenlijk :/ Twijfels


    Iydia schreef:
    Wat fijn! Nu niet gelijk te veel doen want dan zit je er nog langer aan vast!

    Ik heb zonet te horen gekregen dat de vliegtickets geboekt zijn en dat ik dus definitief mee doe aan het Berlin River Camp en daar heb ik nu al zin in


    Oh wat leuk! Dat herinnert mij eraan dat ik moet kijken of ik nog steeds iets kan boeken wat ik wilde doen, maar waarvan ik nog niet zeker was of ik dat zou kunnen, tot vandaag. Morgen maar meteen even kijken.


    Happy Birthday my Potter!