• Excuses, ik begin lichtelijk het forum vol te spammen, maar hier moest ik echt een topic over maken.


    Ik zat dus rustig op de bank te genieten van het feit dat ik weer een beetje kan lopen en alles, toen er plots een plof klonk. Mijn vader naar de brievenbus, want ik was druk bezig. Hij trof daar een in krantenpapier gehuld boek-vormig pakketje aan voor mij. Vrij verbaasd heb ik het toen uitgepakt en toen bleek er een boek in te zitten met een wel heel bekende titel, een wel heel bekend plaatje op de voorkant, een wel heel bekende flaptekst en een nog veel bekendere auteur.

    Sommigen van jullie weten misschien wel dat ik vorig jaar mijn eerste verhaal ooit heb afgerond. Een HP fanfic van ruim 100K. Een vriend van mij wist dat en heeft er ook stukjes van gelezen, hij staat immers gewoon hier op Quizlet. En jawel hoor, in dat pakketje zat MIJN BOEK. MIJN VERHAAL. En ik kan het aanraken en doorbladeren en knuffelen en aaaah. Het is echt te geweldig voor woorden. Ik had wel in mijn hoofd ooit in ieder geval Schimmenspel (de SOTY 2015) te drukken na flink veel verbeter werk, maar dit had ik echt nooit verwacht. Hij is zo mooi en AAAAH. Beste cadeau ooit. Ik ben nog steeds half in shock. Het is net een droom.

    Dus wil er nog iemand een boek lezen? Hij mag altijd geleend worden, mits hij weer veilig teruggebracht wordt :Y)

    Note: Hij telt overigens 294 pagina's <3

    Edit:

    Bestellijst:
    Ik heb geregeld dat hij ook te bestellen is. Hoe meer er bestellen hoe goedkoper het wordt. Je betaalt namelijk enkel de drukprijs. Tot nu toe is het maximaal €17,32. Mogelijk zouden daar nog verzendkosten bijkomen, maar misschien valt dat ook op te lossen met gratis reizen door Nederland met de studenten OV of een leuke boekenmeeting ^^

    - Familielid
    - Familielid
    - Familielid
    - Een vriend
    - Een vriend
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Tormund
    - Papiliones
    - ProngsPotter
    - DeDDDG3maaleenS
    - Virtues
    - FeorgeWeasley
    - Cynic
    - HalfBloodPrince
    - LiliLahote
    - Involved
    - Foxface
    - JamesPotter
    (- SPECS)
    (- Burritho)

    Edit: Datumprikker voor alle steden in Nederland:
    Klik

    Datumprikker voor alleen Utrecht of Amsterdam:
    Klik

    Als het goed is heeft iedereen die op de bestellijst staat bericht gehad. Over het algemeen heeft iedereen een pb, tenzij ik er zeker van was dat dat onhandig was. De boeken zijn namelijk binnen! *O*

    In het bericht kunnen jullie alle informatie terug vinden. In de beginpost staan twee datumprikkers voor boekenmeetings. De eerste is voornamelijk bedoeld voor andere steden dan Amsterdam en Utrecht, omdat dat dagen zijn dat ik nog niet naar colleges hoef, maar ook die plaatsen zouden kunnen, mocht dit toch handiger blijken voor iedereen. De tweede is enkel voor Amsterdam en Utrecht, omdat dat dagen zijn dat ik wel weer colleges heb. Hier staan ook tijden bij ivm die colleges.

    Heb je geen bericht gehad (hier of op fb) en sta je wel op de bestellijst/heb je wel besteld? Geef dat dan zo snel mogelijk door.

    Twijfelde je nog en ben je nu te laat? Geen zorgen. Er zijn 26 boeken besteld. 22 mensen staan niet tussen haakjes, dus daar ben ik vrij zeker van dat die hun boek wel opeisen. 2 mensen staan wel tussen haakjes en voor hen is dus ook sowieso een boek gereserveerd. Dan zijn er nog 2 exemplaren over voor mensen die te laat zijn/twijfelden. Mochten er nog bestellers uitvallen, dan zouden dit er meer zijn. Ik weet wel zeker dat ik ze sowieso kwijt kan en het is dus wel een beetje wie het eerst komt wie het eerst maalt (of er moeten zoveel mensen komen dat er nog sprake zou zijn van een derde druk, maar dat zou echt onwerkelijk zijn lol. Dit is dus de tweede druk, ik ben zelf de enige met een boek uit de eerste druk ghehehe :Y) ).



    Edit: De overige 2 exemplaren zijn nu officieel besteld en betaald, dus op het moment zijn er geen overige exemplaren meer. Mocht er behoefte aan zijn, kan er een wachtlijst komen voor als er kopers uitvallen.

    Edit 2: Er is weer één exemplaar vrijgekomen, dus er is er nog eentje te krijgen!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 12:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wow gaaf man! Ben blij voor je!

    Vraagje: Hoe is het mogelijk om fanfics (want ik begrijp dat het een HP fic is), te verkopen? Word er dan niet moeilijk gedaan om de rechten ofzo. Ben best benieuwd, want ben zelf ook van plan om te doen.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    Wow gaaf man! Ben blij voor je!

    Vraagje: Hoe is het mogelijk om fanfics (want ik begrijp dat het een HP fic is), te verkopen? Word er dan niet moeilijk gedaan om de rechten ofzo. Ben best benieuwd, want ben zelf ook van plan om te doen.


    Er zijn geen commerciële doeleinden aan verwikkeld. Ik verdien er niks mee, omdat er enkel drukkosten worden betaald. Ik neem aan dat als je er echt op wil verdienen, dit problematischer zal zijn. Dit is enkel een duurdere variant van het uitprinten van een fanfic op internet feitelijk. En het is ook maar eenmalig, omdat enkele mensen heel graag ook een gedrukt exemplaar wilden.


    Happy Birthday my Potter!

    Whoooo, wat gaaaf!! I'm curious. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Er zijn geen commerciële doeleinden aan verwikkeld. Ik verdien er niks mee, omdat er enkel drukkosten worden betaald. Ik neem aan dat als je er echt op wil verdienen, dit problematischer zal zijn. Dit is enkel een duurdere variant van het uitprinten van een fanfic op internet feitelijk. En het is ook maar eenmalig, omdat enkele mensen heel graag ook een gedrukt exemplaar wilden.



    Oke dan snap ik het! Was verder niet om je te ontmoedigen/te zeiken ofzo(ik weet niet of dat zo overkwam.) was gewoon erg benieuwd.

    Veel plezier met je boek !!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)


    Oke dan snap ik het! Was verder niet om je te ontmoedigen/te zeiken ofzo(ik weet niet of dat zo overkwam.) was gewoon erg benieuwd.

    Veel plezier met je boek !!


    Oh nee hoor, zo kwam het zeker niet over! Ik vond het een vrij logische vraag, vooral voor users op Q. Ik neem aan dat minimaal half Q dolgraag zijn/haar verhalen uit zou willen geven. Ikzelf ook ghehehe. Maar dit is dus niet uitgegeven of zo. Gewoon extra gedrukt op verzoek van enkele mensen c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oh nee hoor, zo kwam het zeker niet over! Ik vond het een vrij logische vraag, vooral voor users op Q. Ik neem aan dat minimaal half Q dolgraag zijn/haar verhalen uit zou willen geven. Ikzelf ook ghehehe. Maar dit is dus niet uitgegeven of zo. Gewoon extra gedrukt op verzoek van enkele mensen c:



    Thanks voor het antwoord ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Animato schreef:
    Dat is echt gewoon zo gaaf! _O_


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, wauw, wauw echt super gaaf! Die cover is ook super mooi! ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben nu niet thuis maar als ik thuis ben zaterdag ga ik je mailheel grondig doorlezen.^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ziet er echt heel leuk uit! Heel veel plezier ermee. ^^


    What would Emma do?

    Wauw, wat leuk!
    Je verdient het, hoor (:
    Alle HP verhalen die ik ooit van je gelezen heb, zijn super!


    We crave what we can't have.

    Dankjulliewel allemaal! (bloos)

    Ik ga vandaag al enkele exemplaren bij mij in de buurt van de "spoedverzending" rondbrengen. Ik ben echt heel nerveus haha. Mijn vader is er al in begonnen, in mijn eigen exemplaar though, want mijn ouders moeten ook nog betalen en niemand krijgt voor er betaald is :Y) Dus ik ga zo serieus boeken signeren. Echt zo apart.

    Edit: De overige 2 exemplaren zijn nu officieel besteld en betaald, dus op het moment zijn er geen overige exemplaren meer. Mocht er behoefte aan zijn, kan er een wachtlijst komen voor als er kopers uitvallen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 12:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga morgen alles proberen in orde te brengen om het geld over te maken, want nu ben ik niet thuis. Asdfhgjkl, ik wil dit echt lezen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké even de stand van zaken:

    Tormund --> Heeft boek

    Papiliones --> Wat is voor jou de handigste stad om te meeten? Amsterdam, Utrecht, of een andere plaats?

    ProngsPotter --> Is het goed als ik hem de 18e kom brengen?

    DeDDDG3maaleenS --> Boek wordt vandaag opgestuurd

    Virtues --> Zou je het fijn vinden als ik hem de 18e kom brengen? Ik zag namelijk dat je de datumprikkers niet hebt ingevuld voor de meeting

    FeorgeWeasley --> Had jij al enig idee wanneer je af wilde spreken in Utrecht? Mijn beschikbaarheid daarvoor is te zien in de tweede datumprikker

    Cynic --> Zou je kunnen antwoorden op de pb?

    HalfBloodPrince --> Boek meenemen als ik daar ga logeren de 19e

    LiliLahote --> Zou je kunnen antwoorden op de pb?

    Involved --> Zou je het fijn vinden als ik hem de 18e kom brengen? (mits er voor die dag betaald is)

    Foxface --> Heeft boek

    JamesPotter --> Heeft boek

    SPECS --> Jolijn, zou jij ook even naar de datum prikker kunnen kijken? De 18e ga ik dus waarschijnlijk sowieso boeken langs brengen, de 19e ga ik naar Sharon, dus dan zou ik eventueel eerder kunnen vertrekken en een tussenstop maken bij jou en de 5e en 6e zijn nog helemaal vrij.

    Burritho --> Wil toch geen boek --> Er is nog één exemplaar over!


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Oké even de stand van zaken:

    Tormund --> Heeft boek

    Papiliones --> Wat is voor jou de handigste stad om te meeten? Amsterdam, Utrecht, of een andere plaats?

    ProngsPotter --> Is het goed als ik hem de 18e kom brengen?

    DeDDDG3maaleenS --> Boek wordt vandaag opgestuurd

    Virtues --> Zou je het fijn vinden als ik hem de 18e kom brengen? Ik zag namelijk dat je de datumprikkers niet hebt ingevuld voor de meeting

    FeorgeWeasley --> Had jij al enig idee wanneer je af wilde spreken in Utrecht? Mijn beschikbaarheid daarvoor is te zien in de tweede datumprikker

    Cynic --> Zou je kunnen antwoorden op de pb?

    HalfBloodPrince --> Boek meenemen als ik daar ga logeren de 19e

    LiliLahote --> Zou je kunnen antwoorden op de pb?

    Involved --> Zou je het fijn vinden als ik hem de 18e kom brengen? (mits er voor die dag betaald is)

    Foxface --> Heeft boek

    JamesPotter --> Heeft boek

    SPECS --> Jolijn, zou jij ook even naar de datum prikker kunnen kijken? De 18e ga ik dus waarschijnlijk sowieso boeken langs brengen, de 19e ga ik naar Sharon, dus dan zou ik eventueel eerder kunnen vertrekken en een tussenstop maken bij jou en de 5e en 6e zijn nog helemaal vrij.

    Burritho --> Wil toch geen boek --> Er is nog één exemplaar over!


    (Voorheen ProngsPotter, ik denk ik zeg het even) De 18e is helemaal prima. Op CS dan?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.