• Excuses, ik begin lichtelijk het forum vol te spammen, maar hier moest ik echt een topic over maken.


    Ik zat dus rustig op de bank te genieten van het feit dat ik weer een beetje kan lopen en alles, toen er plots een plof klonk. Mijn vader naar de brievenbus, want ik was druk bezig. Hij trof daar een in krantenpapier gehuld boek-vormig pakketje aan voor mij. Vrij verbaasd heb ik het toen uitgepakt en toen bleek er een boek in te zitten met een wel heel bekende titel, een wel heel bekend plaatje op de voorkant, een wel heel bekende flaptekst en een nog veel bekendere auteur.

    Sommigen van jullie weten misschien wel dat ik vorig jaar mijn eerste verhaal ooit heb afgerond. Een HP fanfic van ruim 100K. Een vriend van mij wist dat en heeft er ook stukjes van gelezen, hij staat immers gewoon hier op Quizlet. En jawel hoor, in dat pakketje zat MIJN BOEK. MIJN VERHAAL. En ik kan het aanraken en doorbladeren en knuffelen en aaaah. Het is echt te geweldig voor woorden. Ik had wel in mijn hoofd ooit in ieder geval Schimmenspel (de SOTY 2015) te drukken na flink veel verbeter werk, maar dit had ik echt nooit verwacht. Hij is zo mooi en AAAAH. Beste cadeau ooit. Ik ben nog steeds half in shock. Het is net een droom.

    Dus wil er nog iemand een boek lezen? Hij mag altijd geleend worden, mits hij weer veilig teruggebracht wordt :Y)

    Note: Hij telt overigens 294 pagina's <3

    Edit:

    Bestellijst:
    Ik heb geregeld dat hij ook te bestellen is. Hoe meer er bestellen hoe goedkoper het wordt. Je betaalt namelijk enkel de drukprijs. Tot nu toe is het maximaal €17,32. Mogelijk zouden daar nog verzendkosten bijkomen, maar misschien valt dat ook op te lossen met gratis reizen door Nederland met de studenten OV of een leuke boekenmeeting ^^

    - Familielid
    - Familielid
    - Familielid
    - Een vriend
    - Een vriend
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Een vriendin
    - Tormund
    - Papiliones
    - ProngsPotter
    - DeDDDG3maaleenS
    - Virtues
    - FeorgeWeasley
    - Cynic
    - HalfBloodPrince
    - LiliLahote
    - Involved
    - Foxface
    - JamesPotter
    (- SPECS)
    (- Burritho)

    Edit: Datumprikker voor alle steden in Nederland:
    Klik

    Datumprikker voor alleen Utrecht of Amsterdam:
    Klik

    Als het goed is heeft iedereen die op de bestellijst staat bericht gehad. Over het algemeen heeft iedereen een pb, tenzij ik er zeker van was dat dat onhandig was. De boeken zijn namelijk binnen! *O*

    In het bericht kunnen jullie alle informatie terug vinden. In de beginpost staan twee datumprikkers voor boekenmeetings. De eerste is voornamelijk bedoeld voor andere steden dan Amsterdam en Utrecht, omdat dat dagen zijn dat ik nog niet naar colleges hoef, maar ook die plaatsen zouden kunnen, mocht dit toch handiger blijken voor iedereen. De tweede is enkel voor Amsterdam en Utrecht, omdat dat dagen zijn dat ik wel weer colleges heb. Hier staan ook tijden bij ivm die colleges.

    Heb je geen bericht gehad (hier of op fb) en sta je wel op de bestellijst/heb je wel besteld? Geef dat dan zo snel mogelijk door.

    Twijfelde je nog en ben je nu te laat? Geen zorgen. Er zijn 26 boeken besteld. 22 mensen staan niet tussen haakjes, dus daar ben ik vrij zeker van dat die hun boek wel opeisen. 2 mensen staan wel tussen haakjes en voor hen is dus ook sowieso een boek gereserveerd. Dan zijn er nog 2 exemplaren over voor mensen die te laat zijn/twijfelden. Mochten er nog bestellers uitvallen, dan zouden dit er meer zijn. Ik weet wel zeker dat ik ze sowieso kwijt kan en het is dus wel een beetje wie het eerst komt wie het eerst maalt (of er moeten zoveel mensen komen dat er nog sprake zou zijn van een derde druk, maar dat zou echt onwerkelijk zijn lol. Dit is dus de tweede druk, ik ben zelf de enige met een boek uit de eerste druk ghehehe :Y) ).



    Edit: De overige 2 exemplaren zijn nu officieel besteld en betaald, dus op het moment zijn er geen overige exemplaren meer. Mocht er behoefte aan zijn, kan er een wachtlijst komen voor als er kopers uitvallen.

    Edit 2: Er is weer één exemplaar vrijgekomen, dus er is er nog eentje te krijgen!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 12:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ieder geval, gefeliciteert. :3 Ik hoop dat je er nog heel veel plezier van zult beleven. :)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 14:05 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Asriel_Dreemurr schreef:
    Wow. o.o Dus het is echt mogelijk... Ik ben er een beetje bang voor als ik dat ooit ga doen... Ik wil het wel graag though,


    Haha, nou ja dit is eigenlijk super random, want eerst was dat ene exemplaar gewoon een cadeautje voor mij alleen waar ik tot gisteren geen weet van had, maar nu willen andere mensen graag ook een exemplaar en nu ben ik het dus soort van aan het verkopen, hoewel ik er zelf niks op verdien. Het is allemaal nog zeer onwerkelijk voor mijn gevoel, maar wel echt mega vet (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Haha, nou ja dit is eigenlijk super random, want eerst was dat ene exemplaar gewoon een cadeautje voor mij alleen waar ik tot gisteren geen weet van had, maar nu willen andere mensen graag ook een exemplaar en nu ben ik het dus soort van aan het verkopen, hoewel ik er zelf niks op verdien. Het is allemaal nog zeer onwerkelijk voor mijn gevoel, maar wel echt mega vet (bloos)


    Nah, ik probeer nu denk ik al twee jaar een boek neer te zetten, maar als ik het (eindelijk) af heb, ben ik bang om het te versturen, ik weet zelf ook niet hoe dat werkt enzo...


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Asriel_Dreemurr schreef:
    (...)

    Nah, ik probeer nu denk ik al twee jaar een boek neer te zetten, maar als ik het (eindelijk) af heb, ben ik bang om het te versturen, ik weet zelf ook niet hoe dat werkt enzo...


    Ik zou dat denk ik ook doodeng vinden als het moment komt als ik een niet online staand verhaal af af heb (na het meerdere malen verbeterd te hebben) en even totaal niet weten wat ik moet doen. Misschien kan je Natas/Tormund om raad vragen? Die heeft er ervaring mee. Ik ben van plan gewoon haar te gaan lastig vallen mocht het zover komen, want ik ken verder ook niet echt mensen met heel veel verstand daarvan (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Nog eentje en de prijs kan officieel zakken *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Asriel_Dreemurr schreef:
    (...)

    Nah, ik probeer nu denk ik al twee jaar een boek neer te zetten, maar als ik het (eindelijk) af heb, ben ik bang om het te versturen, ik weet zelf ook niet hoe dat werkt enzo...


    Je kan online erg veel info over uitgeverijen vinden c:. Het is echt een kwestie van zelf een beetje op zoek te gaan haha! Ik heb enkele jaren terug ook er wat over opgezocht, maar uiteindelijk laten liggen. Tot ik bij Fanflicks terecht kwam c:.

    In ieder geval, het boek ziet er erg mooi uit c:. Wat een leuk cadeautje! En helemaal nu je het kunt verkopen haha! c:


    soul made of stardust and chaos.

    Overigens, een vriendin vroeg het namelijk, natuurlijk zet ik in elk boek een persoonlijk tekstje/bedankje en alles en signeer ik ze (dit blijft heel erg raar), want ik vind het echt geweldig dat er mensen zijn die mijn verhaal in boekvorm willen kopen en dan kan ik jullie op z'n minst ontzettend bedanken. (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Overigens, een vriendin vroeg het namelijk, natuurlijk zet ik in elk boek een persoonlijk tekstje/bedankje en alles en signeer ik ze (dit blijft heel erg raar), want ik vind het echt geweldig dat er mensen zijn die mijn verhaal in boekvorm willen kopen en dan kan ik jullie op z'n minst ontzettend bedanken. (bloos)


    Yaaass, dan heb ik al twee gesigneerde boeken in mijn collectieee :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    De prijs is officieel gezakt naar €18,20

    De volgende prijsdaling is bij 20 naar €17,32.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik twijfel zo hard. Ik wil hem heel graag hebben, maar mijn geld moet ook echt naar mijn vakantie gaan... Wanneer zou je het geld moeten hebben, denk je?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind dit echt zoo cool, en het is niet eens mijn verhaal :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Cynic schreef:
    Ik twijfel zo hard. Ik wil hem heel graag hebben, maar mijn geld moet ook echt naar mijn vakantie gaan... Wanneer zou je het geld moeten hebben, denk je?


    Ik heb geen idee, maar ik ken je al langer dan vandaag en weet dat ik je kan vertrouwen, dus mocht je hem heel graag willen hebben, dan kan er altijd iets geregeld worden met voorschieten c:
    Tot nu toe hebben we nog niet echt een planning. Ik wil mensen eerst even goed de kans geven erover na te denken of te reageren, omdat het een eenmalige kans is en ik zou het lullig vinden mocht er iemand net te laat zijn of zo. Ik had het met C. (die vriend, ik heb geen idee of hij zou willen dat ik zijn naam hier zou noemen) overlegd en hij zei dat het geen haast had in ieder geval.
    Het enige wat wel belangrijk is is dat er uiteindelijk wel gewoon door iedereen betaald wordt natuurlijk, haha.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 16:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ProngsPotter schreef:
    Ik vind dit echt zoo cool, en het is niet eens mijn verhaal :'D


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, maar ik ken je al langer dan vandaag en weet dat ik je kan vertrouwen, dus mocht je hem heel graag willen hebben, dan kan er altijd iets geregeld worden met voorschieten c:
    Tot nu toe hebben we nog niet echt een planning. Ik wil mensen eerst even goed de kans geven erover na te denken of te reageren, omdat het een eenmalige kans is en ik zou het lullig vinden mocht er iemand net te laat zijn of zo. Ik had het met C. (die vriend, ik heb geen idee of hij zou willen dat ik zijn naam hier zou noemen) overlegd en hij zei dat het geen haast had in ieder geval.
    Het enige wat wel belangrijk is is dat er uiteindelijk wel gewoon door iedereen betaald wordt natuurlijk, haha.

    Yay, dan zet mij maar op de lijst!


    Deep inside, I've never felt alive

    En we zitten alweer op de 13 0.0 *O*


    Happy Birthday my Potter!