• Princess Royal ~ The choice of her life


    ~ Deze geweldige cover is gemaakt door GredWeasley~


    Het is tweehonderd jaar in de toekomst; in Europa heeft een tweedeling plaatsgevonden.
    De stukken zijn uiteengevallen, door elkaar geschud en vormen nu samen een heel nieuw werelddeel: Asasia.
    Elise is kroonprinses van dit werelddeel. Ze kan niet wachten tot ze koningin is, maar als ze achttien wordt en de door haar gevreesde Test moet afleggen, wordt Elise steeds banger dat ze het besturen van het land niet aankan
    .


    Deze story komt nog niet online, waarschijnlijk pas eind Juni.
    Er zal dan eerst een hoofdstuk met de wetten online komen, en dan een met de proloog. Daarna begint het verhaal pas.

    Er komt mogelijk nog een trailer.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 14:43 ]

    -> Titel op aanvraag aangepast.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Story is niet beschikbaar! Is dit gebaseerd op de Selectie? Het linkt er voor mijn gevoel zo op


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Volgens mij is je story nog niet geactiveerd (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nee, dat klopt, dat staat ook in de beginpost.

    Ik zal hem voor nu wel even activeren, maar het kan nog wel even duren voor er hoofdstukken online komen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 23:39 ]

    Douleur schreef:
    Story is niet beschikbaar! Is dit gebaseerd op de Selectie? Het linkt er voor mijn gevoel zo op

    Het is niet hetzelfde als de Selectie, maar ik ben daardoor wel op het idee gekomen. Dit gaat gewoon over het leven van een kroonprinses.

    Aurea schreef:
    Nee, dat klopt, dat staat ook in de beginpost.

    Oh ja sorry, maar het leek me gewoon vreemd om 'reclame' te maken voor een story die niet online staat. Nu kan niemand namelijk en abbo nemen of zo. Dus weten ze het ook niet wanneer er hoofdstukken komen enzo (aka wanneer het online komt), snap je?

    En volgens mij, dat weet ik niet zeker, mag je maar 1x zo'n topic aanmaken, dus dan kan je ook geen nieuwe maken als je hem wel online zet

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 23:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Oh ja sorry, maar het leek me gewoon vreemd om 'reclame' te maken voor een story die niet online staat. Nu kan niemand namelijk en abbo nemen of zo. Dus weten ze het ook niet wanneer er hoofdstukken komen enzo (aka wanneer het online komt), snap je?

    Dat snap ik wel :)

    Aurea schreef:
    (...)
    Dat snap ik wel :)

    Okido, goed dan (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hij staat nu online!

    Aurea schreef:
    (...)
    Het is niet hetzelfde als de Selectie, maar ik ben daardoor wel op het idee gekomen. Dit gaat gewoon over het leven van een kroonprinses.


    Oh, oke. Omdat de naam Elise toch met Asie werd gekoppeld, ondanks dat het zich in Europa afspeelt haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Oh, oke. Omdat de naam Elise toch met Asie werd gekoppeld, ondanks dat het zich in Europa afspeelt haha

    Ja, daar had ik ook al over nagedacht, maar ik vind Elise gewoon een mooie naam :)

    Ik wil dit verhaal lezen c;


    26 - 02 - '16

    Haha zie je wel! Gewoon lekker activeren! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Haha zie je wel! Gewoon lekker activeren! ^^

    Klopt, je had gelijk :)
    Ik wil eigenlijk eerst nog wat hoofdstukken schrijven (want ze zijn behoorlijk lang), en dan komen ze online :)

    Aurea schreef:
    (...)
    Klopt, je had gelijk :)
    Ik wil eigenlijk eerst nog wat hoofdstukken schrijven (want ze zijn behoorlijk lang), en dan komen ze online :)


    Oh dat doe ik ook altijd ja. Dan heb ik altijd een voorraadje van 10 hoofdstukken ofzo, voor het geval dat ik geen tijd heb om te schrijven haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.