• Zoals de meeste hier ben ik vaker bezig met schrijven. Ik schrijf alleen voor mezelf en de laatste tijd vaker inactief, je vindt er niets van terug op Quizlet of andere sites. Nu was ik aan het denken om een van mijn stories te laten drukken als een boek, gewoon eentje voor mezelf. Nu was ik op internet aan het zoeken hoe je slechts één boek kon laten drukken, alleen word ik er niet wijzer uit en is het bij de meeste bij een hoger aantal dat je het pas kan laten drukken. Heeft iemand hier enig idee waar je gewoon één boek kan laten drukken?

    Alvast bedankt!


    16 - 09 - '17

    Dit is een vraag voor Anna!;D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb daar toen ook een heel 'onderzoek' naar gedaan en ik was het meest tevreden met Pumbo. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een keer een boekje laten afdrukken voor mijn vriend. Ik zou even op zoeken waar ik dat heb laten doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je een winner bent van CampNaNo kan je je boek laten drukken voor negen euro! (: Ik weet niet meer in samenwerking met welke uitgeverij dat was.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Als je een winner bent van CampNaNo kan je je boek laten drukken voor negen euro! (: Ik weet niet meer in samenwerking met welke uitgeverij dat was.


    Echt? Nooit gezien.


    16 - 09 - '17

    Ik zou even kunnen checken bij C. (die mijn boek heeft laten drukken) waar hij dit heeft laten doen, maar Pumbo is sowieso goedkoper. Zeker als het om 1 exemplaar gaat.
    Ik weet wel dat C. ook zelf flink heeft lopen klooien met de opmaak (vooral het spiegelen van de paginanummers) dus ik denk ook dat het meer werk en moeite is dan Pumbo maar het heeft wel tot prachtig resultaat geleid, wat ik dus ook nu met eigen ogen kan zien.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal Pumbo morgen eens bekijken.


    16 - 09 - '17

    Boekscout of boekscout yo, maar dan geef je het ook direct uit. Zij drukken het boek ter plekke per bestelling en je krijgt zelf nog een proefexemplaar.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dit weet ik, dit weet ik!

    Om het niet uit te hoeven geven (of juist wel, je kan zelf instellen of je het privé wilt houden) moet je naar Lulu.com, waar ze je boeken drukken op bestelling. Jij kan je omslag e.d. helemaal zelf ontwerpen met hun omslagcreator en de prijs is relatief laag. Als je geluk hebt is er ook nog eens een kortingsactie die bij jouw boek past (er zijn altijd wel acties).

    Zelf heb ik al best veel ervaring met deze site en het werkt echt heel goed! Ik heb al drie verschillende boeken laten drukken. Je kan zowel hardcover als paperback "creëren"!

    Lulu.com

    ER IS NU EEN ACTIE DAT ALS IK JE UITNODIG JIJ EEN GRATIS EXEMPLAAR VAN JE BOEK KRIJGT!
    Dan moet ik even je e-mail adres hebben

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 17:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh, die is inderdaad ook goedkoop zeg. (:
    Hoeveel was jij kwijt voor een boekje van hoeveel bladzijden?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Oh, die is inderdaad ook goedkoop zeg. (:
    Hoeveel was jij kwijt voor een boekje van hoeveel bladzijden?

    Ik had een boekje van 200 bladzijden voor ongeveer 20 euro. Tien euro verzendkosten en tien euro voor het boekje zelf.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Dit weet ik, dit weet ik!

    Om het niet uit te hoeven geven (of juist wel, je kan zelf instellen of je het privé wilt houden) moet je naar Lulu.com, waar ze je boeken drukken op bestelling. Jij kan je omslag e.d. helemaal zelf ontwerpen met hun omslagcreator en de prijs is relatief laag. Als je geluk hebt is er ook nog eens een kortingsactie die bij jouw boek past (er zijn altijd wel acties).

    Zelf heb ik al best veel ervaring met deze site en het werkt echt heel goed! Ik heb al drie verschillende boeken laten drukken. Je kan zowel hardcover als paperback "creëren"!

    Lulu.com

    ER IS NU EEN ACTIE DAT ALS IK JE UITNODIG JIJ EEN GRATIS EXEMPLAAR VAN JE BOEK KRIJGT!
    Dan moet ik even je e-mail adres hebben


    Interessant!


    16 - 09 - '17

    Virtues schreef:
    (...)
    Ik had een boekje van 200 bladzijden voor ongeveer 20 euro. Tien euro verzendkosten en tien euro voor het boekje zelf.

    Oh zat is wel duur, maar dat komt natuurlijk door de verzendkosten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    (...)
    Oh zat is wel duur, maar dat komt natuurlijk door de verzendkosten.

    Inderdaad. Ik wacht meestal 1/2 maanden tot er korting is op de verzendkosten. Zo heb ik wel eens iets compleet gratis verstuurd (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Dit weet ik, dit weet ik! ...


    HELD <3


    I can't stop 'til the whole world knows my name