• Ja, om 17h heb ik m'n afspraak haha. Het is al m'n tweede, maar ik heb vannacht zo vreselijk erover gedroomd. De tatoeage artieste had het volledig verprutst en nu ben ik lichtjes nerveus :').

    Ach, dromen zijn bedrog zeker? c:

    Laat jij binnenkort nog een tatoeage zetten? Of wil je er graag eentje? I'm curious!


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Ik wil mijn sterrenbeeld (weegschaal) in de sterrenconstallatie laten zetten c: heb zo niet meteen een fotootje, maar zal het straks hier zeker plaatsen wanneer 'ie erop staat!


    Dat is zo ontzettend gaaf!

    Ik wil ook graag een tattoo, toevallig ook van een sterrenbeeld, maar ik ben een beetje bang om hem te laten zetten en ik mag pas van mijn ouders als ik achttien ben.


    -

    Als ik een tatoeage zou willen, dan zou het ook een sterrenbeeld zijn, of het mijne of mijn favoriete buiten de dierenriem. Maar aangezien ik zoiets echt niet durf, doe ik het voor nu maar met de stierconstellatie aan een kettinkje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Dat is ook heel erg spannend! Wat ga je laten plaatsen? En waar? c:



    Ook gewoon op de onderarm. Het staat voor groei en bloei ^^ Komt erg goed uit bij mij ( té lang verhaal, ga ik je niet mee opzadelen hahaha )
    Can't wait!


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ik wil er heel graag heen, van de outlines van een wolk, heel simpel (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Saloon schreef:
    (...)


    Ook gewoon op de onderarm. Het staat voor groei en bloei ^^ Komt erg goed uit bij mij ( té lang verhaal, ga ik je niet mee opzadelen hahaha )
    Can't wait!


    Ziet er echt heel erg mooi uit!


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Ja, ik denk het hahaha c:
    Mijn eerste zijn drie vogeltjes, erg basic, maar ik vind het mooi c:

    Aah, wat leuk!

    Het maakt toch niet uit of iets basic is of niet? Zolang jij het mooi vindt en er blij mee bent. Dat is het belangrijkste!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 13:46 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)
    Het maakt toch niet uit of iets basic is of niet? Zolang jij het mooi vindt en er blij mee bent. Dat is het belangrijkste!


    Ik bedoelde er mee dat het eigenlijk erg simpel is c:
    'k heb 'm al twee jaar en ben er nog steeds blij mee ja n.n Het kan me niet zoveel boeien als andere het 'vreemd' vinden omdat er geen diepe betekenis achter zit of zo hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Oeh, spannend! En heel veel succes!

    Ik heb er zelf inmiddels vijf, maar daar komt nog wel wat bij - in ieder geval een sleeve. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh, leuk! :"D

    Nee, ik vind (de meeste) tattoo's echt prachtig en zou het zelf ook graag willen, maar ik heb geen idee wát. Dus wie weet komt er ooit een mooi plaatje en misschien ook niet (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Canagan schreef:
    Oeh, spannend! En heel veel succes!

    Ik heb er zelf inmiddels vijf, maar daar komt nog wel wat bij - in ieder geval een sleeve. ^^


    Aah gaaf! Zelf wil ik geen sleeve, haha c:. Ik hou het maar bij enkele kleintjes. Na deze ga ik denk ik ook voor een lange tijd geen tatoeage meer nemen n.n


    soul made of stardust and chaos.

    Ik heb zelf één tatoeage, op mijn rug, maar ik wil er in principe nog twee hebben. Een veer op mijn rechterzij of mijn enkel, en het pootje van mijn hond op mijn linkerheup. :')

    Ik ben benieuwd naar de foto. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oe cool! Die droom was vast gewoon door de zenuwen^^ Ik ben heel benieuwd naar het resultaat (:

    Ik ben zelf niet zo voor tattoo's, dus ik ga er heel waarschijnlijk ook nooit eentje laten zetten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil er graag eentje, maar ik heb geen zin in gezeik met mijn ouders, dus ik ga hem pas laten zetten als ik echt helemaal het huis uit ben. Ik heb best het geduld daarvoor gelukkig c: Het zou dan een soort feniks worden.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ik wil er graag eentje, maar ik heb geen zin in gezeik met mijn ouders, dus ik ga hem pas laten zetten als ik echt helemaal het huis uit ben. Ik heb best het geduld daarvoor gelukkig c: Het zou dan een soort feniks worden.



    Oh, die vind ik echt héél erg mooi!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dazai schreef:
    Oe cool! Die droom was vast gewoon door de zenuwen^^ Ik ben heel benieuwd naar het resultaat (:

    Ik ben zelf niet zo voor tattoo's, dus ik ga er heel waarschijnlijk ook nooit eentje laten zetten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.