• Ja, om 17h heb ik m'n afspraak haha. Het is al m'n tweede, maar ik heb vannacht zo vreselijk erover gedroomd. De tatoeage artieste had het volledig verprutst en nu ben ik lichtjes nerveus :').

    Ach, dromen zijn bedrog zeker? c:

    Laat jij binnenkort nog een tatoeage zetten? Of wil je er graag eentje? I'm curious!


    soul made of stardust and chaos.

    GredWeasley schreef:
    Ik wil er graag eentje, maar ik heb geen zin in gezeik met mijn ouders, dus ik ga hem pas laten zetten als ik echt helemaal het huis uit ben. Ik heb best het geduld daarvoor gelukkig c: Het zou dan een soort feniks worden.



    Die is inderdaad echt heel erg mooi! c:


    soul made of stardust and chaos.

    Khal schreef:
    (...)

    Oh, die vind ik echt héél erg mooi!


    (bloos) Ik wilde heel graag een feniks, omdat die natuurlijk staan voor onsterfelijkheid en dergelijke. Ik heb immers best heel veel meegemaakt de afgelopen jaren en altijd doorgezet als een feniks die telkens herboren wordt uit de as, wanneer ik compleet aan de grond zat en het echt niet meer zag zitten. Het sluit die tijd voor mij af en helpt mij hopelijk ook altijd wanneer er weer zo'n moment is dat ik het echt niet zie zitten, om toch weer door te zetten. Plus het is nog een beetje gelinkt aan Harry Potter ghehehe. Ik ben echter totaal geen fan van drukke kleurige tatoeages dus kwam ik op zoiets uit. Ik twijfel alleen nog heel erg of ik hem op mijn onderarm/pols of op mijn schouderblad zou laten zetten, maar ik woon nog wel even thuis, dus ik heb nog tijd om die beslissing te nemen. Ik denk dat schouderblad het handigst is, omdat je dat bij een T-shirtje niet zit en mogelijk makkelijker is met het vinden van een baan en alles. Bij je pols/onderarm zou je iets met lange mouwen moeten dragen om te bedekken, maar ik vind dat wel ook een hele mooie plek.... Maar ja twijfels.


    OT: Ik ben overigens heel benieuwd naar het eindresultaat ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Hij staat erop! De pijn viel heel erg mee c: en ik ben ook erg blij met het resultaat c:
    Straks volgt een foto, aangezien er nu nog drie uur een verband over moet c:


    soul made of stardust and chaos.

    Update! De tattoo artieste heeft me een foto gestuurd van de tatoeage c:


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    Update! De tattoo artieste heeft me een foto gestuurd van de tatoeage c:


    Ziet er mooi uit! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    itsmagicc schreef:
    Update! De tattoo artieste heeft me een foto gestuurd van de tatoeage c:



    Wauw, ik vind hem echt super mooi een cool en wauw!


    Happy Birthday my Potter!

    Wauwie. Ik ben zelf niet zo van de tattoos, maar deze is heel netjes en sober. Ik ben fan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dankje allemaal c:
    Ik ben er ook heel blij mee, vooral omdat 'ie zo fijn is haha c: (daarmee bedoel ik dat het sierlijk is c:)


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    Update! De tattoo artieste heeft me een foto gestuurd van de tatoeage c:



    Super gaaf!


    -

    itsmagicc schreef:
    Update! De tattoo artieste heeft me een foto gestuurd van de tatoeage c:



    Wauw, hij is echt heel mooi!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Wauw, hij is echt heel mooi!


    Heaven is a place that we all have

    itsmagicc schreef:
    Update! De tattoo artieste heeft me een foto gestuurd van de tatoeage c:



    Waah, die foto heb ik op facebook gezien! Super leuk!
    Ik wil volgend jaar als ik (hopelijk) eindelijk een vwo-diploma heb een tattoo laten zetten om mezelf er elke dag aan te helpen herinneren dat ik sterker ben dat ik denk dat ik ben omdat ik dan dat heb bereikt en het is niet bepaald een makkelijke weg geweest. Maar ik weet nog niet precies wat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hij is erg gaaf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn