• Morgen!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 21:03 ]


    chaos makes the muse

    Anna Hope van der Loo

    Ze beet even op haar lip toen Albert een van de kleine onderdeeltje kapot kneep. Maar toen verscheen er een lach op haar gezicht. 'Die bakken liggen er vol mee, een meer om minder merkt ze vast niet.' Ze zuchtte, deze dag mocht naar haar idee snel afgelopen zijn. Het werk was saai en het idee dat Clementine niet helemaal helder was stond haar ook niet aan. Ze was blij als ze weer thuis was, al zou ze Albert wel onwijs gaan missen. Ze dwong de gedachten uit haar hoofd en richtte zich naar Albert. 'Ik baal er wel van dat ik niet kan kijken hoe laat het is.' Ze pakte wat onderdeeltjes en bekeek de kaart. 'Het past wel.' Gniffelde ze terwijl ze twee stukje die totaal niet in elkaar hoorden tegen elkaar probeerde te klikken.


    chaos makes the muse

    Jonas Carson Lynch

    Ik zie dat Clementine op Lynn afkomt omdat ze haar vinger in de lucht stak. Ik ga even aan een ander tafeltje zitten en begin wat te knutselen. Het lukt goed, en ik ben al snel klaar. Daarom neem ik wat onderdelen en begin wat dingen voor mezelf te bouwen.


    (sorry dat het zo weinig is maar ik heb echt 0% inspiratie...)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 20:27 ]

    Ryan William Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan ~ opgegroeid in Tokio ~ schilderen

    ________________________

    Hij begon echt terug naar huis te verlangen. Clementine stond hen in de hoek te observeren. Ze stond zo lang na te denken dat hij schrok toen ze bewoog. Ze klapte in haar handen en vertelde dat ze de chips in elkaar gingen zetten, waarna ze weer zo'n glimlachje produceerden. Niemand leek er zin in te hebben.
    ~~~~~~~

    In de eetzaal zat hij gewoon langs de rest, maar zei niks en luisterde geconcentreerd naar hun gesprekken. Albert stond ietsje verder bij de drank vandaan en zag er erg bezorgd uit. Hij schuifelde heen en weer en keek vaak naar Romy. Ryan haalde zijn schouders op.
    ~~~~~~~

    Clementine stond haar uitleg te doen toen Ryan met zijn handen in zijn zakken binnen kwam lopen. Uitdagend bleef hij langs haar staan tot haar uitleg gedaan was en pakte toen een blad met uitleg. 'Sáái,' gaapte hij en gooide het blad op de grond, waarna hij bij Jonas ging zitten. Bij hem lukte het al aardig.

    Maar de dingen die sommigen ontdekt hadden - dit begon een smerig zaakje te worden.
    _________________________________________________

    Zo, ik heb ook weer eens iets geschreven!



    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 13:43 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Albert Svendsen
    ''Just pretend you're brave, even if you're not, no one can tell the difference.''

    'Die bakken liggen er vol mee, een meer om minder merkt ze vast niet,' zei Anna, doelend op het onderdeeltje dat Albert gebroken had.
    Hij knikte. Als was het vooral om zichzelf te overtuigen. Clementine had al eerder bewezen dat ze op alle kleine dingetjes lette en er hingen niets voor niets overal camera's, om maar over de beveiliging te zwijgen. 'Je hebt gelijk, dat merkt ze vast niet.'
    Anna melde dat ze het vervelend vond dat ze niet kon kijken hoe laat het was. Ze pakte de kaart en wat onderdeeltjes.
    Hij volgde haar voorbeeld en schoof wat onderdeeltjes bij elkaar waarvan hij dacht dat ze zouden passen. Om eerlijk te zijn had hij geen flauw idee van waar hij mee bezig was, maar dat hoefde niemand te weten.
    'Het past wel,' Anna grinnikte en poogde om twee stukjes in elkaar te draaien. Twee stukjes die totaal niet bij elkaar hoorden. Het zag er naar uit dat hij niet de enige was met twee linkerhanden.
    'Ik zie het.' hij lachte en begon zelf ook met de onderdelen te puzzelen. Voor even leek het alsof het werkte, maar al snel viel het chipje uit elkaar. 'Dit is waardeloos,' mompelde hij terwijl hij een tweede poging waagde.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Jonas Carson Lynch

    Nadat ik al zo'n vijf machinetjes in elkaar had gestoken keek ik wat rond in de kamer. Bijna niemand had er al 1 deftig af, dus ik besloot wat mensen te gaan helpen. Mijn band met Anna en Albert was nog niet op en top, dus ik ging ernaartoe. "Lukt het een beetje?" Vroeg ik, al wetend wat hun antwoord ging zijn. Namelijk "Neen." Maar toch wilde ik hun reactie zien, aangezien ze toch wel wat waren aan het flirten met elkaar. Je kon er gewoon niet naast kijken... Ik vond het wel lachwekkend dat ze het in het geniep wilde doen terwijl het zo hard opviel. Er verscheen een schamper glimlachje op mijn gezicht.

    Anna Hope van der Loo

    'Ik zie het.' Hoorde Anna Albert lachend zeggen. Zijn lach werkte aanstekelijk op haar en ook op Anna's gezicht verscheen een glimlach. Even dacht ze niet na over de hele situatie waar ze in was beland. Ze keek naar Albert, die op zijn beurt ook wat stukjes in elkaar probeerde te passen. De chip die hij 'in elkaar' had gezet, viel al uit elkaar als je er enkel naar wees. 'Dit is waardeloos.' Hoorde ze hem mompelen. Ze kon een gniffel niet onderdrukken. 'Misschien ligt het aan ons, of dit is slechts bezigheidstherapie en is het echt gewoon troep.' Ze pakte opnieuw wat stukjes en bekeek de uitleg nogmaals. 'Oke, poging nummer.. eh.. Weet jij het nog?' Ze keek Albert vragend aan, proberend serieus te kijken.


    chaos makes the muse

    je bent denk ik iets vergeten xD

    Gentil schreef:
    je bent denk ik iets vergeten xD


    Ik was al bezig met mijn post toen jij hebt gepost hehe^^ we wachten wel op Albert


    chaos makes the muse

    Albert Svendsen
    ''Just pretend you're brave, even if you're not, no one can tell the difference.''

    'Oke, poging nummer.. eh.. Weet jij het nog?' vroeg Anna.
    'Duizend als we op deze manier doorgaan,' Albert grinnikte en schoof weer een aantal onderdelen naar zich toe. Hij keek nog eens goed naar de handleiding en wist zeker dat het hem zou zijn gelukt. Als hij niet van zijn werk opschrok door een bekende stem.
    'Lukt het een beetje?'
    Alberts chip viel, voor de zoveelste keer, uit elkaar. Hij zuchtte diep, keek op en zag dat het Jonas was die de vraag had gesteld. 'Ja, het gaat geweldig,' antwoordde hij sarcastisch. Hij begon zich te irriteren aan het feit dat hij niet technisch was. Zo maakte hij geen goede indruk op Anna, al leek zij het wel grappig te vinden. Sinds wanneer is dat een prioriteit geworden? Hij slikte en schoof de gedachten van zich af, om zich vervolgens weer tot Jonas te richten die voor hem stond. De jongen zag er ook niet uit als een techneut, maar heel veel erger dan bij hemzelf kon het niet gaan. 'En bij jou? Heb jij er al een in elkaar gezet?'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Jonas Carson Lynch

    'Ja, het gaat geweldig, en bij jou? Heb jij er al een in elkaar gezet?' Ik knikte. "Al 5." Ik toonde ze. Opeens bedacht ik dat mijn zelfgeprogrameerde robot van 20 centimeter hoog nog op mijn tafel stond. "En dit ook!" Zei ik lachend en wijzend naar de robot die op tafel was aan het breakdansen. Opeens stopte hij en begonnen zijn armen te zwaaien. Hij sloeg een mug weg die richting Anna vloog. En daarna begon hij terug te dansen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 16:13 ]

    Anna Hope van der Loo

    Anna trekt haar wenkbrauwen op als Jonas opeens een robot te voorschijn haalt. Hij weet zich dus wel raad met de onwijs kleine onderdeeltjes. Ze lacht even als het ding begint te dansen. Ze schrikt op als een van zijn armen haar kant op wordt geslagen. Ze maakt de afstand tussen haar en de tafel wat groter en kijkt Jonas kort aan.
    'Die zou ik maar niet aan Clementine laten zien, ik denk niet dat ze daar erg gelukkig van zal worden.' Ze zou het sneu voor hem vinden aangezien het eruit zag alsof er wel wat werk in had gezeten.


    chaos makes the muse

    Jonas Carson Lynch

    Anna zei na een tijdje 'Die zou ik maar niet aan Clementine laten zien, ik denk niet dat ze daar erg gelukkig van zal worden.' Ik knikte, ze zou het vast "verspilling van kostbaar materiaal" vinden. "Moet ik jullie chipje maken? Of toch in ieder geval uitleggen hoe het moet?" Ik nam de nog steeds breakdansende robot van de tafel en propte hem in 1 van mijn zakken. Ik nam een stoel, draaide hem om en ging met mijn armen op de rugleuning hangen. "Wat hebben jullie al?" Vroeg ik, wetend dat het niet veel prachtige ging zijn.

    Albert Svendsen
    ''Just pretend you're brave, even if you're not, no one can tell the difference.''

    Zijn mond viel een stukje open toen hij naar de robot keek die Jonas gemaakt had. Hij kon het bijna niet geloven, maar de jongen was zo overtuigend dat hij zijn woorden als waarheid aannam. 'Knap van je,' vond hij.
    'Die zou ik maar niet aan Clementine laten zien, ik denk niet dat ze daar erg gelukkig van zal worden,' merkte Anna op.
    Albert knikte. Daar was hij het mee eens. Die vrouw hield alles in de gaten, het zou hem niets verbazen als ze de robot allang op een van haar beveiligingscamera's had gezien. Of dat ze zelfs al wist dat Anna, Romy en hijzelf haar wantrouwde.
    Jonas stelde voor om uitleg te geven. 'Wat hebben jullie al?'
    Albert glimlachte flauwtjes en haalde zijn schouders op. Zijn ogen scande de tafel die vol lag met onderdelen die niet bij elkaar pasten. 'Nog niets, eigenlijk. Leg maar eens uit hoe je dat doet.'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Jonas Carson Lynch

    'Nog niets, eigenlijk. Leg maar eens uit hoe je dat doet.' Zei Albert met een grijns. Ik wist het ondertussen al uit mijn hoofd, dus ik keek niet naar de instructies. "Eerst neem je de centrale batterij. Deze plak je met de speciale lijm op dit groene plakaatje." Ik deed het voor. En ik dacht even aan wat mijn ouders altijd zeiden. "Jij bent geboren om een leraar te worden." Ik toonde een zwakke glimlach dn vertelde verder. "Daarna zet je dit weerstandje in het geribbelde deel van het groene plakkaatje. Het rode kabeltje verbind je met de zwarte buzzer. In gaatjes in de buzzer steek je de oranje kabel, en deze verbind je met de usb-kabel. In een ander gaatje steek je een blauwe kabel, en hiermee verbind je een andere usb. Hieraan hang je de powerbank. Tussen het geribbelde deel en de buzzer hang je nog een weerstandje." Ik wist heel goed hoe je dit alles moest doen, aangezien we er op school al veel over hadden geleerd. Ik verwachtte niet dat Albert er iets van ging snappen - laat staan Anna. Maar ja, we zullen wel zien.

    Anna Hope van der Loo

    Anna probeerde te volgen wat Jonas allemaal vertelde, maar hij ging volgens haar veel te snel waardoor ze bleef hangen bij de tweede stap, of was het zelfs nog de eerste stap? Aan hoe Jonas alles vertelde begreep ze dat hij dit vaker deed dan Albert en zij. 'Wat kwam ook al weer na het lijmen?' Vroeg ze terwijl haar ogen langs de onderdeeltjes gingen.
    'Een weesrtandje toch? Is dat die?' Ze wees een willekeurig onderdeeltje aan. Ze had ooit weleens van een weerstandje gehoord bij natuurkunde, maar aangezien ze dat zo snel mogelijk had laten vallen was er niet veel blijven hangen.


    chaos makes the muse