• Hoi hoi!

    Ik wil een nieuw verhaal beginnen waarin ik wat ga experimenteren met een organische schrijfstijl (dus zonder iets te plannen).

    Ik wil dat doen aan de hand van random liedjes uit mijn playlist, maar de lezers daarbij wel een keuze uit vier liedjes geven. Elk hoofdstuk krijgt dus de naam van een liedje.

    Ik moet natuurlijk beginnen met een titel, dus welke spreekt jou het meest aan? (:

    Ik zit niet vast aan een genre, ik laat me helemaal door de nummers leiden. ^^

    Welke titel spreekt jou het meest aan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet echt van wat ik moet kiezen, aan de hand van wat. Is het dat er een nummer voorbij gaat en die personages doet wat er met het nummer is of wat anders (worden de personages vastgezet en een verhaallijn, maar de nummers kiezen wat er gebeurd)? Welke tijd is het in het verhaal? Ik snap het niet goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik laat me inspireren door de titels/liedjes zelf. Dus de verhaallijn, personages en de tijd zullen daar allemaal van afhangen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Ik laat me inspireren door de titels/liedjes zelf. Dus de verhaallijn, personages en de tijd zullen daar allemaal van afhangen. c;

    Oke. Hm, dan zou ik The Irish Rover een erg mooie titel ervoor vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.