• Hoi hoi!

    Ik wil een nieuw verhaal beginnen waarin ik wat ga experimenteren met een organische schrijfstijl (dus zonder iets te plannen).

    Ik wil dat doen aan de hand van random liedjes uit mijn playlist, maar de lezers daarbij wel een keuze uit vier liedjes geven. Elk hoofdstuk krijgt dus de naam van een liedje.

    Ik moet natuurlijk beginnen met een titel, dus welke spreekt jou het meest aan? (:

    Ik zit niet vast aan een genre, ik laat me helemaal door de nummers leiden. ^^

    Welke titel spreekt jou het meest aan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Break the Silence klinkt het meest aansprekend vind ik. (:

    Break the Silence


    i wanna die with you once or twice.

    Inktwit schreef:
    Break the Silence klinkt het meest aansprekend vind ik. (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind The Irish Rover leuk. Maar Break the silence ook wel. C:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Alleen al omdat Pirate erin zit. Maar ik ben niet met veel zie ik, haha. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    The Arcane Spell klinkt een beetje als een actieboek, en Break The Silence meer als een thriller


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Break the Silence vind ik het mooist en boeiends klinken persoonlijk. Al sprak The irish rover mij ook wel aan.
    Leuk idee voor een verhaal trouwens, al lijkt het me best lastig om een lopend verhaal met 'random' liedjes te schrijven.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 21:06 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dank jullie wel! De uitslag is wel duidelijk. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Irish rover voor mij, maar omdat Ierse dingen me altijd aanspreken ^^

    Oh crap ik ben te laat hHa neverminddd

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 9:34 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Break the Silence


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Wanneer komt het online? c;


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat de story zelf deze week online komt met een poll om het eerste hoofdstuk te kiezen en dan ga ik volgende week (ik denk maandag) het eerste hoofdstuk plaatsen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Ik denk dat de story zelf deze week online komt met een poll om het eerste hoofdstuk te kiezen en dan ga ik volgende week (ik denk maandag) het eerste hoofdstuk plaatsen. (:


    Yay c;
    Ik heb er nu al zin in!


    26 - 02 - '16

    ^^
    Ik ook haha. Ik ben razend benieuwd naar de keuzes van de lezers en ook naar wat mijn brein voor mij in petto heeft. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij staat online, samen met de optionele titels voor het eerste hoofdstuk! (:
    Klik!


    Every villain is a hero in his own mind.