• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well, ik ben halverwege de eerste aflevering en tot nu toe vind ik het echt leuk ^^

    Is mijn rol eigenlijk goedgekeurd? Ik had het nog even wat aangepast.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is Genevieve goed? Ze staat op pagina 4.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga vanavond thuis even kijke, ben nog in Walibi. In principe kan een rol hier niet fout zijn, tenzij je een Mary Sue hebt, hahah

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 16:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie is ''Mary Sue''

    En ik heb zeg maar een idee, er is gewoon een meisje die hoort bij de bewakers, maar zei kan er in en uit, en niemand weet gewoon hoe.
    En dat idee is idioot, lm :p

    tapette schreef:
    Wie is ''Mary Sue''


    Mary Sue of Gary Stu is een benaming voor perfecte karakters dus rollen zonder negatieve eigenschappen.


    Heaven is a place that we all have

    tapette schreef:
    Wie is ''Mary Sue''


    Een veels te perfecte character die geen een slechte eigenschap heeft :')

    Never mind, is al uitgelegd ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 16:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    DAS, echt gwn stom.

    Wauw, ik heb het eerste seizoen uitgekeken. ^^

    BRUH. NA DE EERSTE AFLEVERING ZEG IK HIER AL METEEN DAT PAT MN FAVE IS EN NU IS HIJ DOOD. MIJN FAVES GAAN ALTIJD DOOD. :c Ik vond hem echt het leukst. Jfc. Ik heb wel geluk trouwens want ik hoef maar twee dagen te wachten voordat het nieuwe seizoen begint. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Is er nog plaats voor nog een personage voor Trent of Rover c': Ik neem aan van niet, maar ik heb alsnog en klein sprankje hoop ^^

    Ik ben overigens bij de derde aflevering. Het Is serieus geweldig ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 18:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zijn er nog mensen die een relatie willen met Dante? Iemand van rond de 20/21 die bij hem in de klas zaten op de high school bijvoorbeeld?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zijn er nog mensen die een relatie willen met Dante? Iemand van rond de 20/21 die bij hem in de klas zaten op de high school bijvoorbeeld?


    Ik heb Arabella voor je? Ze is alleen wel 19. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ^same. Ik heb Aiden, maar die Is ook 19 :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga mijn personage maken, benieuwd hoeveel ik er nog uit krijg vandaag. Ben doodop, haha. Maar Ivy staat open voor relaties!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Acis is nog niet af, maar ik heb wel al genoeg - denk ik - om eventueel relaties al uit te dokteren. Acis staat bij deze dus open voor relaties. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions