• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ANTI schreef:
    (...)

    Ik heb Arabella voor je? Ze is alleen wel 19. c:


    SphinxX schreef:
    ^same. Ik heb Aiden, maar die Is ook 19 :')


    Misschien wat anders?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien wat anders?


    Hm, ze kunnen altijd nog vrienden zijn? Niet hele goede vrienden, meer dat hij Aiden soms hielp met school ofzo aangezien hij twee jaar ouder is ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Saide staat klaar voor relaties.


    Heaven is a place that we all have

    Ivy is zo goed als klaar. Ik ben verschrikkelijk inspiratieloos, meer gaat er vandaag niet meer komen. :'D Ze is een Trent, ik weet niet precies hoe het zal gaan tussen haar en de rest van de inwoners. (: Ze staat open voor relaties!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 20:15 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aiden staat overigens ook open voor relaties ^^

    Net als iedereen hierboven c':

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 20:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Iedereen hierboven die een oproep heeft geplaatst voor relaties, hierbij vermeld ik dat Genevieve (pagina 4) eveneens openstaat. Dus als jullie een verbintenis met haar willen, plaats dan even wat jouw personage van haar zou vinden, dan probeer ik iets uit te dokteren haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn rol is af!
    Lilly staat ook Open voor relaties

    Haar achternaam Is hetzelfde als die van Aiden c': Harrison, Ik weet dat het een bekende achternaam Is, maar alsnog ^^ wat een toeval. long lost sister


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lisa&Renesmee? ze zijn allebei best jong

    Alles is aangepast en grappig dat alle rollen[op een na] die gereserveerd zijn ook daadwerkelijk zijn ingevuld. Dank jullie! c:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 19:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Alles is aangepast en grappig dat alle rollen[op een na] die gereserveerd zijn ook daadwerkelijk zijn ingevuld. Dank jullie! c:

    Hahaha, want dat is bijzonder, inderdaad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal het even ook hier zetten. Een zestienjarige jongen voor de Rovers, als dat kan ^^ want dan ga ik mijn rol morgen na de middag invullen en posten (: ik wilde eigenlijk een zeventien jarige jongen nemen maar dat kan niet want anders word hij de tweelingbroer van Vincent.

    En Holy hell, ik ga straks de laatste aflevering van de eerste seizoen van Between kijken en what the hell just happened :'o door deze rpg heb ik een nieuwe verslaving gekregen (flower) deze serie Is echt TOP.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Misschien afspreken hoe de Trent-kinderen met elkaar omgaan? ^^
    Dus Genevieve, Ivy en Gregory. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    tapette schreef:
    Lisa&Renesmee? ze zijn allebei best jong


    Is goed

    SphinxX schreef:
    Haar achternaam Is hetzelfde als die van Aiden c': Harrison, Ik weet dat het een bekende achternaam Is, maar alsnog ^^ wat een toeval. long lost sister


    Oohh haha dat had ik niet eens gezien xD