• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @RichardSHarmon, yes, die is goed.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zoek voor Saide nog: iemand waar hij een short fling mee had, een geheime/overduidelijke crush, iemand die hem zeg maar naar huis brengt als hij weer eens dronken is, iemand die hij echt haat vanuit de grond van zijn hart en etc.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    @RichardSHarmon, yes, die is goed.

    Mooi. En nu, wat voor vriendschap? Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerate schreef:
    Ik zoek voor Saide nog: iemand waar hij een short fling mee had, een geheime/overduidelijke crush, iemand die hem zeg maar naar huis brengt als hij weer eens dronken is, iemand die hij echt haat vanuit de grond van zijn hart en etc.


    Wilt hij een oud klasgenoot van Dante zijn? ;3


    Your make-up is terrible

    Aerate schreef:
    Ik zoek voor Saide nog: iemand waar hij een short fling mee had, een geheime/overduidelijke crush, iemand die hem zeg maar naar huis brengt als hij weer eens dronken is, iemand die hij echt haat vanuit de grond van zijn hart en etc.


    Ah I looooove Saide already. c;
    Misschien iets voor Ivy (Trent)?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aerate schreef:
    Ik zoek voor Saide nog: iemand waar hij een short fling mee had, een geheime/overduidelijke crush, iemand die hem zeg maar naar huis brengt als hij weer eens dronken is, iemand die hij echt haat vanuit de grond van zijn hart en etc.


    Aiden kan wel een simpele klasgenoot geweest zijn?

    Hij is overigens 19, maar dat moet nog veranderd worden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @RichardSHarmon, ik denk dat Saide Gregory ziet als een kleine broer en hem dus moederlijk behandelt (tot misschien grote ergernis van Greg?).

    @Assassin, jaaaa, vrienden of meer like: 'Fuck off, die ene keer mocht ik je huiswerk niet overschrijven dus ik haat je'?

    @Miall, thanks, hehe. Erhm, misschien kent hij Ivy via Gregory?

    @SphinxX, ik heb Dante al als klasgenoot dus idk, ik wil zoveel mogelijk variatie :')

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:21 ]


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    Relaties Greg:
    Innerlijk:• Wil de leiding graag• Zorgzaam en vriendelijk naar familie en vrienden• Dapper• Arrogant naar mensen die hij niet mag en vooral naar de Rovers• Wraakgezind• Commanderend• Impulsief/Ondoordacht• Eigenwijs• Luistert zelden naar advies dat anderen hem geven

    • Sammy Davidson | 16
    Veel contact heeft Gregory nog niet gehad met deze jongen, maar hij zou het sowieso met de jongen kunnen vinden.
    • Lily Harrison
    Weinig contact wegens leeftijdsverschil
    • Renesmee Wakefield | 10
    Weinig contact wegens leeftijdsverschil
    • Dante Morrison | 21
    Gregory vindt Dante een apart persoon, maar zal hem zeker niet niet mogen. Hij kan er alleen minder tegen dat Dante graag discussieert. Ze hebben daarom ook al een aantal keer een discussie samen gehad, omdat Dante dan iets te eerlijk is geweest tegen Gregory en hij dat niet fijn vond. Er is dus geen haat tussen de twee en ze kunnen het wel vinden met elkaar, ook omdat hij de ex is van zijn zus en ze elkaar dus vaak zagen in die tijd.
    • Saide Kyan | 20
    Ik zie wel een vriendschap tussen Saide en Gregory. (Even overleggen?)
    • Realene Volkov | 18
    Realene is Gregory's secret crush. Ze zijn al bevriend sinds de peuterspeelzaal en door de jaren heen, toen Gregory begon te ontdekken wat liefde is, begon hij Realene leuk te vinden, wat vanaf zijn zeventiende al zo is. Hij heeft er de ballen alleen niet voor om dit te zeggen. (Is dit goed? Ik vond Realene zo een goede kandidaat, hihi)
    • Aiden Harrison | 18
    Gregory vindt Aiden niet de persoon die in zijn straatje zou kunnen passen. De jongen heeft geen potentie om Gregory te kunnen handelen, vooral omdat de jongen niet echt dapper is. Gregory trekt zich meer naar dat soort mensen toe, omdat hij hier wat aan heeft.
    • Dakota Volturi | 17
    Hoewel Dakota veel positieve kanten heeft, ergert Gregory zich vooral aan haar negatieve kanten. Hij blijft dan ook uit haar buurt, maar zal een gesprek niet afslaan. Wanneer het echter dreigt de escaleren is hij weg.
    Familie Rover:
    • Acis Rover | 21
    Acis is een Rover en dit is voor Gregory eigenlijk al meteen een reden om deze jongen niet te mogen.
    • Arabella Rover
    Zie Acis. Al vindt Gregory haar wel erg knap.
    • Vincent Rover
    Zie Acis
    • Julian Rover
    Zie Acis
    Familie Trent:
    • Gregory Trent Jr. | 19
    x
    • Ivy Lavan Trent | 18
    Gregory en Ivy kunnen goed met elkaar overweg, maar hun leidende karakters kunnen wel eens botsen. Ook omdat ze beiden ook nog eens koppig en impulsief zijn, kunnen er verscheidene discussies tussen de twee ontstaan. Wel zijn ze beiden dapper, wat wel weer een pluspunt is tijdens het onder ogen komen van de Rovers.
    • Genevieve Trent | 20
    Gregory en Genevieve kunnen het goed met elkaar vinden, niet alleen als broer en zus, maar ook als vrienden. Gregory zou Genevieve ook kunnen leiden, aangezien ze zelf meer een volger is. Ook kunnen ze veel aan elkaar vertellen en neemt hij, ondanks dat zij een jaar ouder is, een beschermende rol over haar.


    Nou dit dus. Ik lees het wel!


    Misschien kan het zo zijn dat Aiden en Gregory al een hele slechte relatie met elkaar hadden?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aerate schreef:
    @RichardSHarmon, ik denk dat Saide Gregory ziet als een kleine broer en hem dus moederlijk behandelt (tot misschien grote ergernis van Greg?).

    @Assassin, jaaaa, vrienden of meer like: 'Fuck off, die ene keer mocht ik je huiswerk niet overschrijven dus ik haat je'?

    @Miall, thanks, hehe. Erhm, misschien kent hij Ivy via Gregory?

    @SphinxX, ik heb Dante al als klasgenoot dus idk, ik wil zoveel mogelijk variatie :')


    Yay ;3 Dante is best een chill persoon, dus ik denk dat ze wel vrienden konden zijn. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh wacht, @SphinxX, als Greg en Saide vrienden zijn en Aiden haat hem, dan is Aiden een vijand van zijn vriend dus haat Saide hem :'D

    @Assassin, het zou ook kunnen zijn dat Saide een crush heeft op Dante though.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:25 ]


    Heaven is a place that we all have

    @ Aerate: sounds good! Misschien heeft Ivy wel een (small) crush op hem ook. c; Who knows. (A)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aerate schreef:
    @RichardSHarmon, ik denk dat Saide Gregory ziet als een kleine broer en hem dus moederlijk behandelt (tot misschien grote ergernis van Greg?).

    @Assassin, jaaaa, vrienden of meer like: 'Fuck off, die ene keer mocht ik je huiswerk niet overschrijven dus ik haat je'?

    @Miall, thanks, hehe. Erhm, misschien kent hij Ivy via Gregory?

    @SphinxX, ik heb Dante al als klasgenoot dus idk, ik wil zoveel mogelijk variatie :')


    Vrienden dan? Aid heeft niet zo veel vrienden dus misschien kunnen ze vrienden zijn. Misschien kan hij zijn enige vriend zijn c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aerate schreef:
    Oh wacht, @SphinxX, als Greg en Saide vrienden zijn en Aiden haat hem, dan is Aiden een vijand van zijn vriend dus haat Saide hem :'D

    @Assassin, het zou ook kunnen zijn dat Saide een crush heeft op Dante though.


    Ooh, dat is altijd goed. 8D


    Your make-up is terrible

    @Miall, ja, dat zou me logisch lijken want Saide is eigenlijk heel knap :'D
    @SphinxX, dat zou ook kunnen C:

    @Assassin, ik wil dat het een overduidelijke crush is want dat lijkt me leuk :''D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:27 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    @Miall, ja, dat zou me logisch lijken want Saide is eigenlijk heel knap :'D
    @SphinxX, dat zou ook kunnen C:

    @Assassin, ik wil dat het een overduidelijke crush is want dat lijkt me leuk :''D


    My thoughts exactly. :'D
    Verder nog iets?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.