• Hey guys,

    Ik weet niet zo goed waar dit topic moet, dus als je een topic over een stijltang (en de mening daarover) in een ander topic moet zetten, ga je gang.

    Oke, ik wil dus een tijd een nieuwe stijltang en dan ècht een goede, dus niet zo eentje die je bijv voor 40 euro bij de Kruidvat haalt. Nee, echt een goede.
    Nou weet ik dat een vriendin van mij een hele goede heeft, doordat ik met haar toen die aankoop heb gedaan en mijn haar echt een supermooi (en totaal ander effect als de goedkope stijltangen) geeft. Nou ben ik dus helemaal verliefd op dit ding en heb ik even rond gegoogled waar ik het kreng kan kopen en ik kom deze site tegen.
    Eigenlijk is mijn vraag aan jullie: weten jullie misschien of dit een betrouwbare site is, zelf deze stijltang tegengekomen/gekocht en waar dan? Dat soort dingen.

    Alvast dankjewel ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 12:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aerate schreef:
    (...)

    i like hugs, hugs are squishy :3

    Je hebt ook geen keuze hehehehhe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Je hebt ook geen keuze hehehehhe.


    *hugs*


    Heaven is a place that we all have

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, dan doe ik dat gewoon ^^ Ik had het net ook geprobeerd op een wat lagere stand te zetten, maar dan moet ik ook inderdaad meerdere keren over een plukje. Dus dan zet ik 'm gewoon op de hoogste stand. Het is misschien een rare vraag, maar gebruik jij haarolie van te voren? Ik wel, maar ik zoek nou een paar dagen naar goede haarolie en kan geen goede vinden. Zo ja, dan vroeg ik me af welke haarolie jij dan gebruikt?


    Geen rare vraag hoor! Ik gebruik ook olie van te voren, Glamorous Oil van Indola. Super fijne olie is dat en hij ruikt zooo lekker. Ik doe hem vaak ook in na het wassen, als ik m'n haar aan de open lucht laat drogen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aerate schreef:
    (...)

    *hugs*

    *huggies*

    @ Canagan: Thanks! Misschien dat ik dat weleens ga proberen? Kun je dat ook gewoon in de winkel kopen? Dat is een stuk gemakkelijker dan telkens bestellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    *huggies*

    @ Canagan: Thanks! Misschien dat ik dat weleens ga proberen? Kun je dat ook gewoon in de winkel kopen? Dat is een stuk gemakkelijker dan telkens bestellen.


    Ikzelf koop hem via een vriendin van mij, die is kapster dus die komt er via de groothandel aan. Ik heb vluchtig even voor je op internet gekeken of ie toevallig bij een winkel te verkrijgen is, maar zover ik kan zien niet - wel bestelbaar. Volgens mij moet hij bij een kapperszaak wel te koop zijn, al ligt het er denk ik aan of ze hem in het assortiment hebben.
    Dit is ie, mijn flesje is alleen iets ronder. Ik vind het echt een aanrader, je haar wordt er ook nog eens lekker zacht van. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ikzelf koop hem via een vriendin van mij, die is kapster dus die komt er via de groothandel aan. Ik heb vluchtig even voor je op internet gekeken of ie toevallig bij een winkel te verkrijgen is, maar zover ik kan zien niet - wel bestelbaar. Volgens mij moet hij bij een kapperszaak wel te koop zijn, al ligt het er denk ik aan of ze hem in het assortiment hebben.
    Dit is ie, mijn flesje is alleen iets ronder. Ik vind het echt een aanrader, je haar wordt er ook nog eens lekker zacht van. ^^

    Oeeh, lucky bastard! (Nee, ik heb je niet zojuist uitgescholden voor het geval verkeerd wordt opgevat.) Daar was ik al bang voor. Ik ging namelijk net ook even googlen en ik kwam alleen tegen dat ik 'm moest bestellen. Volgens mij is die in de kapperszaak duurder of niet? Ik zie wel. In iedergeval bedankt voor de tip c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Oeeh, lucky bastard! (Nee, ik heb je niet zojuist uitgescholden voor het geval verkeerd wordt opgevat.) Daar was ik al bang voor. Ik ging namelijk net ook even googlen en ik kwam alleen tegen dat ik 'm moest bestellen. Volgens mij is die in de kapperszaak duurder of niet? Ik zie wel. In iedergeval bedankt voor de tip c:


    Haha, ik voel me allesbehalve uitgescholden. (; Ik weet overigens echt niet wat je er voor betaald in een kapperszaak, maar ik betaal wel iets minder als dat de prijzen op internet aangeven. ( Scheelt afgerond 4 euro.) Ik moet er wel bij zeggen dat je best lang met een flesje doet, dus ook de volle mep zou ik er voor uitgeven. Graag gedaan iig!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tarrant schreef:
    Jaaaa, ik heb mijn stijltang binnen gekregen en ik heb niet alles gestyled, maar binnen een minuut was mijn moeilijke haar echt stijl! Hij doet het echt supergoed.

    Ziehier:

    Let niet op mijn uitgroei tho.


    Jij bent zo knap eh <3


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Jij bent zo knap eh <3

    Valt wel mee. You should see me without make-up, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.