• Om wel drie redenen! :Y) Want a) ik ben geslaagd voor dit jaar (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, want ze hebben me niet gebeld vanuit school, haha) meaning dat ik volgend jaar mijn laatste jaar middelbaar mag doen en de eerste schooldag Loena Leeflang mag spelen voor een project met de eerstejaars (krul), b) ik heb heel mijn Google Drive opgeruimd, alles in mapjes gezet, alles uit de verkeerde mapjes gehaald, al mijn naamloze documenten namen gegeven, alles wat ik niet nodig had virtueel weggegooid en so much more waardoor mijn drive er nu als volgt uitziet als ik het open doe (klik!):

    (wat voor mijn doen echt immens proper is).
    En at last, but not least, heb ik mijn kamer bijna helemaal opgeruimd! Ik moet nog enkele dingen doen, maar na +- drie jaar en een paar keer een poetsvrouw die een paar dingen wat ordelijker gelegd had, is het er eindelijk van gekomen!

    Dus yuy, ik ben even trots op mezelf en ik moest het delen. :Y) Wanneer waren jullie het laatst trots op jezelf?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 15:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holy shit, echt netjes!

    Ik was echt trots op mezelf gisteren bij de sportdag dat ik bij het voetbal op alle posities actief was, bijna scoorde en een minuut later een bal uit het doel hield, totdat ik door m'n enkel ging. Toen dacht ik echt "fuck".


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Whoa, geweldig bezig! Het voelt altijd zo goed als je eenmaal klaar bent met dat soort dingen. *O*

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer ik voor het laatst trots op mezelf was. :'D Dat klinkt een tikkeltje deprimerend, maar het ligt er vooral aan dat ik niet zo heel veel heb gedaan de afgelopen dagen, wat ik eigenlijk ook wel erg hard nodig had, dus zo erg vind ik het niet. Ik denk dat ik wel blij ben met een aantal dingen die ik heb geschreven?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ziet er zeker geordend uit en ook goed van die andere dingen. Dat project klinkt leuk, als je Loena mag spelen. waarom deed mijn school zo'n coole dingen niet?

    Ik ben trots dat ik gisteren niets heb gespoild aan mijn broer over Game of Thrones (we gingen hem samen kijken, maar ik had hem al gezien) en dat ikzelf ook wonderbaarlijk genoeg wat heb opgeruimd gisteren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wow, zo netjes! Gelukkig gebruik ik nu andere programma's voor school etc, dus heb ik een excuus om die rotzooi in mijn drive niet op te ruimen :p. Mijn kamer heb ik wel opgeruimd gekregen vorige week :'). En trots... hmm, ik heb alle tentamens van dit semester in 1x gehaald, dat is wel netjes (allemaal 5,5'jes, maar he, voldoende is voldoende ;p).


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Goed bezig! Ik vind opruimen soms zo heerlijk...
    Ehm, van de week toen ik mijn tentamen terug kreeg en ik hem gehaald had met een 7 :Y)


    Miep

    en ik ben ook trots op jou want alle drie de punten hebben veel moeite nodig om het te kunnen bereiken wooohoooo! Lets party

    Goed bezig!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Wow, goed bezig :'D!

    Ik ben niet zo trots op mijzelf. Ik moet wiskunde herkansen volgende week. Tijdens het leren ben ik er ook achter gekomen dat ik behoorlijk wat domme foutjes heb gemaakt :/ .


    Seasons will change, but I shall remain

    Wauw, das een heel lijstje dat je afgewerkt hebt ;)

    Ik ben nu juist heel trots op mezelf, heb juist mijn resultaten van mijn examens en ik heb geen enkel herexamen!!
    Dat is het eerste jaar van de universiteit goed afgewerkt en nu 3 maanden vakantie :D


    If nature calls, you answer

    Wauw!
    Ik moet zeggen mijn kamer is eigenlijk altijd opgeruimd want ik kan er echt totaal niet tegen als het zo rommelig is en dan ga ja slapen en denk oh fuck men kamer ligt er zo rommelig bij en bluuuu nee ik kan der echt niet tegen!!

    Wat goed van die mapjes op je computer ik zou denk ik mezelf kende op voorhand al alles in mapjes hebben gedaan of zo ook al heb ik een iPad! ?? Haha.
    En
    PROFICIAT !!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dat ziet er een productieve dag uit! Ik wou dat ik wat meer tijd had om ook zo van die productieve dagen te hebben. Ik heb ze nodig. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Debbaut schreef:
    Goed bezig!*O*


    26 - 02 - '16

    Wow, lekker bezig!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bedankt iedereeeeeeeeeeeeeen! Ik ben echt blij dat ik het eindelijk gedaan heb, haha!
    Ik ben ook allemaal heel trots op jullie voor wat jullie gedaan hebben/behaald hebben en de mensen die niets hebben geschreven of zeiden dat ze nergens echt trots op waren: ik hoop en weet zeker dat jullie snel iets vinden om trots op te zijn! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AAAAAH lief!
    Ik ga straks mijn rapport halen en ik hoop zo erg dat ik geen buizen heb en als dat zo is is dat het eerste rode cijfer dat ik heb dus zo erg zou het ook weer niet zijn. En dan lekker genieten van de zon de zee palmbomen lekker food!
    Ooh^^


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful