• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    -


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    //
    //
    //
    //

    WAMPUS
    //
    //
    //
    //

    THUNDERBIRD
    //
    //
    //
    //

    PUKWUDGIE
    //
    //
    //
    //


    BIRTHDAYS



    SHIPS

    SHIPNAAM
    SHIP
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:40 ]

    Willen jullie een IC en/of OOC Whatsappgroep voor deze RPG?


    Bowties were never Cooler

    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
    • Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
    • Alexis en Ares hebben een soort broer/zus relatie, ze kunnen het goed met elkaar vinden, helpen elkaar en houden ervan om elkaar zo nu en dan te plagen.
    • Jackson en Ares goede vrienden?
    • Mara en Ares kunnen wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar hebben niet perse iets met elkaar.
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    • Micheal en Ares zouden waarschijnlijk niet zoveel met elkaar hebben, ik denk dat Ares hem een gladje zou vinden, maar hij houdt hem wel in de gaten.
    • Nia en Ares kunnen het goed met elkaar vinden.
    • Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
    • Ophelia en Ares kunnen wel gewoon met elkaar omgaan als vrienden?
    • Shanaya en Ares flirten veel met elkaar en hij is ook vooral in haar kont geïnteresseerd.
    • Zed en Ares zijn goede vrienden vanuit American Football en zijn vaak samen te vinden.

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch
    • Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
    • Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
    • Alexis en Kallistê zijn partners in crime. Lexi en Kalli vragen van elkaar af of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Beide omdat ze niet bang zijn van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
    • Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
    • Mara en Kallistê hebben een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films en kunnen redelijk goed met elkaar opschieten. Echter zit Kallistê iets te veel de duistere kant op, maar ze kijkt heel erg tegen Mara op als een voorbeeld en als hoe ze zelf zou willen zijn.
    • Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    • Micheal en Kallistê zijn vrienden, maar niet de beste. Ze kunnen elkaar niet zo goed peilen.
    • Nia en Kallistê liggen qua karakter te ver uit elkaar om goed met elkaar om te kunnen gaan, dus meer dan klasgenoten zijn ze niet.
    • Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
    • Ophelia en Kallistê zouden het denk ik wel met elkaar kunnen vinden, maar meer als gewoon klasgenoten of studie genoten dan als beste vrienden.
    • Shanaya en Kallistê kunnen het niet met elkaar vinden, Kallistê vindt haar een huppeltrutje.
    • Zed en Kallistê kunnen het niet echt met elkaar kunnen vinden, zij vindt zij hem een doorsnee American Football eikel en vindt hem te oppervlakkig. Ze doet ook geen moeite om hem te kunnen leren kennen.


    What do you think? Verder nog aanvullingen? (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 8:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ANTI schreef:
    (...)

    Jackson zou hier wel voor open staan?


    Leuk c: Zullen we beide combineren?

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Paco is zoizo altijd in voor flirts of meer...

    @Raccoon Patronus hoeft niet perse. Niet iedereen zal die kennen, gezien het een zeer lastige spreuk is om je meester te maken


    Ik vind het prima ^^ Wat had je zelf in gedachten?
    Naya zou overigens ook geschikt zijn voor "Iemand die de magie in zijn familie niet tot nietwaardig of duister bestempeld", gezien ze zelf ook dingen van haar vader's Cherokee kant mee krijgt. Ze zal het juist interessant vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SphinxX schreef:
    (...)

    Misschien hoef ik dit niet eens te zeggen, maar ik doe het toch. Aiden zal we een van de mensen worden die hem niet verstaat :')


    Prima. Ik zal vanavond iets uittypen

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik vind het prima ^^ Wat had je zelf in gedachten?
    Naya zou overigens ook geschikt zijn voor "Iemand die de magie in zijn familie niet tot nietwaardig of duister bestempeld", gezien ze zelf ook dingen van haar vader's Cherokee kant mee krijgt. Ze zal het juist interessant vinden.


    Daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar je idee is zeker leuk. Ik schrijf vanavond wel iets uit.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb jacob nog vrijstaan voor iedereen c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik heb jacob nog vrijstaan voor iedereen c:


    Ik heb voor jacob wat gezet in mn virige pist,bovenaan de vorige pagina ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Aquilae schreef:
    (...)

    Ik heb voor jacob wat gezet in mn virige pist,bovenaan de vorige pagina ;)


    I like it c: ik zal ook nog eens kijken eventueel voor iets tussen hem en Mike ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okay, de eerste data waarop ik kindjes moet begeleiden is van 17-07 tot 20-07. Misschien dat ik 's avonds als ze slapen wel kan posten, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

    Edit: ik moet de dag van te voren er zijn, dus ik ben er 16-07 tot 20-07 niet.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 18:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mason Levi O'Connor
    Ares Ik denk dat Mason het wel kan vinden met Ares. Misschien kan Ares hem als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Misschien dat ze zo een oppervlakkige band heeft opgebouwd en Mason lang genoeg heeft gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    Alexis Mason kan haar bijles geven in Social and Science Studies. Hij is een drukke chaoot, maar goed in het vak, dus kan misschien wel wat hulp geven aan haar, wat hij graag zou doen. Ik denk dat ze voor de rest vrij langs elkaar heen leven.
    Ivy Mason ziet Ivy als een Aandachtsgeil Ijdel sletje, door haar sport en haar populariteit. Hij heeft het niet zo op haar en mijd haar het liefst ook.
    Oliver Mason zal altijd proberen hem op te vrolijken, wat de situatie ook is. Pessimisme is iets wat Mason niet snapt en hij zal dan ook altijd proberen Oliver het goede van alles en iedereen in te laten zien.
    Mara Ook Mara kan Mason bijles geven in Social and Science Studies. Hij zal haar slechte werkhouding niet waarderen, maar haar eerlijkheid wel, al zal het hem ook kunnen breken.
    Alexia Ze hebben dezelfde interesses in keuzevakken en hij zal waarschijnlijk als een blok voor haar vallen zodra hij haar ziet dansen. Toch is hij waarschijnlijk net iets te nerveus om het tegen haar te zeggen, al zal het als uit een open boek aan hem te lezen zijn. Misschien kan ze hem bijles geven in Transfiguration. Ze zijn vanaf het begin al vrienden en zijn erg close. Ze is ook al vaker dan eens in de vakanties met hem mee naar zijn ouders gegaan, zodat ze niet naar Zweden hoefde. Als Mason 1 meisje moest kiezen, dan was zij wel de ware in zijn ogen.
    Sebastian Misschien kan hij Mason bijles geven in DaDA. Voor de rest weet ik niet hoe hun paden zouden kruisen.
    Nia Mason heeft het zoizo niet op cheerleaders en zal haar ook vaak uit de weg gaan. Ook zal hij haar vrij saai vinden omdat ze altijd alles overdenkt, in plaats van spontaan domme avonturen aan te gaan.
    Zed Ik denk dat Mason en Zed langs elkaar heen leven, niet perse uit negatieve relaties tussen de jongens, maar gewoon omdat ze eigenlijk niets gemeen hebben en hun levens totaal anders zijn.
    Cameron Mason kan bijles geven in CoMC, maar zal wel vragen blijven stellen bij het feit dat ze een keuzevak heeft waar ze niets aan vind. Ook zitten ze samen in het Ijshockeyteam en hij zal het weldegelijk leuk vinden om met haar rond te dollen op het ijs. Hij zal zich alleen nooit inhouden omdat ze een meisje is. Meisjes zijn in zijn ogen even hard als jongens en als ze daar niet mee kan leven, heeft ze pech. Echte vriendschap zal het tussen de twee alleen nooit worden, want Mason wordt compleet gek van haar oneindige geplan en het feit dat ze haar eigen overtuigingen constant op iedereen probeert door te drammen.
    Aiden Ondanks dat Mason jonger is, zal hij zich denk ik over hem ontfermen, vastbesloten om hem de wereld te laten zien en hem meer uit zijn stulp te laten komen. Misschien dat er ergens diep in Mason gevoelens ontstaan voor hem, maar niet genoeg om er ooit over te beginnen. Aiden geeft Mason bijles in DaDA, waar Mason hem enorm dankbaar voor is.
    Shanaya Ook met haar zal Mason zeker niet zachtzinnig zijn in de ijshockeyring. In zijn ogen kunnen meisjes het wel degelijk aan, en ze moeten er niet zo over piepen. Mason vind het heerlijk om met haar te sparren en te trainen. Hij zou haar een keer bijles geven, maar hij kan zich niet serieus houden rond haar, waardoor dat het dus niet gaat worden.
    Kalli Mason en Kalli zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    Orphelia Mason en Orphelia zijn twee handen op een buik. Ze ratelen tegen elkaar op en kunnen elkaars aanhankelijkheid aan elkaar kwijt.Toch is het niet slim om de twee lang alleen te laten, want dan weet je zeker dat een van de twee met een stom idee is gekomen en ze samen in de problemen zijn geraakt. Toch botst het ook wel tussen de twee, zeker omdat hij de ambities en serieuze kant van het meisje mist.
    Jacob Mason en Jake mogen elkaar wel. Ze zijn misschien niet de allerbeste vrienden, maar ze hebben het altijd gezellig samen, en hebben in elkaar eindelijk iemand die hun energieniveau aankan.

    Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez
    Shanaya Paco heeft Naya door de jaren heen Spaans geleerd en ze zijn zo goede vrienden geworden. Ze lopen nu ook samen hard in de ochtenden waarop ze geen trainingen hebben. Ook is Naya een van de weinigen die de magie van zijn afkomst niet veroordeeld, waar hij heel erg blij mee is.
    Alexis Lexi is Paco's mede-Head. Hij wil haar wel degelijk helpen, maar doet dit op zijn eigen flirterige manier. Hij vind het heerlijk om een meisje aandacht te geven die ze verdiend. Daarbij vind hij het ook echt niet erg om met een knappe dame als Alexis rond te hangen, al heeft hij liever dames met iets meer rondingen.
    Jacob Ze zijn beste vrienden en Paco is Jacob's wingman. In tegenstelling tot Paco, is Jacob namelijk geen goede flirter, Ze zijn hele goede vrienden en zijn tot vorig jaar altijd kamergenoten geweest. Op dit moment zijn ze gescheiden doordat Paco in een van de kamers voor de Heads slaapt, maar gaan nog wel veel met elkaar om.
    Zed Samen met Jacob zijn Zed en Paco de drie musketiers van het flirten. Met z'n drieën zetten ze in de weekenden Salem op stelten en weten ze altijd weer meisjes te strikken. Paco is iets minder close met Zed dan met Jacob, maar ze zijn nog altijd goede vrienden.
    Aiden Aiden heeft de grootste moeite om Paco's Spaanse accent te verstaan. Paco probeert zich verstaanbaarder te maken voor hem, en hem wat Spaans te leren, maar het lukt verre van. Hij gebruikt nu Lexi om zich kenbaar te maken aan de jongen.
    Mara Mara is een van degenen die onder Paco's verantwoordelijkheden valt. Toch zou hij haar liever ergens anders zien en flirt graag met haar. Hij weet dat het eigenlijk niet hoort, maar toch hoopt hij haar voor hij van school gaat in bed te krijgen.
    Nia Paco heeft met Nia wel enkele gezellige avondjes gehad in het 4e jaar, maar dat is ver achter zich. Ze spreken elkaar soms, maar niet meer dan dat. Soms verlangt Paco weleens terug naar die ongecompliceerde tijd, maar aan de andere kant is hij ook blij dat hij het niet verder heeft genomen en nog altijd een vrij man is.
    Flora Flora is Paco's steun en toeverlaat. Hij deelt alles met haar, letterlijk, tot in het meest stoute vieze detail. Paco spreekt haar elke dag en lijkt met haar vergroeid als ze geen school hebben. Ook op school spreekt hij haar eigenlijk elke dag. Hij is echt niets zonder haar en wil dat ook zeker niet.Hij zal haar dan ook met al zijn macht verdedigen en geen jongen ook maar naar haar laten kijken.

    Zoiets? Ik wil t zeker nog wel aanvullen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 20:53 ]


    Bowties were never Cooler

    HEADS UP
    Om de rollen van calice en Burritho zijn komen te vervallen.
    Ik wil graag vragen of de onderstaanden hun rol zo snel mogelijk willen afmaken. Als dit is gebeurt kunnen we beginnen.

    Jackson
    Oliver
    Flora
    Kalli


    Edit In het rollentopic is een stukje toegevoegd over elektronica op Ilvermorny. Ik hoop dat het logisch klinkt.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 21:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik wilde even melden dat ik de aankomende aantal dagen, ik weet niet tot wanneer, heel weinig tot niets zal gaan posten door redenen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Bedankt voor het melden. We houden er rekening mee


    Bowties were never Cooler



    JACOBS RELATION LIST
    "I just love to make funny faces en dance like an Idiot, i have no shame and I love it if girls play with my hair. "
    'I'm just fab"
    "I'm Bob, but only Shanaynay can call me that *gets hit by her* Dammmn Bumm Bumm that was harsh"





    My Homies man

    Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez: "Brother from another mother" Paco en Jacob zijn al maatjes sinds het begin, ze zaten dan ook jaren bij elkaar op kamer en kennen elkaar daardoor door en door -althans dat denkt Jake toch- Ze zijn elkaars wingman en gezien ze ook in elkaars afdeling zitten zien ze elkaar vaak genoeg. Helaas moest Paco weer Head of Whampus worden waardoor dit nu het tweede jaar is dat Jake niet bij hem op kamer zit, maar een drama maakt de jongen er niet van. Hij valt Paco wel vaak genoeg lastig.

    Zed Balthazar Vaughn "Zed is my homie bro" Jacob kent net zoals Paco, al Zed van in het begin ze zijn beste vrienden en dat kun je wel merken. Het liefst sleurt Jake zijn twee beste vrienden mee naar evenementen en samen gaan ze dan ook hun charmes bovenhalen voor een flirt spree.
    Het enige is nu Jake en Naya uit elkaar zijn Jacob enorm jaloers is en het niet waardeert als mensen met haar staan te flirten, Jacob weet dan ook niet dat zijn beste vriend Zed, een fwb relatie heeft met haar. Het is dan ook beter voor iedereen als Jacob hier niet achter komt.


    My Exes, but still great friends

    Kalliste "Kalli" Ophelia Elys "More friends than lovers, but you are still amazing Kalli". De twee hadden een jeugdrelatie samen, in het begin van Ilvermorny waren de twee een stelletje al leek hun relatie meer naar een goede vriendschap te wijken. Jake gaat nog steeds graag met haar om en zoekt haar vaak op als hij een rustig moment nodig heeft.

    Shanaya Mai Redbird : "I hate that I still love you, bummbumm..." De twee zijn ex fwb , dit begon zo'n jaar geleden ongeveer echter begonnen er gevoelens bij te groeien en werden ze algauw tortelduifjes, helaas mocht het niet baten en ging hun relatie stuk vijf maanden geleden. Nu nog steeds zegt Jake dat het niets meer was dan een vriendschappelijke relatie, maar nog steeds kan hij het niet hebben als ze rond andere mannen staat. Af en toe hebben de twee weer eens ruzie wat kan uitdraaien op frustrationseks, maar anders zijn ze nu nog 'gewoon' vrienden. Jacob doet dan ook zijn best om zijn gevoelens voor haar te verbergen. Ook is Naya de enige die hem Bob mag noemen in zijn bijzijn.


    Good friends


    Ophelia Sadie Fisher "Yeah we are the ones in class who laugh and talk all the time, sorry not sorry teach" Jake en Elia zijn goede vrienden van elkaar en houden ervan om te lachen, al dan niet als dat iedereen stoort in de lessen. Ze kennen elkaar ook al van in het begin en hij vind haar aangenaam gezelschap. Zo nu en dan flirten ze eens onschuldig, maar niet zo vaak en samen met Sebastian hebben ze hun 'rokers' clubje.

    Alexis Ysabeau Pelletier "I like a girl who goes till the end" Lexi is een Whampus zoals elke andere whampus en dat is nu net wat Jake ook is. Een energieke doorzetter die niet weet van opgeven. Af en toe flirten de twee wel eens onschuldig maar voor nu hebben ze gewoon een goede vriendschap

    Mason Levi O'Connor: "You plus me is just instant trouble brother" Deze twee energieke jongens zijn voor andere een hel om mee samen te zitten. Ze maken herrie samen en Jake mag de jongen zeer zekers, ze spelen dan ook samen hockey en vind Mason een uitstekende goallie.

    Mara Thatcher "She's cute and a great friend" Jacob vind Mara een schatje en mag haar dan ook zeker wel. De twee dollen wat samen en af en toe een flirt kan er ook wel van af.

    Friends

    Nia Madelyn Doves : " Nia? Yeah she's nice"


    Michael “Mike” Demian Marshal "I don't really know him, he is a silent turtle" Gezien Mike nogal ingetrokken persoon is en Jacob dus totaal niet weet ik niet of de twee wel zo goed met elkaar overeen komen al zal hij de jongen niet haten.

    Apollares "Ares" Reigan Kaisar "We are those kind of guys who enjoy staring at womens butt and make comments about it" De twee zijn vrienden al kunnen ze af en toe wel eens botsen





    Ik zoek nog eventueel dit voor Jake

    Een vijand/rivaal
    Iemand die hem bijles heeft
    Iemand misschien een meisje die hij geholpen heeft toen ze door een rotzak werd aangesproken
    Iemand waarmee hij spreuken en DADA oefent
    Iemand die hij niet mag door een bepaalde reden

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 16:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Velaris schreef:
    @Chikara, best friends misschien c: ?


    Ik zoek verder nog de volgende dingen voor Naya ^^ Als iemand denkt dat een van deze dingen leuker is dan we tot nu toe afgesproken hebben, dan is dat ook prima c:
    - Best male friend
    - Best female friend
    - Iemand (van een andere afdeling) met wie ze bevriend is geraakt omdat ze hem/haar gezelschap hield tijdens een feest omdat die persoon ziek was toen
    - Study buddy
    - Iemand van wie ze veel polaroid pictures maakt
    - Iemand die denkt dat ze echt met hem/haar flirt door haar cheesy pick-up lines
    - Flirts
    [/quote

    Goed idee!


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Sempre schreef:
    Relatie ideeën Zed:
    • Aiden Jean Harrison:
    Ik denk dat Zed niet echt van zijn bestaan af weet, de twee zullen waarschijnlijk langs elkaar langs leven.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Ik denk eigenlijk dat Ivy en Zed het wel eens goed kunnen vinden met elkaar. Ze zijn allebei ambitieus en ijverig, ik zie ze wel samen studeren om vervolgens te concurreren tijdens tentamens.

    • Alexia Aurora Smith:
    Zed en Alex kennen elkaar al ontzettend lang, ze zijn samen opgegroeid. Zed heeft nooit geweten van de tovernaars wereld tot hij zijn brief kreeg. Tot zijn verrassing bleek Alex een heks te zijn met volbloed ouders en had al die tijd haar mond erover gehouden. In de weken na de ontdekking heeft Zed haar helemaal doorvraagd. Zed geeft veel om zijn beste vriendin hoewel hij zich wel een beetje kan irriteren aan haar jaloerse houding rondom hem en zijn vriendinnen.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Zed zou haar wel ergens bijles in kunnen geven?

    • Jackson Ethan Coates:
    Ik denk niet dat Jackson en Zed vrienden zullen zijn.

    • Jacob Heath:
    Zed zou Jacob wel een aardige kerel vinden en zijn gezelschap zeker opzoeken. Het punt is alleen dat Zed een friends with benefits relatie heeft met Naya en hij niet echt weet hoe Jacob reageert als hij daarachter komt.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Zed en Paco zouden, in mijn ogen, best wel eens vrienden kunnen zijn. Ik zie samen wel met wat dames flirten haha.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Zed kennen elkaar niet heel goed maar de twee hebben wel meer contact dan voorheen. Zed kan het wel waarderen dat Lexi hem probeert te ontraffelen hoewel hij daar niet heel makkelijk in meewerkt. Hij vindt haar in ieder geval erg interessant.

    • Mason Levi O'Connor:
    Zed en Mason hebben inderdaad weinig met elkaar gemeen. Ik ze ze niet echt met elkaar omgaan nee.

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Ik zie Ares en Zed wel als vrienden, ook naast het Football veld. Misschien zelfs beste vrienden?

    • Oliver Chevalier:
    Ik denk niet dat Zed en Oliver echt direct vrienden zullen zijn. Niet dat ze elkaar niet zullen mogen maar ik zie niet echt gelijkennissen tussen de twee.

    • Cameron Emory Paxton:
    Ik denk dat Cameron voor Zed meer 'one of the guys' is dan een meisje waar hij interesse in zou kunnen hebben. Misschien dat hij zich als haar grote broer kan gedragen, lekker beschermend.

    • Nia Madelyn Doves:
    Zed zal haar wel interessant vinden en weleens met haar flirten.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Mijn idee is dat Zed en Floramaria voorheen hele goede vrienden waren en dat ze sinds ze gebeten is wat afstandelijker naar hem toe is. Zed zal het waarschijnlijk niet echt kunnen verkroppen dat hun vriendschap vervaagd is en zijn best doen om erachter te komen wat er aan de hand is. Ze zou best wel eens het onbereikbare meisje voor hem kunnen zijn.

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Zed en Michael zijn geen vrienden te noemen. Hoewel ze op papier perfect overeen komen was de klik er niet en is er veel irritatie tussen de twee.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Zed heeft echt helemaal niks met het duistere meisje en gaat haar het liefst uit de weg omdat hij zich niet goed kan inhouden als ze erbij is.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Shanaya en Zed zijn friends with benefits, iets wat Zed wanhopig geheim probeert te houden omdat hij niet veel zin heeft in ruzie met Jacob.


    Relatie ideeën Mara:
    • Aiden Jean Harrison:
    Aiden zal wel eens het slachtoffer geweest kunnen zijn van een van Mara's goed bedoelde, maar slecht uitgevoerde grappen. Ik denk dat ze zich altijd heel schuldig voelt als ze hem ziet en dat ze weleens iemand kan zijn aan wie hij een hekel kan hebben.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Mara en Ivy zullen denk ik botsen. Mara is heel onserieus, laid back en ook heel direct. Ivy is ook direct, maar ik denk dat zij de andere eigenschappen van Mara niet echt zal kunnen waarderen.

    • Alexia Aurora Smith:
    Alex is Mara's ex vriendin en ze is niet zo'n fan van de jongedame. Haar listige manier van doen stuitte haar nogal tegen de borst en wat Alexia betreft zijn ze not on speaking terms.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Ik denk dat Mara en Ophelia niet echt met elkaar om zullen gaan.

    • Jackson Ethan Coates:
    Hm, ik weet het niet echt voor hun twee. Ik denk dat hij Mara maar vervelend zal vinden haha.

    • Jacob Heath:
    Mara zal Jacob echt extreeeem aantrekkelijk vinden en wat onschuldig met hem flirten. Ze zal alleen er niet veel mee doen, of in ieder geval haar best doen om er niets mee te doen omdat ze weet van Naya's relatie met hem en niet wil dat Naya boos wordt. Ik denk dat de twee wel samen zouden kunnen dollen en in ieder geval hele goede vrienden kunnen zijn.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Mara vindt Paco aan de ene kant heel erg interessant en aan de andere kant is er iets waar ze haar vinger niet op kan leggen. De twee zijn waarschijnlijk niet heel erg goed bevriend maar wellicht dat ze soms flirten.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Mara zijn al sinds het eerste jaar heel erg goed bevriend. Lexi is echt de persoon waaraan ze al haar geheimen verteld en naar wie ze naartoe gaat om raad te vragen. Misschien kunnen we nog iets doen met het feit dat ze beiden bi zijn? Dan ze een ongemakkelijke hook-up hebben gehad?

    • Mason Levi O'Connor:
    Mara kan het gezelschap van de jongen wel waarderen. Ze zijn denk ik niet heel erg goed bevriend maar ze zou wel graag een betere band met hem opbouwen. (Mara krijgt ook al bijles in Potios, dus bijles in nog een vak is misschien een beetje te veel van het goede haha) Oh en ze zitten samen in het ijshockey team, misschien dat ze hem weleens vraagt om haar te helpen met wat dingen gezien ijshockey het enige is waar ze echt haar best voor doet?

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Mara kan hem wel waarderen maar zou hem niet direct een vriend noemen.

    • Oliver Chevalier:
    Oliver en Mara zouden misschien wel kookbuddies kunnen zijn? Gezien hij van eten houdt en erg avontuurlijk is zie ik het wel klikken tussen de twee. Misschien zelfs best friends?

    • Cameron Emory Paxton:
    Cameron zou weleens een hele goede vriendin van Mara kunnen zijn. Ze zal haar erg kunnen waarderen en uiteraard het feit dat ze ook in het ijshockeyteam zit zal ze erg leuk vinden.

    • Nia Madelyn Doves:
    Nia en Mara kunnen wel bevriend zijn, ze komen best goed overeen.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Komt

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Mara krijgt bijles in Potions van Mike. Gezien ze niet heel erg serieus is is ze meer bezig met grapjes maken dan dat ze echt naar hem luistert. En gezien hij een knappe verschijning is kan ze het niet laten om ook openlijk met hem te flirten. Of ze er meer bij voelt weet ze niet, maar ze vindt het schattig als hij geïrriteerd raakt.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Mara en Kalli zijn allebei dol op zwart-wit films en spreken vaak af om samen een film te kijken. Ook qua karakter kan Mara het meisje wel waarderen, hoewel ze soms iets te negatief is in haar ogen.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Als er een streek is die Mara wil uithalen dan is Naya de eerste aan wie ze het verteld en ze zal er ook op rekenen dat het meisje zich geroepen voelt om mee te helpen. Naya is echt Mara's partner in crime en de twee dollen veel rond samen.

    Ja, I agree wat betreft de relaties tot Ivy


    I was an angel living in the garden of evil

    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
    • Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
    • Alexis en Ares hebben een soort broer/zus relatie, ze kunnen het goed met elkaar vinden, helpen elkaar en houden ervan om elkaar zo nu en dan te plagen.
    • Jackson en Ares goede vrienden?
    • Jacob en Ares kunnen het goed met elkaar vinden, maar af en toe botsen botsen ze wel eens. Daarnaast brengen ze veel tijd met elkaar door terwijl ze naar vrouwen kijken.
    • Mara en Ares kunnen wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar hebben niet perse iets met elkaar.
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    • Micheal en Ares zouden waarschijnlijk niet zoveel met elkaar hebben, ik denk dat Ares hem een gladje zou vinden, maar hij houdt hem wel in de gaten.
    • Nia en Ares kunnen het goed met elkaar vinden.
    • Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
    • Ophelia en Ares gaan gewoon met elkaar om als vrienden, maar zijn niet heel erg close of zo. Ze doen wel eens dingen samen, maar waarschijnlijk vooral in een groep dan met zijn tweeën.
    • Shanaya en Ares flirten veel met elkaar en hij is ook vooral in haar kont geïnteresseerd. Echter zijn ze toch wel iets betere vrienden dan alleen gewoon maar een beetje klasgenoten die met elkaar flirten, maar meestal doet Ares alsof het niet veel meer is dan dat. Hij geeft meer om Shanaya dan hij zomaar toe zou geven.
    • Zed en Ares zijn goede vrienden vanuit American Football en zijn vaak samen te vinden.

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch
    • Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
    • Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
    • Alexis en Kallistê zijn partners in crime. Lexi en Kalli vragen van elkaar af of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Beide omdat ze niet bang zijn van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
    • Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
    • Jacob en Kallistê zijn Exen van toen ze nog jonger waren. Hun relatie meer vriendschappelijk was dan echte liefde. Ze zijn nu nog goede vrienden zijn en gaan veel met elkaar om.
    • Mara en Kallistê hebben een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films en kunnen redelijk goed met elkaar opschieten. Echter zit Kallistê iets te veel de duistere kant op, maar ze kijkt heel erg tegen Mara op als een voorbeeld en als hoe ze zelf zou willen zijn.
    • Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    • Micheal en Kallistê zijn vrienden, maar niet de beste. Ze kunnen elkaar niet zo goed peilen.
    • Nia en Kallistê liggen qua karakter te ver uit elkaar om goed met elkaar om te kunnen gaan, dus meer dan klasgenoten zijn ze niet.
    • Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
    • Ophelia en Kallistê kunnen het wel met elkaar vinden, maar meer als gewoon klasgenoten of studie genoten dan als beste vrienden. Ze hebben nooit echt een mogelijkheid gehad om elkaar beter te leren kennen en omdat Kallistê de meeste mensen buitensluit, is dit nou niet echt bepaald makkelijk om te veranderen.
    • Shanaya en Kallistê kunnen het niet met elkaar vinden, Kallistê vindt haar een huppeltrutje.
    • Zed en Kallistê kunnen het niet echt met elkaar kunnen vinden, zij vindt zij hem een doorsnee American Football eikel en vindt hem te oppervlakkig. Ze doet ook geen moeite om hem te kunnen leren kennen.


    Er zijn nog een aantal relaties waar nog niet op gereageerd is, klinken ze zo goed? (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 13:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.