• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    -


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    //
    //
    //
    //

    WAMPUS
    //
    //
    //
    //

    THUNDERBIRD
    //
    //
    //
    //

    PUKWUDGIE
    //
    //
    //
    //


    BIRTHDAYS



    SHIPS

    SHIPNAAM
    SHIP
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:40 ]

    Willen jullie een IC en/of OOC Whatsappgroep voor deze RPG?


    Bowties were never Cooler

    Aquilae schreef:
    (...)

    Waar zal dat geflirt aflopen? Niet dat ik ga klagen hoor. Is goed

    Prima, moet ook zo eten trouwens dus is niet erg


    Waar je wil. Het kan eindigen in bed[of een bezemkast] maar het kan ook gewoon onschuldig blijven.

    Eet smakelijk


    Bowties were never Cooler

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Zoiets?


    Well Naya's fc does have a nice bum :Y) Ze zou denk ik ook wel moeite doen om hem beter te leren kennen c:
    Kalli is lastig te zeggen omdat er nog niet zoveel staat, maar van wat er nu staat denk ik inderdaad dat die twee niet bepaald met elkaar om zouden gaan.

    Nog anderen voor Naya? Op pagina 13 staat wat ik eigenlijk nog zoek, maar andere ideeën zijn ook welkom ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 19:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben aan het overwegen om Mara te laten vallen, ik ben niet helemaal tevreden over haar en ik vind Zed eigenlijk veel leuker haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zo Jacob is af :'D Is hij goedgekeurd ???


    en wie wil er een relatie met hem !? :'D

    I'M SO HAPPY THO


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Zo Jacob is af :'D Is hij goedgekeurd ???


    en wie wil er een relatie met hem !? :'D

    I'M SO HAPPY THO


    Ohh hij is knappp <3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohh hij is knappp <3


    Yas hahah :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bob is fab.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
    • Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
    • Alexis en Ares hebben een soort broer/zus relatie, ze kunnen het goed met elkaar vinden, helpen elkaar en houden ervan om elkaar zo nu en dan te plagen.
    • Jackson en Ares goede vrienden?
    • Mara en Ares kunnen misschien wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar niet perse iets hebben?
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    • Micheal en Ares zouden waarschijnlijk niet zoveel met elkaar hebben, ik denk dat Ares hem een gladje zou vinden, maar hij houdt hem wel in de gaten.
    • Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
    • Shanaya en Ares flirten veel met elkaar en hij is ook vooral in haar kont geïnteresseerd.
    • Zed en Ares kunnen American Football buds zijn?

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch
    • Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
    • Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
    • Alexis en Kallistê zijn partners in crime. Lexi en Kalli vragen van elkaar af of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Kall omdat haar broer bij Wampus zit, Lexi omdat ze niet bang is van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
    • Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
    • Mara en Kallistê een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films?
    • Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    • Micheal en Kallistê zijn vrienden, maar niet de beste. Ze kunnen elkaar niet zo goed peilen.
    • Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
    • Shanaya en Kallistê kunnen het niet met elkaar vinden, Kallistê vindt haar een huppeltrutje.
    • Zed en Kallistê zouden het denk ik niet echt met elkaar kunnen vinden, waarschijnlijk vindt zij hem een doorsnee American Football eikel.

    What do you think? Verder nog aanvullingen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Waar je wil. Het kan eindigen in bed[of een bezemkast] maar het kan ook gewoon onschuldig blijven.

    Eet smakelijk


    dat beloofd nog o-O


    Dank je
    succes met training


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Raccoon schreef:
    Zo Jacob is af :'D Is hij goedgekeurd ???


    en wie wil er een relatie met hem !? :'D

    I'M SO HAPPY THO


    Ophelia 1.8 wilt wel een relatie! (Some kind of)! Heb jij ideeën?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    FeorgeWeasley schreef:
    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
    • Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
    • Alexis en Ares hebben een soort broer/zus relatie, ze kunnen het goed met elkaar vinden, helpen elkaar en houden ervan om elkaar zo nu en dan te plagen.
    • Jackson en Ares goede vrienden?
    • Mara en Ares kunnen misschien wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar niet perse iets hebben?
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    • Micheal en Ares zouden waarschijnlijk niet zoveel met elkaar hebben, ik denk dat Ares hem een gladje zou vinden, maar hij houdt hem wel in de gaten.
    • Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
    • Shanaya en Ares flirten veel met elkaar en hij is ook vooral in haar kont geïnteresseerd.
    • Zed en Ares kunnen American Football buds zijn?

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch
    • Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
    • Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
    • Alexis en Kallistê zijn partners in crime. Lexi en Kalli vragen van elkaar af of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Kall omdat haar broer bij Wampus zit, Lexi omdat ze niet bang is van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
    • Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
    • Mara en Kallistê een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films?
    • Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    • Micheal en Kallistê zijn vrienden, maar niet de beste. Ze kunnen elkaar niet zo goed peilen.
    • Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
    • Shanaya en Kallistê kunnen het niet met elkaar vinden, Kallistê vindt haar een huppeltrutje.
    • Zed en Kallistê zouden het denk ik niet echt met elkaar kunnen vinden, waarschijnlijk vindt zij hem een doorsnee American Football eikel.

    Zoiets? Verder nog aanvullingen? (:


    Hey! Ik heb Ophelia nog voor je! Heb je ideeën? (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    FeorgeWeasley schreef:
    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
    • Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
    • Alexis en Ares hebben een soort broer/zus relatie, ze kunnen het goed met elkaar vinden, helpen elkaar en houden ervan om elkaar zo nu en dan te plagen.
    • Jackson en Ares goede vrienden?
    • Mara en Ares kunnen misschien wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar niet perse iets hebben?
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    • Micheal en Ares zouden waarschijnlijk niet zoveel met elkaar hebben, ik denk dat Ares hem een gladje zou vinden, maar hij houdt hem wel in de gaten.
    • Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
    • Shanaya en Ares flirten veel met elkaar en hij is ook vooral in haar kont geïnteresseerd.
    • Zed en Ares kunnen American Football buds zijn?

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch
    • Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
    • Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
    • Alexis en Kallistê zijn partners in crime. Lexi en Kalli vragen van elkaar af of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Kall omdat haar broer bij Wampus zit, Lexi omdat ze niet bang is van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
    • Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
    • Mara en Kallistê een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films?
    • Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    • Micheal en Kallistê zijn vrienden, maar niet de beste. Ze kunnen elkaar niet zo goed peilen.
    • Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
    • Shanaya en Kallistê kunnen het niet met elkaar vinden, Kallistê vindt haar een huppeltrutje.
    • Zed en Kallistê zouden het denk ik niet echt met elkaar kunnen vinden, waarschijnlijk vindt zij hem een doorsnee American Football eikel.

    What do you think? Verder nog aanvullingen? (:



    Feorge,
    ik ga even opnieuw moeten kijken voor Kalli, want ik heb het verkeerde profiel zitten lezen merk ik nu o-O
    Sorry voor de verwarring


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Momenteel zit ik hier.

    Als er nog iemand wilt, zeg gerust maar


    ALEXIS 'Lexi' (1.2)

    Aiden
    Zed • Zeb is een mysterie en ze houdt ervan om mysteries op te lossen. Ze zou graag weten wie de persoon is achter dat eerder koele en enorm ambitieuze masker en ze gaat echt wel proberen dat te achterhalen. Stiekem heeft ze misschien ook wel een kleine crush op hem. Ze kan gewoon niet ontkennen dat een tall, dark and mysterious hottie aantrekkelijk is.
    Ivy
    Alexia • In de eerste dagen op school mochten ze elkaar totaal niet, deels omdat ze bijna dezelfde naam hebben, maar na verloop van tijd hebben ze elkaar toch aanvaarde. Nu zijn het vriendinnen geworden. Lexi helpt Alex regelmatig met haar Charms, gezien ze daar een stuk beter in is.
    Ophelia
    Jackson
    Paco • Als tweede hoofd van Wampus en al met een jaar ervaring, is Paco degene die haar het beste raad kan geven binnen de afdeling over haar nieuwe taak. Dat hij dit op zijn manier doet, al flirtend, neemt ze er maar bij. Zo erg is het nu ook weer niet om aandacht te krijgen van knappe jongens en hey, meiden willen ook wel eens wat.
    Mara • Een mede-Wampus en een vriendin van Seb. Lexi en Mara kennen elkaar eigenlijk al vanaf hun eerste jaar op school en zijn in de loop van de jaren toch wel vriendinnen geworden. Ze weten wat ze aan elkaar hebben en hebben een groot vertrouwen in elkaar. Als er een van hen raad nodig heeft, dan weten ze dat ze het altijd aan de ander kunnen vragen.
    Mason • Echt veel hebben ze niet gemeen. Wel is Mason zo vriendelijk om haar te helpen met Social and Science Studies, waarin ze echt een ramp is. Ondanks z’n enorm chaotische en energieke karakter lijkt het best te lukken.
    Ares • Her Brother from Another Mother. Ze mogen dan op een andere afdeling zitten, op school zijn ze net broer en zus voor elkaar. Ze houden ervan om elkaar wel eens te plagen, maar tegelijk staan ze ook klaar om elkaar te helpen als het nodig is.
    Oliver
    Cameron
    Nia
    Floramaria
    Sebastian • In de eerste dagen toen ze pas op school kwam, stoorde ze zich als een gek aan Seb, ook aan z’n geflirt, maar er was geen ontsnappen aan. Ze zitten in hetzelfde jaar en hebben toch een hoop vakken gemeen. Na verloop van tijd is ze toch opgewarmd naar hem toe en zijn ze zelf studiebuddies en vrienden geworden.
    Kalliste
    Shanaya


    MICHAEL 'Mike' (1.5)
    Aiden
    Zed • Toen Mike Zed voor de eerste keer zag, dan had hij het gevoel dat hij in een slecht spiegel aan het kijken was. Beide hebben een hoop gelijkenissen, maar zijn tegelijk ook weer zo verschillend. Dat zorgt voor een hoop spanningen tussen de twee. Ze zijn zeker geen vrienden en gaan dat ook nooit worden. Misschien is het maar goed dat Mike geen Horned Serpent is.
    Ivy
    Alexia • Mike begrijpt Alex en snapt waar haar angst vandaan komt. Hij is er als ze iemand nodig heeft om erover te praten en gaat haar ook nooit raar aankijken ofzo als ze eens een mindere dag heeft om die reden. Hij zegt het niet luidop, maar ergens wenste hij wel dat hij kon helpen om te voorkomen dat ze moet meemaken wat hij meegemaakt heeft.
    Ophelia
    Jackson
    Paco
    Mara • Waar is de donkere haarverf? Hij geeft Mara ook bijles Potions, maar toch vraagt hij zich af of dat zo’n goed idee is. Ze kan het gewoon niet laten om geintjes uit te halen, hoe erg hij ook vindt dat dat niet bij Potions thuis hoort. Ook kan ze het niet laten om met hem te flirten. Of ze het meent of niet is voor hem de vraag.
    Mason • Hebben ze ooit al van elkaar gehoord?
    Ares • Mike heeft er geen probleem mee dat Ares hem ziet als een of ander Evil Mastermind die snode plannen zit te maken in de leerlingenkamer van Pukwdgie met een kat op z’n schoot. Hij kent hem gewoon niet, waardoor hij totaal het verkeerde beeld van hem heeft, maar hij laat het niet aan z’n hart komen.
    Oliver
    Cameron
    Nia
    Floramaria
    Sebastian • Ze zijn misschien wel beide Pukkies, maar ze zijn niet bepaald wat je noemt beste vrienden. Mike wil hem zonder enige problemen bijles Potions geven, maar hij rolt net zo makkelijk z’n ogen als Seb weer eens aan een ronde flirten begint.
    Kalliste
    Shanaya


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Aquilae schreef:
    Momenteel zit ik hier.

    Als er nog iemand wilt, zeg gerust maar




    Ik heb Jacob? hij is koos vriendloos :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nairn schreef:
    (...)

    Ophelia 1.8 wilt wel een relatie! (Some kind of)! Heb jij ideeën?


    Ik ga haar even lezen en weet het je dan te zeggen c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH