• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    -


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    • //
    • //
    • //
    • //

    WAMPUS
    • //
    • //
    • //
    • //

    THUNDERBIRD
    • //
    • //
    • //
    • //

    PUKWUDGIE
    • //
    • //
    • //
    • //


    BIRTHDAYS



    SHIPS

    SHIPNAAM
    SHIP
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:40 ]

    Willen jullie een IC en/of OOC Whatsappgroep voor deze RPG?


    Bowties were never Cooler

    Aquilae schreef:
    Momenteel zit ik hier.

    Als er nog iemand wilt, zeg gerust maar


    ALEXIS 'Lexi' (1.2)
    Aiden •
    Zed • Zeb is een mysterie en ze houdt ervan om mysteries op te lossen. Ze zou graag weten wie de persoon is achter dat eerder koele en enorm ambitieuze masker en ze gaat echt wel proberen dat te achterhalen. Stiekem heeft ze misschien ook wel een kleine crush op hem. Ze kan gewoon niet ontkennen dat een tall, dark and mysterious hottie aantrekkelijk is.
    Ivy •
    Alexia • In de eerste dagen op school mochten ze elkaar totaal niet, deels omdat ze bijna dezelfde naam hebben, maar na verloop van tijd hebben ze elkaar toch aanvaarde. Nu zijn het vriendinnen geworden. Lexi helpt Alex regelmatig met haar Charms, gezien ze daar een stuk beter in is.
    Ophelia •
    Jackson •
    Paco • Als tweede hoofd van Wampus en al met een jaar ervaring, is Paco degene die haar het beste raad kan geven binnen de afdeling over haar nieuwe taak. Dat hij dit op zijn manier doet, al flirtend, neemt ze er maar bij. Zo erg is het nu ook weer niet om aandacht te krijgen van knappe jongens en hey, meiden willen ook wel eens wat.
    Mara • Een mede-Wampus en een vriendin van Seb. Lexi en Mara kennen elkaar eigenlijk al vanaf hun eerste jaar op school en zijn in de loop van de jaren toch wel vriendinnen geworden. Ze weten wat ze aan elkaar hebben en hebben een groot vertrouwen in elkaar. Als er een van hen raad nodig heeft, dan weten ze dat ze het altijd aan de ander kunnen vragen.
    Mason • Echt veel hebben ze niet gemeen. Wel is Mason zo vriendelijk om haar te helpen met Social and Science Studies, waarin ze echt een ramp is. Ondanks z’n enorm chaotische en energieke karakter lijkt het best te lukken.
    Ares • Her Brother from Another Mother. Ze mogen dan op een andere afdeling zitten, op school zijn ze net broer en zus voor elkaar. Ze houden ervan om elkaar wel eens te plagen, maar tegelijk staan ze ook klaar om elkaar te helpen als het nodig is.
    Oliver •
    Cameron •
    Nia •
    Floramaria •
    Sebastian • In de eerste dagen toen ze pas op school kwam, stoorde ze zich als een gek aan Seb, ook aan z’n geflirt, maar er was geen ontsnappen aan. Ze zitten in hetzelfde jaar en hebben toch een hoop vakken gemeen. Na verloop van tijd is ze toch opgewarmd naar hem toe en zijn ze zelf studiebuddies en vrienden geworden.
    Kalliste •
    Shanaya •


    MICHAEL 'Mike' (1.5)
    Aiden •
    Zed • Toen Mike Zed voor de eerste keer zag, dan had hij het gevoel dat hij in een slecht spiegel aan het kijken was. Beide hebben een hoop gelijkenissen, maar zijn tegelijk ook weer zo verschillend. Dat zorgt voor een hoop spanningen tussen de twee. Ze zijn zeker geen vrienden en gaan dat ook nooit worden. Misschien is het maar goed dat Mike geen Horned Serpent is.
    Ivy •
    Alexia • Mike begrijpt Alex en snapt waar haar angst vandaan komt. Hij is er als ze iemand nodig heeft om erover te praten en gaat haar ook nooit raar aankijken ofzo als ze eens een mindere dag heeft om die reden. Hij zegt het niet luidop, maar ergens wenste hij wel dat hij kon helpen om te voorkomen dat ze moet meemaken wat hij meegemaakt heeft.
    Ophelia •
    Jackson •
    Paco •
    Mara • Waar is de donkere haarverf? Hij geeft Mara ook bijles Potions, maar toch vraagt hij zich af of dat zo’n goed idee is. Ze kan het gewoon niet laten om geintjes uit te halen, hoe erg hij ook vindt dat dat niet bij Potions thuis hoort. Ook kan ze het niet laten om met hem te flirten. Of ze het meent of niet is voor hem de vraag.
    Mason • Hebben ze ooit al van elkaar gehoord?
    Ares • Mike heeft er geen probleem mee dat Ares hem ziet als een of ander Evil Mastermind die snode plannen zit te maken in de leerlingenkamer van Pukwdgie met een kat op z’n schoot. Hij kent hem gewoon niet, waardoor hij totaal het verkeerde beeld van hem heeft, maar hij laat het niet aan z’n hart komen.
    Oliver •
    Cameron •
    Nia •
    Floramaria •
    Sebastian • Ze zijn misschien wel beide Pukkies, maar ze zijn niet bepaald wat je noemt beste vrienden. Mike wil hem zonder enige problemen bijles Potions geven, maar hij rolt net zo makkelijk z’n ogen als Seb weer eens aan een ronde flirten begint.
    Kalliste •
    Shanaya •


    Ik heb Naya c:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    | Nia’s indrukken / relaties |

    Schuingedrukt = afgesproken
    Mason : Nia zou niets tegen hem hebben, maar ik denk niet dat ze goede vrienden met hem zou zijn.
    Ares : Ik denk dat Nia hem wel zou mogen! Ze zitten in dezelfde afdeling, dus waarschijnlijk zien ze elkaar weleens.
    Alexis : Nia zou Alexis wel aardig vinden, maar ik weet niet zeker of dat andersom ook zo zou zijn.
    Ivy : Nia en Ivy zitten bij elkaar in het cheerleaderteam en Nia beschouwt haar als een goede vriendin. Af en toe hebben ze wel wat discussies over het cheerleaden, aangezien Nia het niet altijd erg serieus neemt.
    Oliver : Nia vindt Oliver wel interessant.. Heb jij misschien een idee?
    Jackson : Ik denk dat Nia het wel goed met Jackson zou kunnen vinden!
    Mara : Mara en Nia zijn vriendinnen.
    Alexia : Nia en Alexia verschillen best wel. Dat kan goed werken, of juist botsen..
    Zed : Waarschijnlijk zal Nia hem wel aardig vinden! Vooral dat hij ambitieus is spreekt haar wel aan.
    Mike : Nia zal het waarschijnlijk niet zo goed kunnen vinden met Michael. Hij is iets te gesloten voor haar.
    Kalli : Ik denk dat Nia en Kalli te veel verschillen om goed met elkaar op te kunnen schieten. (Fc is super cute tho)
    Aiden : Nia kan het waarschijnlijk wel goed vinden met Aiden!
    Shanaya : Nia gaat het waarschijnlijk goed kunnen vinden met Naya! Heb jij misschien een idee? (Ik vind haar zelf ook echt een leuke rol ahah)
    Ophelia : Ik denk dat Nia en zij het wel goed met elkaar kunnen vinden. Jij?
    Francisco : Ik weet niet helemaal wat Nia van hem zou vinden. Waarschijnlijk zou ze hem wel gewoon mogen.
    Jacob : Ik denk dat Nia en Jacob het wel goed zouden kunnen vinden. Ze zijn allebei heel energievol
    Hopelijk ben ik niemand vergeten! Als iemand een relatie wilt hoor ik het wel!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 22:20 ]


    nothing like the rain, when you're in outer space

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb Mason's standpunt tegenover haar iets aangepast en heb Paco nog.


    Ik denk ook niet dat Mason en Cameron het heel goed kunnen vinden, maar hij kan haar idd bijles geven in CoMC. Ik denk dat ze Paco meer zal mogen.


    She was always looking for more..

    Jacobs relatie lijstje


    Shanaya Mai Redbird : "I hate that I still love you, bummbumm..." De twee zijn ex fwb , dit begon zo'n jaar geleden ongeveer echter begonnen er gevoelens bij te groeien en werden ze algauw tortelduifjes, helaas mocht het niet baten en ging hun relatie stuk vijf maanden geleden. Nu nog steeds zegt Jake dat het niets meer was dan een vriendschappelijke relatie, maar nog steeds kan hij het niet hebben als ze rond andere mannen staat. Af en toe hebben de twee weer eens ruzie wat kan uitdraaien op frustrationseks, maar anders zijn ze nu nog 'gewoon' vrienden. Jacob doet dan ook zijn best om zijn gevoelens voor haar te verbergen.

    Nia Madelyn Doves : " Nia? Yeah she's nice"
    Ophelia Sadie Fisher "She is a smart nice chick"



    Het is nog niet veel :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Relatie ideeën Zed:

    • Aiden Jean Harrison:
    Ik denk dat Zed niet echt van zijn bestaan af weet, de twee zullen waarschijnlijk langs elkaar langs leven.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Ik denk eigenlijk dat Ivy en Zed het wel eens goed kunnen vinden met elkaar. Ze zijn allebei ambitieus en ijverig, ik zie ze wel samen studeren om vervolgens te concurreren tijdens tentamens.

    • Alexia Aurora Smith:
    Zed en Alex kennen elkaar al ontzettend lang, ze zijn samen opgegroeid. Zed heeft nooit geweten van de tovernaars wereld tot hij zijn brief kreeg. Tot zijn verrassing bleek Alex een heks te zijn met volbloed ouders en had al die tijd haar mond erover gehouden. In de weken na de ontdekking heeft Zed haar helemaal doorvraagd. Zed geeft veel om zijn beste vriendin hoewel hij zich wel een beetje kan irriteren aan haar jaloerse houding rondom hem en zijn vriendinnen.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Zed zou haar wel ergens bijles in kunnen geven?

    • Jackson Ethan Coates:
    Ik denk niet dat Jackson en Zed vrienden zullen zijn.

    • Jacob Heath:
    Zed zou Jacob wel een aardige kerel vinden en zijn gezelschap zeker opzoeken. Het punt is alleen dat Zed een friends with benefits relatie heeft met Naya en hij niet echt weet hoe Jacob reageert als hij daarachter komt.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Zed en Paco zouden, in mijn ogen, best wel eens vrienden kunnen zijn. Ik zie samen wel met wat dames flirten haha.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Zed kennen elkaar niet heel goed maar de twee hebben wel meer contact dan voorheen. Zed kan het wel waarderen dat Lexi hem probeert te ontraffelen hoewel hij daar niet heel makkelijk in meewerkt. Hij vindt haar in ieder geval erg interessant.

    • Mason Levi O'Connor:
    Zed en Mason hebben inderdaad weinig met elkaar gemeen. Ik ze ze niet echt met elkaar omgaan nee.

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Ik zie Ares en Zed wel als vrienden, ook naast het Football veld. Misschien zelfs beste vrienden?

    • Oliver Chevalier:
    Ik denk niet dat Zed en Oliver echt direct vrienden zullen zijn. Niet dat ze elkaar niet zullen mogen maar ik zie niet echt gelijkennissen tussen de twee.

    • Cameron Emory Paxton:
    Ik denk dat Cameron voor Zed meer 'one of the guys' is dan een meisje waar hij interesse in zou kunnen hebben. Misschien dat hij zich als haar grote broer kan gedragen, lekker beschermend.

    • Nia Madelyn Doves:
    Zed zal haar wel interessant vinden en weleens met haar flirten.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Mijn idee is dat Zed en Floramaria voorheen hele goede vrienden waren en dat ze sinds ze gebeten is wat afstandelijker naar hem toe is. Zed zal het waarschijnlijk niet echt kunnen verkroppen dat hun vriendschap vervaagd is en zijn best doen om erachter te komen wat er aan de hand is. Ze zou best wel eens het onbereikbare meisje voor hem kunnen zijn.

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Zed en Michael zijn geen vrienden te noemen. Hoewel ze op papier perfect overeen komen was de klik er niet en is er veel irritatie tussen de twee.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Zed heeft echt helemaal niks met het duistere meisje en gaat haar het liefst uit de weg omdat hij zich niet goed kan inhouden als ze erbij is.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Shanaya en Zed zijn friends with benefits, iets wat Zed wanhopig geheim probeert te houden omdat hij niet veel zin heeft in ruzie met Jacob.


    Relatie ideeën Mara:
    • Aiden Jean Harrison:
    Aiden zal wel eens het slachtoffer geweest kunnen zijn van een van Mara's goed bedoelde, maar slecht uitgevoerde grappen. Ik denk dat ze zich altijd heel schuldig voelt als ze hem ziet en dat ze weleens iemand kan zijn aan wie hij een hekel kan hebben.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Mara en Ivy zullen denk ik botsen. Mara is heel onserieus, laid back en ook heel direct. Ivy is ook direct, maar ik denk dat zij de andere eigenschappen van Mara niet echt zal kunnen waarderen.

    • Alexia Aurora Smith:
    Alex is Mara's ex vriendin en ze is niet zo'n fan van de jongedame. Haar listige manier van doen stuitte haar nogal tegen de borst en wat Alexia betreft zijn ze not on speaking terms.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Ik denk dat Mara en Ophelia niet echt met elkaar om zullen gaan.

    • Jackson Ethan Coates:
    Hm, ik weet het niet echt voor hun twee. Ik denk dat hij Mara maar vervelend zal vinden haha.

    • Jacob Heath:
    Mara zal Jacob echt extreeeem aantrekkelijk vinden en wat onschuldig met hem flirten. Ze zal alleen er niet veel mee doen, of in ieder geval haar best doen om er niets mee te doen omdat ze weet van Naya's relatie met hem en niet wil dat Naya boos wordt. Ik denk dat de twee wel samen zouden kunnen dollen en in ieder geval hele goede vrienden kunnen zijn.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Mara vindt Paco aan de ene kant heel erg interessant en aan de andere kant is er iets waar ze haar vinger niet op kan leggen. De twee zijn waarschijnlijk niet heel erg goed bevriend maar wellicht dat ze soms flirten.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Mara zijn al sinds het eerste jaar heel erg goed bevriend. Lexi is echt de persoon waaraan ze al haar geheimen verteld en naar wie ze naartoe gaat om raad te vragen. Misschien kunnen we nog iets doen met het feit dat ze beiden bi zijn? Dan ze een ongemakkelijke hook-up hebben gehad?

    • Mason Levi O'Connor:
    Mara kan het gezelschap van de jongen wel waarderen. Ze zijn denk ik niet heel erg goed bevriend maar ze zou wel graag een betere band met hem opbouwen. (Mara krijgt ook al bijles in Potios, dus bijles in nog een vak is misschien een beetje te veel van het goede haha) Oh en ze zitten samen in het ijshockey team, misschien dat ze hem weleens vraagt om haar te helpen met wat dingen gezien ijshockey het enige is waar ze echt haar best voor doet?

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Mara kan hem wel waarderen maar zou hem niet direct een vriend noemen.

    • Oliver Chevalier:
    Oliver en Mara zouden misschien wel kookbuddies kunnen zijn? Gezien hij van eten houdt en erg avontuurlijk is zie ik het wel klikken tussen de twee. Misschien zelfs best friends?

    • Cameron Emory Paxton:
    Cameron zou weleens een hele goede vriendin van Mara kunnen zijn. Ze zal haar erg kunnen waarderen en uiteraard het feit dat ze ook in het ijshockeyteam zit zal ze erg leuk vinden.

    • Nia Madelyn Doves:
    Nia en Mara kunnen wel bevriend zijn, ze komen best goed overeen.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Komt

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Mara krijgt bijles in Potions van Mike. Gezien ze niet heel erg serieus is is ze meer bezig met grapjes maken dan dat ze echt naar hem luistert. En gezien hij een knappe verschijning is kan ze het niet laten om ook openlijk met hem te flirten. Of ze er meer bij voelt weet ze niet, maar ze vindt het schattig als hij geïrriteerd raakt.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Mara en Kalli zijn allebei dol op zwart-wit films en spreken vaak af om samen een film te kijken. Ook qua karakter kan Mara het meisje wel waarderen, hoewel ze soms iets te negatief is in haar ogen.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Als er een streek is die Mara wil uithalen dan is Naya de eerste aan wie ze het verteld en ze zal er ook op rekenen dat het meisje zich geroepen voelt om mee te helpen. Naya is echt Mara's partner in crime en de twee dollen veel rond samen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 21:32 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Relatie ideeën Zed:
    • Aiden Jean Harrison:
    Ik denk dat Zed niet echt van zijn bestaan af weet, de twee zullen waarschijnlijk langs elkaar langs leven.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Ik denk eigenlijk dat Ivy en Zed het wel eens goed kunnen vinden met elkaar. Ze zijn allebei ambitieus en ijverig, ik zie ze wel samen studeren om vervolgens te concurreren tijdens tentamens.

    • Alexia Aurora Smith:
    Zed en Alex kennen elkaar al ontzettend lang, ze zijn samen opgegroeid. Zed heeft nooit geweten van de tovernaars wereld tot hij zijn brief kreeg. Tot zijn verrassing bleek Alex een heks te zijn met volbloed ouders en had al die tijd haar mond erover gehouden. In de weken na de ontdekking heeft Zed haar helemaal doorvraagd. Zed geeft veel om zijn beste vriendin hoewel hij zich wel een beetje kan irriteren aan haar jaloerse houding rondom hem en zijn vriendinnen.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Zed zou haar wel ergens bijles in kunnen geven?


    • Jackson Ethan Coates:
    Ik denk niet dat Jackson en Zed vrienden zullen zijn.

    • Jacob Heath:
    Zed zou Jacob wel een aardige kerel vinden en zijn gezelschap zeker opzoeken. Het punt is alleen dat Zed een friends with benefits relatie heeft met Naya en hij niet echt weet hoe Jacob reageert als hij daarachter komt.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Zed en Paco zouden, in mijn ogen, best wel eens vrienden kunnen zijn. Ik zie samen wel met wat dames flirten haha.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Zed kennen elkaar niet heel goed maar de twee hebben wel meer contact dan voorheen. Zed kan het wel waarderen dat Lexi hem probeert te ontraffelen hoewel hij daar niet heel makkelijk in meewerkt. Hij vindt haar in ieder geval erg interessant.

    • Mason Levi O'Connor:
    Zed en Mason hebben inderdaad weinig met elkaar gemeen. Ik ze ze niet echt met elkaar omgaan nee.

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Ik zie Ares en Zed wel als vrienden, ook naast het Football veld. Misschien zelfs beste vrienden?

    • Oliver Chevalier:
    Ik denk niet dat Zed en Oliver echt direct vrienden zullen zijn. Niet dat ze elkaar niet zullen mogen maar ik zie niet echt gelijkennissen tussen de twee.

    • Cameron Emory Paxton:
    Ik denk dat Cameron voor Zed meer 'one of the guys' is dan een meisje waar hij interesse in zou kunnen hebben. Misschien dat hij zich als haar grote broer kan gedragen, lekker beschermend.

    • Nia Madelyn Doves:
    Zed zal haar wel interessant vinden en weleens met haar flirten.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Mijn idee is dat Zed en Floramaria voorheen hele goede vrienden waren en dat ze sinds ze gebeten is wat afstandelijker naar hem toe is. Zed zal het waarschijnlijk niet echt kunnen verkroppen dat hun vriendschap vervaagd is en zijn best doen om erachter te komen wat er aan de hand is. Ze zou best wel eens het onbereikbare meisje voor hem kunnen zijn.

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Zed en Michael zijn geen vrienden te noemen. Hoewel ze op papier perfect overeen komen was de klik er niet en is er veel irritatie tussen de twee.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Zed heeft echt helemaal niks met het duistere meisje en gaat haar het liefst uit de weg omdat hij zich niet goed kan inhouden als ze erbij is.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Shanaya en Zed zijn friends with benefits, iets wat Zed wanhopig geheim probeert te houden omdat hij niet veel zin heeft in ruzie met Jacob.


    Relatie ideeën Mara:
    • Aiden Jean Harrison:
    Aiden zal wel eens het slachtoffer geweest kunnen zijn van een van Mara's goed bedoelde, maar slecht uitgevoerde grappen. Ik denk dat ze zich altijd heel schuldig voelt als ze hem ziet en dat ze weleens iemand kan zijn aan wie hij een hekel kan hebben.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Mara en Ivy zullen denk ik botsen. Mara is heel onserieus, laid back en ook heel direct. Ivy is ook direct, maar ik denk dat zij de andere eigenschappen van Mara niet echt zal kunnen waarderen.

    • Alexia Aurora Smith:
    Alex is Mara's ex vriendin en ze is niet zo'n fan van de jongedame. Haar listige manier van doen stuitte haar nogal tegen de borst en wat Alexia betreft zijn ze not on speaking terms.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Ik denk dat Mara en Ophelia niet echt met elkaar om zullen gaan.

    • Jackson Ethan Coates:
    Hm, ik weet het niet echt voor hun twee. Ik denk dat hij Mara maar vervelend zal vinden haha.

    • Jacob Heath:
    Mara zal Jacob echt extreeeem aantrekkelijk vinden en wat onschuldig met hem flirten. Ze zal alleen er niet veel mee doen, of in ieder geval haar best doen om er niets mee te doen omdat ze weet van Naya's relatie met hem en niet wil dat Naya boos wordt. Ik denk dat de twee wel samen zouden kunnen dollen en in ieder geval hele goede vrienden kunnen zijn.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Mara vindt Paco aan de ene kant heel erg interessant en aan de andere kant is er iets waar ze haar vinger niet op kan leggen. De twee zijn waarschijnlijk niet heel erg goed bevriend maar wellicht dat ze soms flirten.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Mara zijn al sinds het eerste jaar heel erg goed bevriend. Lexi is echt de persoon waaraan ze al haar geheimen verteld en naar wie ze naartoe gaat om raad te vragen. Misschien kunnen we nog iets doen met het feit dat ze beiden bi zijn? Dan ze een ongemakkelijke hook-up hebben gehad?

    • Mason Levi O'Connor:
    Mara kan het gezelschap van de jongen wel waarderen. Ze zijn denk ik niet heel erg goed bevriend maar ze zou wel graag een betere band met hem opbouwen. (Mara krijgt ook al bijles in Potios, dus bijles in nog een vak is misschien een beetje te veel van het goede haha) Oh en ze zitten samen in het ijshockey team, misschien dat ze hem weleens vraagt om haar te helpen met wat dingen gezien ijshockey het enige is waar ze echt haar best voor doet?

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Mara kan hem wel waarderen maar zou hem niet direct een vriend noemen.

    • Oliver Chevalier:
    Oliver en Mara zouden misschien wel kookbuddies kunnen zijn? Gezien hij van eten houdt en erg avontuurlijk is zie ik het wel klikken tussen de twee. Misschien zelfs best friends?

    • Cameron Emory Paxton:
    Cameron zou weleens een hele goede vriendin van Mara kunnen zijn. Ze zal haar erg kunnen waarderen en uiteraard het feit dat ze ook in het ijshockeyteam zit zal ze erg leuk vinden.

    • Nia Madelyn Doves:
    Nia en Mara kunnen wel bevriend zijn, ze komen best goed overeen.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Komt

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Mara krijgt bijles in Potions van Mike. Gezien ze niet heel erg serieus is is ze meer bezig met grapjes maken dan dat ze echt naar hem luistert. En gezien hij een knappe verschijning is kan ze het niet laten om ook openlijk met hem te flirten. Of ze er meer bij voelt weet ze niet, maar ze vindt het schattig als hij geïrriteerd raakt.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Mara en Kalli zijn allebei dol op zwart-wit films en spreken vaak af om samen een film te kijken. Ook qua karakter kan Mara het meisje wel waarderen, hoewel ze soms iets te negatief is in haar ogen.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Als er een streek is die Mara wil uithalen dan is Naya de eerste aan wie ze het verteld en ze zal er ook op rekenen dat het meisje zich geroepen voelt om mee te helpen. Naya is echt Mara's partner in crime en de twee dollen veel rond samen.


    Ik denk bijles in Potions! Elia is er slecht in en Zed goed (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    (...)

    Ik denk bijles in Potions! Elia is er slecht in en Zed goed (:


    Oh, ja prima haha!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aquilae schreef:
    (...)

    dat beloofd nog o-O


    Dank je
    succes met training


    Ik weet het niet zo goed met Paco en Mike. Ze zitten in hetzelfde jaar, en zijn beiden erg trots, maar heel veel meer kan ik niet bedenken.

    Raccoon schreef:
    Zo Jacob is af :'D Is hij goedgekeurd ???


    en wie wil er een relatie met hem !? :'D

    I'M SO HAPPY THO


    Jacob is prima!

    Ik denk dat Paco misschien wel zijn wingman kan zijn. Ze lijken namelijk, of flirtstijlen na, erg op elkaar, en zullen elkaar den ik wel mogen.

    Mason en Bob zitten in hetzelfde team, dus daar zal vast ook een relatie liggen.


    Alle andere relaties met Mason en Paco vind ik prima


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    Relatie ideeën Zed:
    • Aiden Jean Harrison:
    Ik denk dat Zed niet echt van zijn bestaan af weet, de twee zullen waarschijnlijk langs elkaar langs leven.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Ik denk eigenlijk dat Ivy en Zed het wel eens goed kunnen vinden met elkaar. Ze zijn allebei ambitieus en ijverig, ik zie ze wel samen studeren om vervolgens te concurreren tijdens tentamens.

    • Alexia Aurora Smith:
    Zed en Alex kennen elkaar al ontzettend lang, ze zijn samen opgegroeid. Zed heeft nooit geweten van de tovernaars wereld tot hij zijn brief kreeg. Tot zijn verrassing bleek Alex een heks te zijn met volbloed ouders en had al die tijd haar mond erover gehouden. In de weken na de ontdekking heeft Zed haar helemaal doorvraagd. Zed geeft veel om zijn beste vriendin hoewel hij zich wel een beetje kan irriteren aan haar jaloerse houding rondom hem en zijn vriendinnen.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Zed zou haar wel ergens bijles in kunnen geven?

    • Jackson Ethan Coates:
    Ik denk niet dat Jackson en Zed vrienden zullen zijn.

    • Jacob Heath:
    Zed zou Jacob wel een aardige kerel vinden en zijn gezelschap zeker opzoeken. Het punt is alleen dat Zed een friends with benefits relatie heeft met Naya en hij niet echt weet hoe Jacob reageert als hij daarachter komt.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Zed en Paco zouden, in mijn ogen, best wel eens vrienden kunnen zijn. Ik zie samen wel met wat dames flirten haha.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Zed kennen elkaar niet heel goed maar de twee hebben wel meer contact dan voorheen. Zed kan het wel waarderen dat Lexi hem probeert te ontraffelen hoewel hij daar niet heel makkelijk in meewerkt. Hij vindt haar in ieder geval erg interessant.

    • Mason Levi O'Connor:
    Zed en Mason hebben inderdaad weinig met elkaar gemeen. Ik ze ze niet echt met elkaar omgaan nee.

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Ik zie Ares en Zed wel als vrienden, ook naast het Football veld. Misschien zelfs beste vrienden?

    • Oliver Chevalier:
    Ik denk niet dat Zed en Oliver echt direct vrienden zullen zijn. Niet dat ze elkaar niet zullen mogen maar ik zie niet echt gelijkennissen tussen de twee.

    • Cameron Emory Paxton:
    Ik denk dat Cameron voor Zed meer 'one of the guys' is dan een meisje waar hij interesse in zou kunnen hebben. Misschien dat hij zich als haar grote broer kan gedragen, lekker beschermend.

    • Nia Madelyn Doves:
    Zed zal haar wel interessant vinden en weleens met haar flirten.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Mijn idee is dat Zed en Floramaria voorheen hele goede vrienden waren en dat ze sinds ze gebeten is wat afstandelijker naar hem toe is. Zed zal het waarschijnlijk niet echt kunnen verkroppen dat hun vriendschap vervaagd is en zijn best doen om erachter te komen wat er aan de hand is. Ze zou best wel eens het onbereikbare meisje voor hem kunnen zijn.

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Zed en Michael zijn geen vrienden te noemen. Hoewel ze op papier perfect overeen komen was de klik er niet en is er veel irritatie tussen de twee.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Zed heeft echt helemaal niks met het duistere meisje en gaat haar het liefst uit de weg omdat hij zich niet goed kan inhouden als ze erbij is.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Shanaya en Zed zijn friends with benefits, iets wat Zed wanhopig geheim probeert te houden omdat hij niet veel zin heeft in ruzie met Jacob.


    Relatie ideeën Mara:
    • Aiden Jean Harrison:
    Aiden zal wel eens het slachtoffer geweest kunnen zijn van een van Mara's goed bedoelde, maar slecht uitgevoerde grappen. Ik denk dat ze zich altijd heel schuldig voelt als ze hem ziet en dat ze weleens iemand kan zijn aan wie hij een hekel kan hebben.

    • Ivy Aurelie Liberty:
    Mara en Ivy zullen denk ik botsen. Mara is heel onserieus, laid back en ook heel direct. Ivy is ook direct, maar ik denk dat zij de andere eigenschappen van Mara niet echt zal kunnen waarderen.

    • Alexia Aurora Smith:
    Alex is Mara's ex vriendin en ze is niet zo'n fan van de jongedame. Haar listige manier van doen stuitte haar nogal tegen de borst en wat Alexia betreft zijn ze not on speaking terms.

    • Ophelia Sadie Fisher:
    Ik denk dat Mara en Ophelia niet echt met elkaar om zullen gaan.

    • Jackson Ethan Coates:
    Hm, ik weet het niet echt voor hun twee. Ik denk dat hij Mara maar vervelend zal vinden haha.

    • Jacob Heath:
    Mara zal Jacob echt extreeeem aantrekkelijk vinden en wat onschuldig met hem flirten. Ze zal alleen er niet veel mee doen, of in ieder geval haar best doen om er niets mee te doen omdat ze weet van Naya's relatie met hem en niet wil dat Naya boos wordt. Ik denk dat de twee wel samen zouden kunnen dollen en in ieder geval hele goede vrienden kunnen zijn.

    • Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez:
    Mara vindt Paco aan de ene kant heel erg interessant en aan de andere kant is er iets waar ze haar vinger niet op kan leggen. De twee zijn waarschijnlijk niet heel erg goed bevriend maar wellicht dat ze soms flirten.

    • Alexis Ysabeau Pelletier:
    Lexi en Mara zijn al sinds het eerste jaar heel erg goed bevriend. Lexi is echt de persoon waaraan ze al haar geheimen verteld en naar wie ze naartoe gaat om raad te vragen. Misschien kunnen we nog iets doen met het feit dat ze beiden bi zijn? Dan ze een ongemakkelijke hook-up hebben gehad?

    • Mason Levi O'Connor:
    Mara kan het gezelschap van de jongen wel waarderen. Ze zijn denk ik niet heel erg goed bevriend maar ze zou wel graag een betere band met hem opbouwen. (Mara krijgt ook al bijles in Potios, dus bijles in nog een vak is misschien een beetje te veel van het goede haha) Oh en ze zitten samen in het ijshockey team, misschien dat ze hem weleens vraagt om haar te helpen met wat dingen gezien ijshockey het enige is waar ze echt haar best voor doet?

    • Apollares "Ares" Reigan Kaisar:
    Mara kan hem wel waarderen maar zou hem niet direct een vriend noemen.

    • Oliver Chevalier:
    Oliver en Mara zouden misschien wel kookbuddies kunnen zijn? Gezien hij van eten houdt en erg avontuurlijk is zie ik het wel klikken tussen de twee. Misschien zelfs best friends?

    • Cameron Emory Paxton:
    Cameron zou weleens een hele goede vriendin van Mara kunnen zijn. Ze zal haar erg kunnen waarderen en uiteraard het feit dat ze ook in het ijshockeyteam zit zal ze erg leuk vinden.

    • Nia Madelyn Doves:
    Nia en Mara kunnen wel bevriend zijn, ze komen best goed overeen.

    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Komt

    • Michael “Mike” Demian Marsha:
    Mara krijgt bijles in Potions van Mike. Gezien ze niet heel erg serieus is is ze meer bezig met grapjes maken dan dat ze echt naar hem luistert. En gezien hij een knappe verschijning is kan ze het niet laten om ook openlijk met hem te flirten. Of ze er meer bij voelt weet ze niet, maar ze vindt het schattig als hij geïrriteerd raakt.

    • Sebastian King:
    Komt

    • Kalliste "Kalli" Ophelia Elys:
    Mara en Kalli zijn allebei dol op zwart-wit films en spreken vaak af om samen een film te kijken. Ook qua karakter kan Mara het meisje wel waarderen, hoewel ze soms iets te negatief is in haar ogen.

    • Shanaya Mai Redbird:
    Als er een streek is die Mara wil uithalen dan is Naya de eerste aan wie ze het verteld en ze zal er ook op rekenen dat het meisje zich geroepen voelt om mee te helpen. Naya is echt Mara's partner in crime en de twee dollen veel rond samen.


    Oké, dan zijn Nia en Mara dus vriendinnen :')


    nothing like the rain, when you're in outer space

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Jacob is prima!

    Ik denk dat Paco misschien wel zijn wingman kan zijn. Ze lijken namelijk, of flirtstijlen na, erg op elkaar, en zullen elkaar den ik wel mogen.

    Mason en Bob zitten in hetzelfde team, dus daar zal vast ook een relatie liggen.


    Alle andere relaties met Mason en Paco vind ik prima


    Oooh I like that c: en ik vind het ook interessant omdat Paco een weerwolf is en Jacob zijn boeman grote honden zijn :'D

    En Jake zal Mason wel mogen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die nog een relatie met Nia wilt? Haar lijstje staat ergens bovenaan deze pagina

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 22:19 ]


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Raccoon schreef:
    (...)

    Oooh I like that c: en ik vind het ook interessant omdat Paco een weerwolf is en Jacob zijn boeman grote honden zijn :'D

    En Jake zal Mason wel mogen ^^


    Niemand weet dat van Paco behalve zijn zus die het ook is. Hij is ook niet echt hondachtig, dat is Mason meer. Paco en Bob zitten zelfs in hetzelfde jaar, en misschien zelfs kamer buddies, dus ze kunnen ook al jaren aan elkaar verkleefd zitten als je wil.

    Mason zal hem zeker ook wel mogen. Kwa karakters zijn ze wel tegengesteld, maar misschien kan hij Mason iets in de hand houden, want dat jong is echt net een ADHD kleuter.


    Bowties were never Cooler

    Chikara schreef:
    Iemand die nog een relatie met Nia wilt? Haar lijstje staat ergens bovenaan deze pagina


    Paco?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Niemand weet dat van Paco behalve zijn zus die het ook is. Hij is ook niet echt hondachtig, dat is Mason meer. Paco en Bob zitten zelfs in hetzelfde jaar, en misschien zelfs kamer buddies, dus ze kunnen ook al jaren aan elkaar verkleefd zitten als je wil.

    Mason zal hem zeker ook wel mogen. Kwa karakters zijn ze wel tegengesteld, maar misschien kan hij Mason iets in de hand houden, want dat jong is echt net een ADHD kleuter.


    Ja maar als het ooit zou uitkomen :') dan zou er genoeg drama zijn, en misschien dat ze later meer samen kwamen te zitten c: momenteel heb ik Zed als zijn beste vriend maar daar kan Paco altijd nog bij ^^

    Met hoeveel mogen ze op de kamers? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja maar als het ooit zou uitkomen :') dan zou er genoeg drama zijn, en misschien dat ze later meer samen kwamen te zitten c: momenteel heb ik Zed als zijn beste vriend maar daar kan Paco altijd nog bij ^^

    Met hoeveel mogen ze op de kamers? ^^


    Paco is zoizo nog wat koos, vriendloos, maar hij is Head, dus misschien heeft hij een aparte kamer, zou veel drama schelen, gezien de kamers eigenlijk per 2 gaan


    Bowties were never Cooler