• Whoehoe! *springt een gat in de lucht*
    Wie gaat er vandaag nog meer op Netflix de nieuwe seizoenen kijken? Ik denk dat ik ga beginnen met Marco Polo en daarna American Horror Story! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kan helaas nooit wachten op Netflix maar seizoen 4 van AHS vond ik echt weer één van de betere <3 Veel plezier met kijken!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yes! Ik was zo lang aan het wachten op AHS, haha. Ik ga eerst Glee afkijken, daarna OITNB en daarna AHS.


    Your make-up is terrible

    Yeah ik kreeg net inderdaad melding van het nieuwe seizoen van Marco Polo c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, yay. Nog meer series die ik moeten gaan kijken (no_chears)
    Ik ga me eerst bezighouden met de modaanmeldingen, want anders komen die ook binnen geen honderd jaar af. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Op welke Netflix zit jij? Because ik heb AHS niet (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Op welke Netflix zit jij? Because ik heb AHS niet (no_chears)

    Nederlandse ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    (...)
    Nederlandse ^^


    WAT. Belgische heeft geen AHS (no_chears) WHY D: Discriminatie.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 14:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bloodborne schreef:
    Ik kan helaas nooit wachten op Netflix maar seizoen 4 van AHS vond ik echt weer één van de betere <3 Veel plezier met kijken!

    Ah mooi!
    Ik ben nu halverwege seizoen drie, dus ik ben benieuwd! Seizoen 2 vond ik niet veel aan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!