• 'Helaas' is de topic titel niet waar. Maar wat als het wél zo zou zijn dat vrouwen de WC-bril omhoog moeten doen na hun bezoek, in plaats van dat mannen de bril naar beneden doen na gebruik zoals nu de standaard is?

    Wie moet volgens jullie de WC-bril omhoog/omlaag doen?

    Dit is niet wat ik vind dat de regel zou moeten zijn, ben gewoon benieuwd wat anderen er over denken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 17:59 ]

    Zouden vrouwen de WC-bril omhoog moeten doen of mannen de bril naar beneden?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Vrouwen moeten de WC-bril omhoog doen

    67.6% (46 stemmen)
     
    Mannen de WC-bril naar beneden

    32.4% (22 stemmen)
     
    Geen van beide

    Bruch schreef:
    (...)

    +zittend plassen schijnt ook nog eens beter te zijn, hahaha. Maar aan de andere kant, als ik naar de toiletten op school kijk, dan kunnen sommige vrouwen ook echt niet plassen hoor damn. Maar oké, het maakt mij op zich niet heel veel uit. Ik vind wc bril omlaag alleen netter staan hahaha.

    Volgens mij is het niet per se beter, maar wel makkelijker voor mannen om te plassen omdat ze staand niet hun bekkenspieren kunnen ontspannen en zittend wel.

    Assassin schreef:
    Mannen moeten gewoon zitten, wat is daar zo moeilijk aan? Zo spetteren ze ook de hele boel niet onder. Het is echt onzin dat ze staand moeten plassen, lol. Zo is het hele probleem ook gewoon opgelost. Niemand hoeft die vieze bril meer aan te raken. Als je je te goed voelt om te zitten, moet je hem zelf ook maar aanraken, haha.

    Preciess dit ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grimmie schreef:
    (...)
    Volgens mij is het niet per se beter, maar wel makkelijker voor mannen om te plassen omdat ze staand niet hun bekkenspieren kunnen ontspannen en zittend wel.


    Naja, dat heb ik ooit eens bij bio opgestoken, dus dan ga ik er vanuit dat het wel klopt hahaha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Khal schreef:
    (...)

    Als schoonmaakster van toiletten kan ik je inderdaad vertellen dat vrouwenwc's altijd veel smeriger zijn D:

    Dat was ook heel erg te merken op mijn middelbare school. Daar werd het toilet 1 keer in de week schoongemaakt (en het was het toilet waar IEDEREEN echt heen moest als ze moesten) en wat je daar niet allemaal zag... Soms vraag ik me nog steeds af of dat een brownie was of wat anders...
    En hoe iedereen al die bloedspetters overal op de muren krijgt, snap ik ook niet. Zwaaien ze ermee ofzo?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bruch schreef:
    (...)

    Naja, dat heb ik ooit eens bij bio opgestoken, dus dan ga ik er vanuit dat het wel klopt hahaha.

    Dat daacht ik dus ook. Maar ik heb het net nog op internet opgezocht, kon alleen nergens vinden dat dat echt waar was.

    Zolang er maar niet geplast wordt op de bril en het zo wordt gelaten, maakt het mij niet uit wat er met die bril gebeurt.


    Take me to wonderland

    Assassin schreef:
    Mannen moeten gewoon zitten, wat is daar zo moeilijk aan? Zo spetteren ze ook de hele boel niet onder. Het is echt onzin dat ze staand moeten plassen, lol. Zo is het hele probleem ook gewoon opgelost. Niemand hoeft die vieze bril meer aan te raken. Als je je te goed voelt om te zitten, moet je hem zelf ook maar aanraken, haha.

    Ik sluit me hier volledig bij aan.

    Mijn mening hierover is, is dat mensen niet zo moeten muggenziften/ergeren en verdraagzaam moeten zijn in plaats van zich van zo'n dingen iets aan te trekken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:51 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Alles naar beneden. Deksel enal, dat doe ik namelijk en dat is ook de regel bij ons thuis :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin schreef:
    Mannen moeten gewoon zitten, wat is daar zo moeilijk aan? Zo spetteren ze ook de hele boel niet onder. Het is echt onzin dat ze staand moeten plassen, lol. Zo is het hele probleem ook gewoon opgelost. Niemand hoeft die vieze bril meer aan te raken. Als je je te goed voelt om te zitten, moet je hem zelf ook maar aanraken, haha.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    FindingDory schreef:
    Mua, geen van beiden. Ik zou zeggen: gewoon zo laten als degene die laatst heeft gebruikt. Dus als een man als laatst het wc gebruikte, laat de wc bril maar omhoog. En als vrouw kost het niet teveel moeite om het omlaag te doen als jij t wc moet gebruiken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Histoire schreef:
    Mijn mening hierover is, is dat mensen niet zo moeten muggenziften/ergeren en verdraagzaam moeten zijn in plaats van zich van zo'n dingen iets aan te trekken.


    Exact. Niemand moet iets doen. Het is letterlijk een kleine moeite om het wel of niet te doen, en als je je daar al kwaad om maakt, dan heb je echt een verschrikkelijk leven lol.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 19:29 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volgens mij gaat het hier vooral om het uiten van je voorkeur en niet om het opleggen van je wil aan iemand anders? Je kan er ook meer van maken dan er is, lijkt me ook vermoeiend om overal zoveel in te moeten zien, hoor. (krul)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij gaat het hier vooral om het uiten van je voorkeur en niet om het opleggen van je wil aan iemand anders? Je kan er ook meer van maken dan er is, lijkt me ook vermoeiend om overal zoveel in te moeten zien, hoor. (krul)


    Nou ja, ik heb deze discussie gehad met een aantal meiden die ik ken, en die werden serieus furieus bij het idee. Dat probeerde ik er meer mee te zeggen. Voor de rest heb ik niet echt reacties gelezen waar mensen salty werden bij het idee, so yeah. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    (...)

    Nou ja, ik heb deze discussie gehad met een aantal meiden die ik ken, en die werden serieus furieus bij het idee. Dat probeerde ik er meer mee te zeggen. Voor de rest heb ik niet echt reacties gelezen waar mensen salty werden bij het idee, so yeah. :Y)

    What? Hoe kan iemand hier nu boos om worden? Zo veel moeite is het niet om de WC-bril omhoog/omlaag te doen.