• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dustin. Fucking. Bates. You. Nerd. <3

    //

    Wacht, Dutchphobia is a thing?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:35 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hey hartslag, wat doe je in mijn keel? Ik probeer te slapen, ja?

    JDJEGWKDHWKDVWLQI


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb honger, maar het is laat, dus is het nog wel zo verstandig om te eten?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het braaaand. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Off to bed
    Morgen naar de Efteling _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    'Oh you're from the Netherlands? Are you from Amsterdam? Do you smoke weed?'

    Ja, nee, nee.
    Telkens als iemand dat vraagt heb ik zin om dit terug te antwoorden:

    'Oh you're from Ireland? Are you from Dublin? Are you drunk all day everyday?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Be Vegan all you want, but for the love of God, stop trying to make the whole world vegan while youre at it.


    Ex astris, sciencia

    tbh ik zou je nu kunnen castreren en levend verbranden maar ik ben niet zo verbitterd dat ik het ga doen maar ik ga nu wel dromen dat ik die discussie heb gemaakt dus voor nu kijk ik je gewoon aan en lach ik zelfs al ben je zo'n kutkind dat ik je de baarmoeder terug kan intrappen maar hey, ik moet op een subtiele manier passief agressief blijven want anders neem ik een houding die sociaal onacceptabel is. klootzak


    Heaven is a place that we all have

    Irritant.


    Caution first, always.

    Godverdomme klootzak
    Je moet écht eens kappen met dat, zogenaamd stoere, kut gedrag van je want ik zit érg dicht tegen ontploffen aan momenteel!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn buurjongetje heeft net een half uur lang zitten schreeuwen, gillen en janken. De ouders doen daar gewoon niets aan.

    SergeantBarnes schreef:
    Be Vegan all you want, but for the love of God, stop trying to make the whole world vegan while youre at it.

    Is je stad in het nieuws is het : 'Steekpartij in Purmerend.'
    Ok (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat ik het meest haat aan de zomer, is dat al mijn buren 's ochtends vroeg behoefte voelen om te gaan boren of timmeren, en natuurlijk allemaal op andere dagen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan dit niet


    LaAt ZiEn WiE jE bENt