• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil echt naar de nieuwe Purge-film als hij uit is.

    En ik kan niet wachten tot mijn microfoon er is, omg.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 8:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kan niet zomaar drie uur voordat mijn examen begint zeggen dat je dubbel hebt gepland en dat ik daarom maar een uur later mijn examen moet komen doen. Stel je voor date degene die mee kwam nou opeens niet meer kon?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Verveling. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt achterlijk dat ze hier een rookverbod hebben ingevoerd op stage. Ben zo vreselijk geïrriteerd en alle niet-rokers met zo'n mega grijns op hun smoelen, 'ah-ah, jullie kunnen lekker niet roken. Ah kom op, zo erg is het niet.'
    Er gaan koppen rollen vandaag.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Terwijl je weg was heb ik twintig berichten gestuurd met daar alle eerlijkheid en 84927 excuses, maar het enige dat je kan doen is een scherpe opmerking maken over iets dat ik misschien niet helemaal goed verwoord heb? Fuck you, bitch. Denk eens aan een ander met je stomme examens.

    Het fenomeen dat vrouwenlogica onduidelijk is en die van mannen hartstikke logisch is, is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Villainess schreef:
    Terwijl je weg was heb ik twintig berichten gestuurd met daar alle eerlijkheid en 84927 excuses, maar het enige dat je kan doen is een scherpe opmerking maken over iets dat ik misschien niet helemaal goed verwoord heb? Fuck you, bitch. Denk eens aan een ander met je stomme examens.


    Zo herkenbaar ugh. Maar je verdient het niet om zo behandeld te worden, imo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hey er is een nieuwe zin in de beginpost!

    //ik word zo moe als ik naar mijn cijferlijst kijk. Alles is afgerond een 7, 8 of 9 en ik heb er niets voor gedaan. Dan haal ik er ook geen voldoening uit:/ nog 1 jaar en ik kan eindelijk naar het HBO


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nameberry.com, u overdrijft. Niemand, niemand gaat z'n kind Fabrique noemen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bruch schreef:
    (...)

    Zo herkenbaar ugh. Maar je verdient het niet om zo behandeld te worden, imo.


    Nee, jij natuurlijk ook niet!
    Het is gewoon zo aaaghr dat sommige mensen zo selfish zijn.

    Bloodborne schreef:
    Echt achterlijk dat ze hier een rookverbod hebben ingevoerd op stage. Ben zo vreselijk geïrriteerd en alle niet-rokers met zo'n mega grijns op hun smoelen, 'ah-ah, jullie kunnen lekker niet roken. Ah kom op, zo erg is het niet.'
    Er gaan koppen rollen vandaag.


    Oh god, wat vreselijk D:


    26 - 02 - '16

    ik wil een qr code als tattoo


    i put the fun in funeral

    Ahahajaha dit is een shirt, geen jurk oma :')

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 11:25 ]

    'Ze zou rond 9 uur bellen' - twee uur later en nog steeds geen woord... Ik had deze 2 uur gewoon kunnen slapen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zucht


    16 - 09 - '17