• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn rug doet zo fucking pijn. Ik wou dat ik vroeger niet op paardrijden ging.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is zo fantastisch dat deze quote zo bekent is en mensen denken dat het heel diep is en zo maar dus zonder dat ze weten dat hij letterlijk in de fik is gestoken en de Grand Canyon in is getrapt lololol

    //
    DE GIFSET DIE ERBIJ ZIT. No. Nope. Nee. Nein. Zo fout op zoveel manieren.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 14:44 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Please don't.


    Deep inside, I've never felt alive

    Lieve mama, als je ergens naartoe gaat, gelieve dan uw gsm mee te nemen. Dank u.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog steeds denken dat een 'goeie' vriendin het druk heeft, waardoor het contact nog steeds minder is. Maar dan op fb zien dat ze wel moeite doet om vriendjes te zijn met andere. Nou, da's mooi... en bedankt, joh, echt... wat een vriendschap is dit dan?


    16 - 09 - '17

    Pfoe, wat een geweldig weekend, al functioneer ik nog steeds op adrenaline nu.


    kindness is never a burden.

    OM MY GOD, NOW I HAVE SEEN THIS TITLE I WANT TO SEE THIS EPISODE, WHY CAN'T I SEE THIS EPISODE.
    Je moet je aankleden, Sofie.

    Gotta love Chandler. I love sarcasm. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    lol wut


    Heaven is a place that we all have

    Screaming and crying because why not


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Minderwaardigheidscomplex oplopen in de stad door al die knappe mensen :')

    Dat moment dat je andere oortje het random weer gaat doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sorry mevrouw, maar als ik zeg dat ik niet mag helpen met medicijnen, kan ik niet helpen. U wacht maar tot een collega beschikbaar is en anders zegt u welke soort u wilt en koopt die.

    Let's get drunk on our tears.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK WAS BEZIG EMT MIJN SIMS OPSLAAN NIET UITVALLEN STOMME LAPTOP DIT IS DE 384765732927635 KEER DEZE AFGELOPEN TWEE WEKEN IK FLIKKER JE UIT HET RAAM OKE!?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Grimmie schreef:
    Sorry mevrouw, maar als ik zeg dat ik niet mag helpen met medicijnen, kan ik niet helpen. U wacht maar tot een collega beschikbaar is en anders zegt u welke soort u wilt en koopt die.


    werk je bij een drogisterij


    i put the fun in funeral