• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik irriteer mezelf echt aan al die vreselijk ongeduldige mensen bij de moderator verkiezingen. Dat je af en toe vraagt hoe ver iedereen is kan ik begrijpen maar om nou elke dag te gaan zeuren dat het te lang duurt en ga zeggen dat ze moeten opschieten...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Ik irriteer mezelf echt aan al die vreselijk ongeduldige mensen bij de moderator verkiezingen. Dat je af en toe vraagt hoe ver iedereen is kan ik begrijpen maar om nou elke dag te gaan zeuren dat het te lang duurt en ga zeggen dat ze moeten opschieten...

    dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Burritho schreef:
    Ik irriteer mezelf echt aan al die vreselijk ongeduldige mensen bij de moderator verkiezingen. Dat je af en toe vraagt hoe ver iedereen is kan ik begrijpen maar om nou elke dag te gaan zeuren dat het te lang duurt en ga zeggen dat ze moeten opschieten...


    YES.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Burritho schreef:
    Ik irriteer mezelf echt aan al die vreselijk ongeduldige mensen bij de moderator verkiezingen. Dat je af en toe vraagt hoe ver iedereen is kan ik begrijpen maar om nou elke dag te gaan zeuren dat het te lang duurt en ga zeggen dat ze moeten opschieten...

    So true.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Burritho schreef:
    Ik irriteer mezelf echt aan al die vreselijk ongeduldige mensen bij de moderator verkiezingen. Dat je af en toe vraagt hoe ver iedereen is kan ik begrijpen maar om nou elke dag te gaan zeuren dat het te lang duurt en ga zeggen dat ze moeten opschieten...


    Volgens mij is het normaal gesproken erger. Ze zijn gewoon enthousiast.

    I'm gonna cry in the shower now, bye.


    Your make-up is terrible

    I am positive. Too positive.

    Ik moet echt iets nuttigs gaan doen met mijn leven :W
    Op zijn minst minder eten en meer sporten.


    Deep inside, I've never felt alive

    whenever my mom tells me not to eat so much bacon


    i put the fun in funeral

    HOLY FLUFFING DAMN. Merlins green pink rock band t-shirt. 250! WHOLY CANOLY. Zoveel en niemand van Q. Ik lach mij nu echt kapot. Ge-wel-dig.


    Happy Birthday my Potter!

    Fuuuuck. Helemaal vergeten dat iedereen nu van Werchter af komt. :W Niet de ideale moment om de trein in Leuven te nemen...


    What would Emma do?

    Ga iets doen, Femke. Ugh.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    The Sweet Life On Deck is zo awesomeeeee

    GEEF GEEN FOUTE UITLEG OVER ONZE SOCIALE ZEKERHEID AAN BUITENLANDERS.


    What would Emma do?

    Oke nog iets meer dan een uur en dan DOEI STAGE. GO FUCK YOURSELF.MOTHERFUCKERS!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    6,0 voor de rekentoets NOOIT MEER REKENEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben duidelijk niet interessant genoeg om een bericht terug te sturen. Tinder sucks.


    Rest in Peace, Son of Gondor