• Eindelijk is het zover… de zomervakantie is aangebroken! (Nu het zomerse weer nog!)
    Natuurlijk het beste moment om alle verhalen eens bij te lezen, weer heel wat creaties de top in de kudoën en daarmee weer wat enthousiasme op Quizlet te brengen. Hoog tijd voor de derde editie van ‘De beste verhalen op Quizlet’ verkiezing dus! De hele zomervakantie kunnen er verhalen genomineerd worden. Dat is een hele lange tijd, maar dan kan niemand beweren dat hij er geen tijd voor heeft gehad. ^^

    Wat valt er te winnen?
    25 credits per categorie.
    Een jaar geleden hebben verscheidene Q’ers een bijdrage geleverd voor een facebookactie, waar helaas te weinig animo voor was. De ingezamelde credits lagen te verstoffen, dus dit lijkt me een mooi moment om ze uit te reiken.

    Hoe kan ik iemand nomineren?
    Om de kans op vriendjespolitiek zo klein mogelijk te houden, kunnen nominaties deze keer alleen per privébericht worden ingediend. Ik zal de nominaties in het topic plaatsen en de personen in kwestie een berichtje in GB sturen zodat ze van hun nominatie op de hoogte zijn. Vorig jaar zag ik namelijk dat zeker de helft van iedereen die een verhaal nomineerde een verhaal uitkoos van een user die hen net daarvoor had genomineerd. Als de nominaties voorbij zijn, zal ik een lijst plaatsen met wie welke verhalen hebben opgegeven (tenzij degene die nomineert anoniem wenst te blijven).

    Wat moet ik in de nominatie vermelden?
    - Een werkende link van het verhaal.
    - De categorie: bestaande personen fanfictie, fictieve personen fanfictie of onbekende personen.
    - Als je anoniem wilt blijven kun je dat ook op dit moment laten weten.

    Aan welke voorwaarden moet een verhaal voldoen?
    - Het verhaal moet werkelijk een verhaal zijn, dus geen interview of imagines etc.
    - Er moet de afgelopen twaalf maanden aan het verhaal geschreven zijn.
    - Er moeten minstens vijf hoofdstukken zijn geschreven.
    - Je mag niet zelf aan het verhaal hebben meegewerkt.
    - Je mag maximaal vijf verhalen nomineren.

    Tot wanneer mag ik nomineren?
    Tot 31 augustus 23:59

    Om jullie geheugen even op te frissen, hier de vorige winnaars nog eens op een rijtje:
    2014
    Bekende personen fanfictie: Dear Diary, geschreven door HarrysWife
    Fictieve personen fanfictie: Courage en Eclipse of Hearts, geschreven door Tormund
    Onbekende personen: The Doll Maker, geschreven door Macabre

    2015
    Bekende personen fanfictie: Slide, geschreven door freestyle.
    Fictieve personen fanfictie: Hunters, geschreven door Tormund
    Onbekende personen: Levenslang, geschreven door Frisk

    Nominaties van 2016:
    Bekende personen
    Black || Harry Styles door Magicsongzz
    De geregelde toeval • Narry van Malikx en Eelien
    I broke my heart years ago by breaking yours. (Harry Styles) van aylatjuhh
    I can’t change || Larry Stylinson van TommoxLou
    Lust or Love? || Louis Tomlinson van iHeartNouis
    Men in Black | Horan door Horlinson
    Mijn eeuwige zonde - Larry Stylinson (vampier) van Elis
    Paperweight van Iluna
    Puntkomma - H. Styles van GusWaters
    Shattered Glass | Styles or Tomlinson door Kyrre
    Slide – Nouis an Freestyle
    Through the Dark | One Direction van TemporaryFix
    Where Do Broken Hearts go? (1D) van Renate1983
    Young & Beautiful • Larry Stylinson van Hoechlins


    Fictieve personen:
    24 || Jily van SPECS
    A Darkened Heart || DM door Laleah
    Fearful Silence || De Hongerspelen van Aderyn
    Halsslagader • The Originals door Sireline
    Hunters • Diaval van Tormund
    Inhuman • Bucky Barnes van Agent
    I’m not stupid! • Wolfstar van FeorgeWeasley
    Lights all askew in the heavens || Marauders van Square
    Like a ray of sunshine || The Hunger Games van Josiah
    Little Birds • S.Malfoy & J.Potter van Chantilly
    Obliviate || DM van Daylighter
    Pensieve van Founder
    Snowflake door GredWeasley
    Turning Tide ~ Les (a)Mis door GrandR

    Onbekende personen
    (on)Vruchtbaar van Douleur
    Achter hemel en aarde van Corday
    And yet we die van SonOfGondor
    Beasts van Tormund
    Bloedverwanten door Aegon
    ICECOLD van Raincloud
    Last Life van Libertalia
    Lionheart van FearlessFire
    M•A•D•N•E•S•S door Cliffhanger
    Masks, Capes and Undies van Frisk
    Na de horizon van Corday
    The paper girl bij Wendelin
    The Shard van 1975
    Single for the Summer van xTrueStoryx
    Uitgeschreven van FeorgeWeasley
    Verblind door liefde door Dazai
    De vlucht van de magiër van Saorsa
    De wilde jacht van SonOfGondor


    Ik zie uit naar jullie nominaties. (:


    Het is zover, de polls zijn gemaakt! Er kan tot zondag 18 september 23:59 worden gestemd!
    Ik heb een moderator gevraagd om modpolls te maken, zodat de kans op valsspelen zo minimaal mogelijk blijft. Het heeft dus geen zin om met meerdere accounts op iemand/jezelf te stemmen! Uit elke poll zullen de drie verhalen met de meeste stemmen doorgaan naar de finaleronde.

    De voorronde polls!
    Het beste verhaal van Quizlet, voorronde Bekende Personen. [Poll 1/2]
    Het beste verhaal van Quizlet, voorronde Bekende Personen. [Poll 2/2]
    Het beste verhaal van Quizlet, voorronde Fictieve Personen. [Poll 1/2]
    Het beste verhaal van Quizlet, voorronde Fictieve Personen. [Poll 2/2]
    Het beste verhaal van Quizlet, voorronde Onbekende Personen. [Poll 1/2]
    Het beste verhaal van Quizlet, voorronde Onbekende Personen. [Poll 2/2]

    Het kan eventjes duren voordat de polls geactiveerd zijn!


    Hier zijn de finalepolls!
    Gefeliciteerd aan degenen die door zijn!

    Stemmen kan tot woensdag 12 oktober!

    Finale fictieve personen
    Finale onbekende personen
    Finale bekende personen

    Het kan even duren voordat ze online staan!


    Jaa, het is zo ver! De uitslag is er! (:
    Allemaal bedankt voor de stemmen en gefeliciteerd aan de winnaars. Jullie zullen de credits zo snel mogelijk ontvangen. (:

    Winnaar bekende personen:

    1. Paperweight van Iluna
    2. Men in Black | Horan door Horlinson
    3. Lust or Love? || Louis Tomlinson van


    Winnaar fictieve personen:

    1. A Darkened Heart || DM door Laleah
    2. Lights all askew in the heavens || Marauders van Square
    3. Hunters • Diaval van Tracker


    Winnaar onbekende personen:

    1. Single for the Summer van xTrueStoryx
    2. M•A•D•N•E•S•S door Cliffhanger
    3. ICECOLD van Raincloud


    Ik zal weldra ook doorgeven wie welke story's had genomineerd!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 13:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    De eerste nominaties zijn binnen! (:


    Fictieve personen:
    24 || Jily van SPECS
    Hunters • Diaval van Tormund
    I’m not stupid! • Wolfstar van ForgeWeasley

    Onbekende personen
    (on)Vruchtbaar van Douleur
    And yet we die van SonOfGondor
    Beasts van Tormund
    Last Life van Libertalia
    Masks, Capes and Undies van Frisk
    De vlucht van de magiër van Saorsa

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 22:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    De eerste nominaties zijn binnen! (:
    Fictieve personen:
    24 || Jily van SPECS
    Hunters • Diaval van Tormund
    I’m not stupid! • Wolfstar van ForgeWeasley

    Onbekende personen
    (on)Vruchtbaar van Douleur
    And yet we die van SonOfGondor
    Beasts van Tormund
    Last Life van Libertalia
    Masks, Capes and Undies van Frisk
    De vlucht van de magiër van Saorsa


    Aaaahhhh, This made my day, thank you to whoever nominated Last Life <3

    Oh, die had ik eerlijk niet verwacht ^^ Wat leuk! gefeliciteerd aan alle andere nominaties (:


    Mhm?

    Aah leuk, nu kan er weer aan vriendjespolitiek gedaan worden. Yay dus.


    -

    Ik lees amper nog stories die ik dan ook nog daadwerkelijk volg, maar hé, ik kan wel de discussies gaan volgen die mogelijk komen over eventuele vriendjespolitiek :Y)

    Nah, joking. Ik weet vast nog wel wat leuke verhalen ^^


    26 - 02 - '16

    Oh jeetje, ik ben alweer genomineerd.='D Wat lief!<3 Ik denk dat ik wel weet wie hier achter zit.='))


    You were born original, don't die as a copy.

    Fuzzypants schreef:
    Ik lees amper nog stories die ik dan ook nog daadwerkelijk volg, maar hé, ik kan wel de discussies gaan volgen die mogelijk komen over eventuele vriendjespolitiek :Y)

    Nah, joking. Ik weet vast nog wel wat leuke verhalen ^^


    HAHAHAHAHHAAAAHAHAHHAHAHA omfg sorry maar ik vond dit even grappig.

    Ik weet zelf geen verhalen maar ik volg dit wel. OF WACHT IK WEET ER EEN

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 22:55 ]


    Heaven is a place that we all have

    FindingDory schreef:
    Aah leuk, nu kan er weer aan vriendjespolitiek gedaan worden. Yay dus.


    Maar dat is nu juist niet de bedoeling door privé berichten?;o


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar dat is nu juist niet de bedoeling door privé berichten?;o

    Hahahahaha funny. Zo zit vriendjespolitiek niet in mekaar. ;)
    Vriendjes zullen SOWIESO afspreken om mekaar te nomineren. Dus denk je serieus dat prive berichten dat zou ophouden? En vergeet straks een eerlijke stemming! Vriendjes stemmen altijd op vriendjes, dat is een feit. Heel zelden dat iemand die vriendjes is met iemand niet op zijn vriend zal stemmen. Sorry, dat is gewoon de waarheid. Mensen die niet op hun vrienden stemmen zijn....sorry, vaak mensen die geen hechtige vriendschappen hebben met meerdere mensen. Dus komt altijd op neer op wie t meeste vriendjes heeft, wie het meest populair is en wie mensen het aardigst vinden.

    Sorry hoor, iedereen die nu gaat zeggen 'nee hoor, het zal wel eerlijk verlopen of met z'n minst mogelijk vriendjespolitiek' zijn allemaal delusional.


    -

    FindingDory schreef:
    (...)
    Hahahahaha funny. Zo zit vriendjespolitiek niet in mekaar. ;)
    Vriendjes zullen SOWIESO afspreken om mekaar te nomineren. Dus denk je serieus dat prive berichten dat zou ophouden? En vergeet straks een eerlijke stemming! Vriendjes stemmen altijd op vriendjes, dat is een feit. Heel zelden dat iemand die vriendjes is met iemand niet op zijn vriend zal stemmen. Sorry, dat is gewoon de waarheid. Mensen die niet op hun vrienden stemmen zijn....sorry, vaak mensen die geen hechtige vriendschappen hebben met meerdere mensen. Dus komt altijd op neer op wie t meeste vriendjes heeft, wie het meest populair is en wie mensen het aardigst vinden.

    Sorry hoor, iedereen die nu gaat zeggen 'nee hoor, het zal wel eerlijk verlopen of met z'n minst mogelijk vriendjespolitiek' zijn allemaal delusional.

    Ik heb eigenlijk like 0 vrienden hier op Q die een verhaal hebben dat ik volg, maar ik denk dat ik een van de weinige ben, dus waarschijnlijk heb je ergens wel gelijk. (Al denk ik persoonlijk dat het verhaal met de meeste abo's wint, want ze zetten allemaal in een hoofdstukje 'Stem op mij!' en al die abo's natuurlijk massaal gaan stemmen.) Bij dit soort wedstrijden zal er altijd vriendjespolitiek zijn, maar dat maakt het initiatief niet minder leuk. (Ik denk trouwens echt niet dat er mensen zijn die gaan overleggen om elkaar te nomineren, dat zou vrij zielig zijn XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    FindingDory schreef:
    (...)
    Hahahahaha funny. Zo zit vriendjespolitiek niet in mekaar. ;)
    Vriendjes zullen SOWIESO afspreken om mekaar te nomineren. Dus denk je serieus dat prive berichten dat zou ophouden? En vergeet straks een eerlijke stemming! Vriendjes stemmen altijd op vriendjes, dat is een feit. Heel zelden dat iemand die vriendjes is met iemand niet op zijn vriend zal stemmen. Sorry, dat is gewoon de waarheid. Mensen die niet op hun vrienden stemmen zijn....sorry, vaak mensen die geen hechtige vriendschappen hebben met meerdere mensen. Dus komt altijd op neer op wie t meeste vriendjes heeft, wie het meest populair is en wie mensen het aardigst vinden.

    Sorry hoor, iedereen die nu gaat zeggen 'nee hoor, het zal wel eerlijk verlopen of met z'n minst mogelijk vriendjespolitiek' zijn allemaal delusional.

    Nah, het is niet meer dan natuurlijk dat je geneigd ben om als 'bedankje' degene te nomineren die jou heeft genomineerd. Dus dat probleem is er nu gewoon niet meer. Verder vind ik het nogal onzin dat je geen hechte vriendschappen zou kunnen hebben als je op een verhaal stemt dat je goed vindt in plaats van op je beste vrienden. De voorgaande jaren is het ook grotendeels goed gegaan (behalve één iemand die steeds accounts voor zichzelf aanmaakte :'), dus ik geloof niet dat het zal verpesten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zie het zo: je kan nu of gewoon verhalen nomineren die je leuk vindt en stemmen op de verhalen die je het best vindt van alle genomineerde verhalen, of je druk maken om vriendjespolitiek, maar dan kan je waarschijnlijk niks leuks meer organiseren of doen... Ik weet iig wat ik ga doen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Guys serieus, als jullie er zo over denken dan hou alsjeblieft je negativiteit voor je want dat is gewoon niet leuk voor degene die wel enthousiast zijn, zoals ik. Nu zeg ik niet dat jullie je mening niet mogen delen, maar het zou fijn zijn als het wel leuk en gezellig blijft en niet de hele sfeer 'de populairste wint toch' word. Weet je ik heb vermoedens dat ik weet wie mijn verhaal genomineerd heeft, maar ik ben absoluut niet zeker en daarbij ben ik niet van plan om zomaar mijn 'vrienden' te nomineren en ik heb niks afgesproken met wie dan ook dat ze me nomineren en ik hen in ruil daarvoor ook nomineer. Ik geloof echt niet dat mensen zo'n afspraken maken op quizlet en het 'stem op mij!' hoofdstukjes zie je ook bijna nooit. Ik vind het heel jammer dat er mensen zijn die serieus denken dat het zo gaat. Laten we gewoon lol hebben op quizlet, want daar gaat het uiteindelijk toch om?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ga gewoon niet op elkaar in of zo. Jullie maken mijn hoofd moe...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whatever dan. Ik zeg gewoon: het zal altijd vriendjespolitiek zijn. Doe maar lekker alsof dat niet het geval is.


    -