• Praattopic
    Speeltopic




    Greenwood High

         
         
    Een highschool. 2016. Een speciale school in New York voor alle sporttalentjes. Paardrijden, voetbal, hockey, allerlei sporten zijn hier mogelijk. Het Greenwood College staat vooral bekend om haar ruime aanbod en zolang de leerling genoeg presteert is het mogelijk in een schooljaar verlof te nemen voor wedstrijden. Alle leerlingen staan onder toezicht van een mentor en een coach, de mentor is voor alle zaken wat leren betreft en de coach begeleidt de leerling in zijn of haar sporttraining. De leerlingen mogen natuurlijk gerust uitgaan, maar als hun sport- en leerprestaties daaronder lijden is er kans dat ze geschorst worden.
         
         
    Rollen
    Naam – leeftijd – faceclaim – pagina – username.
    Paardrijden
    – Alyssa Miller –17 jaar – Alyssa – 1.1 – xShaw
    – Lisa Jackson - 16 jaar - Lisa - 1.2 - Lisadragonrider
    –

    Voetbal
    – Leon Sidehill - 16 jaar - Leon - 1.1 - xShaw
    – Abbony "Abby" Silverline - 17 jaar - Abbony - 1.4 - Verloren
    - Ivy Beatrix Costanza - 17 jaar - Ivy - 1.3 - httpLAURA

    Dansen
    - Yulia Tarasova - 16 jaar - Yulia - 1.1 - Polovina
    - Willow Emily Adams - 16 jaar - Willow - 1.1 - Verloren
    - Spencer Ophilia Smith - 17 jaar - Spencer - 1.2 - Growlithe

    Hockey
    - Connor Halsey - 17 jaar - Connor - 1.2 - Growlithe
    - Reservering Peter_Hale meisje
    - Thalia Zoey Lauren - 16 jaar - Thalia - 1.4 - Peculiar
    - Calvin Edward Pryce - 17 jaar - Calvin - 1.3 - Cotton
         
    Invullijst
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Sport:
    Extra:
         
         
    Regels
    – Schrijf minstens 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    – Naamsveranderingen doorgeven.
    – Alleen xShaw maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    – Geen ruzie, alleen in de RPG zelf is dit toegestaan.
    – Maximaal 2 personages per persoon.
    – Maximaal 3 personages per sport.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 8:20 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik zal er over nadenken of ik meedoen. Ik heb namelijk nauwelijks verstand van de sporten doe erbij staan :/


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Volledige naam: Alyssa Miller

    Leeftijd:
    17 jaar

    Nationaliteit:

    Afkomstig uit Engeland. Geëmigreerd op haar dertiende.


    Uiterlijk:[/15
    ]





    Innerlijk:



    Positief

    Leergierig
    Bezige bij
    Moedig

    Negatief
    Eigenwijs
    Praat zacht
    Wordt snel kort door de bocht gevonden.

    Geschiedenis:

    Op haar dertiende geëmigreerd uit Engeland, haar moeder overleed op haar vijftiende. Haar cijfers kelderde daardoor en ze heeft daarom besloten zich vooral te richten op sport.

    Relaties:
    Jack Miller // Vader // Enige kostwinner met eigen bedrijfje


    Sport:

    Paardrijden

    Extra:
    Heeft een eigen merrie, To the Stars and Back

    Volledige naam: Leon Sidehill


    Leeftijd: 16


    Nationaliteit: Leon is van oorsprong Amerikaans.


    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Positief
    Behulpzaam
    Modieus
    Feestbeest

    Negatief
    Naïef
    Volger
    Gedraagt zich vaak heel kinderachtig.




    Geschiedenis:

    Leon is geboren in 2000, te Washington. Hij was vroeger al energiek dus zijn ouders zijn op zoek gegaan naar een school met speciale sportroosters en dit was de eerste school die ze vonden.

    Relaties:

    Lisa Sidehill // Moeder // Schoonmaakster
    Richard Sidehill // Vader // ICT

    George Sidehill // Broer // 14 jaar // Middelbare school
    Nina Sidehill // Zusje // 8 jaar// basisschool



    Sport:
    Voetbal.


    Extra: Leon keept graag.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Polovina schreef:
    Ik zal er over nadenken of ik meedoen. Ik heb namelijk nauwelijks verstand van de sporten doe erbij staan :/

    Ik kan er eventueel een nog wijzigen? Maar dan moet je even zeggen wat voor sport je leuk vindt, haha :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Ik kan er eventueel een nog wijzigen? Maar dan moet je even zeggen wat voor sport je leuk vindt, haha :3



    Zou dan dansen erbij mogen? Dat is een van de sporten waar ik veel ervaring mee heb. Anders als dat niet als sport gekeurd wordt, neem ik turnen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    Zou dan dansen erbij mogen? Dat is een van de sporten waar ik veel ervaring mee heb. Anders als dat niet als sport gekeurd wordt, neem ik turnen.

    Ik vind het goed :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Ik vind het goed :3



    Ik neem dan een meisje die als sport dansen heeft.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    Ik neem dan een meisje die als sport dansen heeft.

    Ik zal een plekje reserveren voor je :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Ik zal een plekje reserveren voor je :3


    Bedankt! Ik maak de rol morgen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Prima (:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Yulia      Tarasova

    • • N A M E
    — Yulia Tarasova
    — Haar ouders vonden het een mooie naam dus heet ze zo.
    — Bekenden van haar noemen haar Yue.
    — Ze wilt dat mensen haar Yue noemen.

    • • A G E
    — Zestien jaar oud
    — Geboren op Negentien Mei.
    — Ziet er zeventien jarig uit.

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte • 1 meter tweeënzeventig.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Bruin.
    — Oogkleur • Bruin.
    — Bril of lenzen • Geen
    — Neus • Gemiddelde neus dikte.
    — Lippen • roze en slank.
    — Huidskleur • Blank maar wordt snel bruin.
    — Kenmerken • Haar vriendelijke lach.
    — Haarkleur • Bruin.
    — Haartype • Dun haar wat redelijk goed te temmen is.
    — Haarstijl • Golvend.
    — Stem • een hoge stem.
    — Handicaps • Yulia heeft Dyslexie.
    — Kledingstijl • Meisjesachtig.
    — Favoriete kledingstuk • Skaterrok,
    — Accessoires • Oorbellen.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Geen.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Attent.
    • Beschermend
    • Lief

    • Behulpzaam
    • Vredevol.
    • Intelligent.
    • Eerlijk
    • Vrolijk
    • Betrouwbaar
    • Realistisch
    Negatieve eigenschappen.
    •Angstig.
    • Emotioneel
    • Gevoelig

    • Sacarstisch
    • Ijdel.
    • Doet alles wat ze kan om iets te bereiken, wat dus ook kan leiden tot mensen verwonden.
    • Manipulatief
    • Klunzig.
    • Wispelturig
    • Arrogant.

    — Yulia vindt zichzelf een prima persoon.

    • • E X T R A
    [justify]— Geaardheid • Heterosekusueel.
    — Sport • Dansen, ze doet zowel klassiek als modern en hip-hop.
    — Afkomst • Yulia is van Oekraïense afkomst, ze spreekt daardoor Oekraïens en Russisch.
    — Sterke punten met Dansen • Ze is erg lenig en kan de pasjes snel en goed oppakken.
    — Geschiedenis • Geboren in Lviv, verhuisde naar Odessa toen ze twee was, en verhuisde naar Rostov als zeven jarige. Als twaalfjarige verhuisde ze naar Amerika. Ze leeft een rustig leventje.
    — Relaties • Geen.
    — Familie • Moeder Ekaterina Tarasova, Vader Dimitri Tarasov en broer Yüri Tarasov.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 17:29 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Niemand meer? (:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik wil nog wel een meisje dat danst spelen (:


    obsessive rage

    Willow Emily Adams
    FC: Tiffany Alvord | 16 jaar | Britse afkomst



    Volledige naam:
    Willow Emily Adams, maar ze wordt gewoon Willow genoemd, door sommige vrienden Will, maar ze heeft de voorkeur voor Willow. Ze is zo genoemd omdat haar ogen dezelfde kleur hebben als de bladeren van een treurwilg, ook als baby zaten haar ogen al vrij veel in die richting.
    Leeftijd:
    16 jaar, Willow is jarig op 31 mei, en dus Tweelingen.
    Nationaliteit:
    Willow is Brits, dit hoor je ook zwaar aan haar accent wanneer ze Engels praat. Ze is op haar veertiende verhuisd naar Amerika.
    Uiterlijk:
    FC: Teresa Oman
    Als je Willow voor het eerst ziet, zal het eerste wat je opvalt zijn dat ze sowieso een paar centimeters korter is dan jij en noot op je neer zal kunnen kijken zonder op haar tenen te staan. Het tweede wat je zal opvallen is haar egale huid, die snel rood kleurt wanneer ze bloost, of er een wind staat. In de zomer heeft ze lichte sproeten op haar gezicht.
    Het derde wat je ontzettend zal opvallen zijn haar lichtgroene ogen, die net iets te licht lijken om menselijk te zijn. Er zitten best lange donkere wimpers omheen die dat effect versterken. Erboven zitten twee mooie, lichtbruine wenkbrauwen, in dezelfde kleur als haar redelijk dikke, steile haren. Onderaan zit wat slag, soms maakt ze echt grote krullen met een stijltang. Meestal draagt ze haar lokken los. Soms ook in twee hoge staarten, om wat langer te lijken.
    Vaak heeft Willow wat mascara en lipgloss op, soms ook meer, maar na de eyeliner lukt het niet zo goed meer. Dus daar laat ze het ook maar bij. Vaak draagt Willow een hoofdband, eentje van gevlochten strengen leer, met nepbloemen en blaadjes van stof. Gewoon omdat ze dat leuk vindt.
    Iets wat ze ook zo goed als altijd om heeft is een soort "amulet" van zilver, een dunne zilveren cirkel met daarop de boom des leven gegrafeerd. Haar vader was gek van Keltische verhalen, ze heeft het siraad ook van hem.
    Innerlijk:
    Positieve eigenschappen:
    ~ Beschermend
    Willow heeft zelf best moeten knokken om zichzelf te kunnen blijven, en is geestelijk best sterk geworden. Ze heeft besloten dat degenen die ze vindt dat het nodig hebben, het verdienen of degenen om wie ze geeft, te beschermen tegen zo'n gevecht.
    ~ Fantasievol
    Verhalen bedenken, haar leven vooruit dromen, het zijn twee dingen waar Willow blij van wordt. Niet gewoon een hobby, het is een talent. Ze heeft ontzettend veel fantasie en dromen, vaak zijn ze veel te onecht om uit te laten komen, maar dat maakt Willow niet echt uit. Het eraan kunnen denken is voor haar al een geweldig iets.
    ~ Eerlijk
    Liegen doet iedereen, dat is nu eenmaal menselijk. Maar sorry zeggen, opbiechten dat je het toch gedaan hebt, je spijt of andere emoties toegeven is wat lastiger. Nu is dit voor Willow wat makkelijker, het gaat automatisch.
    ~ Oplettend
    Als Willow zich verveelt of iets (of iemand) niet vertrouwt kan ze heel goed om zich heen gaan kijken en alle details zien. Ze hoort veel dingen zonder echt af te luisteren, en ziet snel wat er aan de hand is, ook als ze erbuiten staat.
    ~ Sociaal
    Nu heeft Willow niet veel vrienden, dat moet ze toegeven. Maar ze is wel sociaal in de omgang en haar echt haten is vaak moeilijk, omdat ze zo vriendelijk en begrijpelijk blijft.

    Negatieve eigenschappen:
    ~ Dominant
    Nu is dit niet echt duidelijk, maar Willow heeft best wel de drang de leiding op zich te nemen, ook als dit niet hoeft. Soms is dit handig, vaak ook helemaal niet. Dit kan ook als irritant en bazig gezien worden, terwijl Willow het oprecht goed bedoeld, maar dat komt niet altijd over.
    ~ Klunzig
    Kort gezegd: Willow vindt zichzelf een kluns, en ze heeft gelijk. Ze is hier absoluut niet trots op, maar het is zoals het is, ze struikelt nu eenmaal snel en stoot gauw dingen om. Ze is wel erg bewegelijk dus ze kan heus wel sierlijk bewegen, maar zodra ze nerveus wordt kan je koffie over je shirt verwachten, of wat anders onaangenaams.
    ~ Verlegen
    Willow durft in groepen groter dan vier mensen vaak niet zoveel te zeggen, omdat ze bang is dat anderen haar niks vinden, of ze onhandig wordt. Ze haat het ook de beurt te krijgen of als mensen haar wat vragen, terwijl ze bij haar vrienden juist heel energiek en vrolijk is. Het ligt dus ook wel aan de personen, maar in grote groepen is Willow erg verlegen.
    ~ Emotioneel
    Iets wat aardig bedoeld was, of als een grapje, kan bij Willow erg hard aankomen. Ze neemt anderen hun gevoelens ook in zichzelf op, dus als jij haar een snauw geeft, kan ze zichzelf helemaal onderdompelen in jouw emoties zonder het zelf te willen. Daarom huilt ze ook best snel.
    ~ Arrogant
    Nu zou je het van zo'n stille muurbloem niet verwachten, maar Willow denkt vaak dat ze het allemaal wel kan, en ondertussen werkt ze zichzelf in de problemen zonder het eerst door te hebben. Dan ziet ze dat ze zichzelf heeft overschat en is ze gestrest.
    Geschiedenis:
    Toen Willow nog een klein was woonde ze samen met haar ouders in een landhuis, waar ook haar grootouders, twee oudere tweelingbroers en jongste broertje woonden. Ze waren vrij rijk maar hadden, ondanks het drukke zakenleven, een gezellig huis dat bruist van het leven en energie.
    Dat veranderde echter voor Willow toen haar ouders besloten dat ze oud genoeg was voor de kostschool, dus was dat leven al snel voorbij en sliep Willow op school. Daar was ze het al gauw zat, ze had teveel energie voor deze school en kon niks doen van wat ze leuk vond.
    Dus nodigde haar oudere broers haar uit mee te komen naar Amerika, gezien daar een school was die veel met sport bezig was. Na toestemming te hebben gekregen van haar ouders mocht ze met haar broers mee, nu wonen ze samen in een stuk minder luxe huis dan hetgeen waar ze opgegroeid was, maar dat wende al snel. Nu woont ze er twee jaar.
    Relaties:
    Ouders:
    Abbony Michelle Jones | Schrijfster
    John Adams | Directeur van een bedrijf

    Broers en/of zussen:
    Michael Rowan Adams (21)
    Ryan Noah Adams (21)
    Christian "Chris" Adams (13)
    Sport:
    Willow danst, eigenlijk bijna alle stijlen wel.
    Extra:
    Naast dansen schrijft en zingt Willow ook.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 13:19 ]


    obsessive rage

    Ik wil ook wel meedoen, paarrijden lijkt Me leuk heb het alleen nog nooit gedaan :S

    Lisadragonrider schreef:
    Ik wil ook wel meedoen, paarrijden lijkt Me leuk heb het alleen nog nooit gedaan :S

    Mag gewoon hoor, zolang je het verschil kent tussen hoofdstel en halster kan je wel een fatsoenlijke post verzinnen en anders kan je als je je verveeld altijd extra research doen :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''