• Praattopic
    Speeltopic




    Greenwood High

         
         
    Een highschool. 2016. Een speciale school in New York voor alle sporttalentjes. Paardrijden, voetbal, hockey, allerlei sporten zijn hier mogelijk. Het Greenwood College staat vooral bekend om haar ruime aanbod en zolang de leerling genoeg presteert is het mogelijk in een schooljaar verlof te nemen voor wedstrijden. Alle leerlingen staan onder toezicht van een mentor en een coach, de mentor is voor alle zaken wat leren betreft en de coach begeleidt de leerling in zijn of haar sporttraining. De leerlingen mogen natuurlijk gerust uitgaan, maar als hun sport- en leerprestaties daaronder lijden is er kans dat ze geschorst worden.
         
         
    Rollen
    Naam – leeftijd – faceclaim – pagina – username.
    Paardrijden
    Alyssa Miller –17 jaar – Alyssa – 1.1 – xShaw
    Lisa Jackson - 16 jaar - Lisa - 1.2 - Lisadragonrider


    Voetbal
    Leon Sidehill - 16 jaar - Leon - 1.1 - xShaw
    Abbony "Abby" Silverline - 17 jaar - Abbony - 1.4 - Verloren
    - Ivy Beatrix Costanza - 17 jaar - Ivy - 1.3 - httpLAURA

    Dansen
    - Yulia Tarasova - 16 jaar - Yulia - 1.1 - Polovina
    - Willow Emily Adams - 16 jaar - Willow - 1.1 - Verloren
    - Spencer Ophilia Smith - 17 jaar - Spencer - 1.2 - Growlithe

    Hockey
    - Connor Halsey - 17 jaar - Connor - 1.2 - Growlithe
    - Reservering Peter_Hale meisje
    - Thalia Zoey Lauren - 16 jaar - Thalia - 1.4 - Peculiar
    - Calvin Edward Pryce - 17 jaar - Calvin - 1.3 - Cotton
         
    Invullijst
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Sport:
    Extra:
         
         
    Regels
    – Schrijf minstens 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    – Naamsveranderingen doorgeven.
    – Alleen xShaw maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    – Geen ruzie, alleen in de RPG zelf is dit toegestaan.
    – Maximaal 2 personages per persoon.
    – Maximaal 3 personages per sport.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 8:20 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Aha okey


    obsessive rage

    Abbony "Abby" Silverline
    ,,They said I couldn't wake up, this was not a dream. Like I couldn't see that on my own, if this was a dream, I would've been in a kind of Wonderland and not in bloody America,''
    FC: Emily Rudd | 17 jaar | Voetbal



    -Volledige naam:
    Abbony [Eb-bon-nie]= Ebbenhout
    Silverline [Sil-ver-lain]= Zilveren lijn
    Abby [Eb-bie]= Vreugde van de Vader (maar ook gewoon een stukje van Abbony)
    Het liefste wordt ze Abby genoemd, sommige vrienden noemen haar ook Blue, omdat haar ogen heel blauw zijn. Haar broer noemt haar Snow, van Snow White, omdat ze daar volgens hem wel op lijkt.
    -Leeftijd:
    17, ze is geboren op 21 juni, wat haar Tweelingen maakt.
    -Nationaliteit:
    Abbony is Brits, maar al vrij snel naar Amerika verhuisd. Wel hoor je aan haar stem dat ze een lichtelijk Brits accent heeft, ook al gebruikt ze gewoon de Amerikaanse namen en alles.
    -Uiterlijk:
    FC: Emily Rudd
    Abby valt meestal niet zo heel erg op omdat ze met haar neus in een boek zit, en niet alleen het boek verbergt haar gezicht, maar ook haar lange haren. Het eerste wat mensen meestal dus zien is haar ebbenzwarte, warrige bos haren, die ongeveer tot haar sleutelbeenderen komt. Maar wanneer ze opstaat, haar haren uit haar gezicht veegt en er een paardenstaart van maakt, zal je haar lieve gezicht ontdekken.
    Het eerste wat je zou opvallen zijn twee felblauwe ogen die meestal dromerig en afwezig lijken, of een beetje verdwaasd, alsof Abby net wakker wordt uit een droom. Dan zal je een lief wipneusje en twee mooi gevormde, volle lippen ontdekken, meestal bedekt met lipgloss of lippenstift.
    Ook haar ogen maakt Abby graag op.
    Abby draagt graag wit. Niet altijd in de vorm van een jurk, maar ook vaak in een broek of shirt, het liefst helemaal zwart wit geprint. Haar favoriete broek is dan ook zwart wit (verticaal) gestreept, wat haar iets van een "freakshow" of "Alice in Wonderland" sfeer laat meegeven. Het enige wat er dan nog opvalt zijn haar felle ogen en rood gestifte lippen, alsof je een meisje in een zwart wit foto inkleurt en haar het enige kleurrijke in de omgeving laat zijn. Door haar ontzettend bleke, egale huid is dit effect nog sterker.
    Daar doet Abby het ook voor, op een subtiele manier op te vallen. Ze is noch lang, noch kort, wat haar toch minder laat opvallen, en hier is ze nog best blij mee.
    In haar oren heeft ze twee zwarte knopjes, andere oorbellen is ze kwijt.
    -Innerlijk:


    Positieve eigenschappen:
    ×Optimistisch×
    Meestal weet Abby wel wat positieve dingen uit nare situaties te halen, al is het iets sufs als: "Dan mogen hun in de regen in plaats van wij, blijven wij lekker droog,". Als zelfs Abby er niks goeds uit kan halen is de situatie officieel hopeloos verklaard.
    ×Vrolijk×
    Abby is een vrolijk meisje en weet meestal heel subtiel en voorzichtig die positieve energie aan andere door te geven, en krijgt zo ook de rest weer vrolijk. Ze is niet heel aanwezig in een zaal maar vaak voel je je na een gesprek met Abby vrij snel weer goed, door haar optimisme en die subtiele energie.
    ×Dapper×
    De meeste mensen denken bij dapper zijn aan ridders met zwaarden die vechten tegen draken, zelfs wanneer dit niet bewust hun bedoeling was schiet het wel snel in haar hoofd. Abby is dapper om opoffering. Ze durft haar angsten te confronteren en zo ook haar draken verslaan, met haar niet bestaande zwaard van moed. Daarom is Abby dapper.
    ×Eerlijk×
    Wie eerlijk is tegen zichzelf en tegen anderen kan wonden oplopen, omdat de waarheid soms een pijnlijk mes is. Abby is een vechter en kan die waarheid aan. Zelfs wanneer ze anderen bedriegt, bedriegt ze zichzelf niet. Dit heeft ze vroeger wel vaak gedaan, en daarom nu niet meer. Omdat ze heeft ontdekt dat dat nog ergere dingen kan opbrengen dan eerlijk zijn. Het gaat nog niet altijd automatisch helaas.
    ×Lief×
    Abby is de jongste in haar gezin, maar gedraagt zich soms als een moeder. Ze is goed in mensen vergeven, op ze te letten en staat voor ze klaar, en is vooral erg lief, ondanks haar vrij lage zelfvertrouwen.

    Negatieve eigenschappen:
    ×Verlegen×
    Nu mag Abby een dapper meisje zijn, haar zelfvertrouwen en moed om anderen te confronteren is erg laag. Ze kan het wel, dat is het niet. Ze durft het gewoon niet, daarom leest ze meestal, zodat mensen haar niet plots aanspreken, om daarna met een mond vol tanden te staan. Ze is gewoon heel bang iets verkeerd te doen, dat ze het maar gewoon niet doet.
    ×Eenzaam×
    Abby is niet alleen bang voor anderen, ze is ook altijd bezig met anderen hun levens te fixen. Ze verwaarloost zichzelf hierdoor, en met haar enorme mensenangst waar ze niets aan doet heeft ze ook zo goed als geen vrienden en is zo erg eenzaam.
    ×Gevoelig×
    Veel mensen kunnen wel tegen een zielige film, of iemand die uitgescholden wordt, als ze er zelf maar niet te dicht bij betrokken zijn.


    Je zal Abby al snel missen, die heeft zich afgezonderd om haar tranen te verbergen, gezien ze erg gevoelig is en zich compleet inleeft.
    ×Perfectionistisch×
    Een foutje is niet erg, maar dat beseft Abby vaak niet en raakt compleet in de stress als ze ziet iets verkeerds te hebben gedaan. Daarna stopt ze er helemaal mee, omdat ze bang is het te verprutsen. Hier komt ook onnodig verantwoordelijkheidsgevoel bij, ook voor de fouten van anderen verwijt ze zichzelf, want het is haar team, en zij had moeten zorgen dat ze wel goed samenwerkten. Dus geeft ze zichzelf een schuldgevoel en verwijt ze zichzelf om de kleinste dingen, allemaal omdat ze zo perfectionistisch is.
    ×Te nieuwsgierig×
    Soms is Abby net een klein kind, er zit een tegel los? Even erachter kijken. Hoort ze stemmen? Ze hoort meteen heel het gesprek. Abby is oplettend, maar ook wel irriterend nieuwsgierig en kan compleet doorbranden en zo best vervelend zijn. Ze is een detective, erg oplettend en weet waar ze informatie vandaan moet halen, maar dit is best vervelend omdat ze soms ook op een subtiele wijze in jouw leven binnendringt wanneer je dat niet wilt. Dit zal jij niet zien, maar achteraf zal Abby zich afvragen waarom ze zich in godsnaam met je bemoeit heeft.
    -Geschiedenis:
    Toen Abby nog maar vijf jaar oud was besloten haar Britse ouders dat ze het beste naar Amerika konden verhuizen, enkele jaren later liep het uit op een nare scheiding, Abby was zeven. Aan haar ouders had ze in die tijd niet zoveel, die waren constant aan het ruziën, dat maakte haar bang, en verdrietig, wat voor een zware tijd in haar leven zorgde. Haar broer Marco, die toen pas negen was, bracht toen veel tijd met haar door, waardoor ze meer dan broer en zus werden: Ze werden beste vrienden. Gezien Abby's moeder teveel dronk en haar vader zichzelf verstopte tussen zijn werk en baan als burgemeester, zorgde het dat haar tweelingzussen van twaalf toen voor hun twee jongere broertjes en zusjes gingen zorgen. Hierdoor werden de vier best hecht, en zelfstandig.
    Later is alles een beetje recht getrokken - ondanks dat hun moeder nog een alcohol probleem had - en werden ze met zijn allen iets meer de familie die de meeste mensen graag zouden willen zijn. Marco daagde Abby op een dag uit dat meisjes niet zouden kunnen voetballen, om het tegendeel te bewijzen ging Abby het proberen, en dit vond ze zo leuk dat ze erop ging, en daarom doet ze het nu nog, zelfs al is ze niet echt het type dat je in een voetbalteam zou verwachten. Toen Abby's moeder ziek werd - Abby was vijftien - is ze er echter een tijd mee gestopt, om voor haar moeder te zorgen, maar toen haar moeder overleed besloot ze het voetballen toch weer op te pakken, omdat ze er blij van werd.
    -Relaties:
    Moeder: May Davis-Silverline | 37 jaar | Overleden
    Vader: Michael Silverline | 49 jaar | Levend
    Zus: Lisse Silverline | 23 jaar | Levend
    Zus: Ninfé Silverline | 23 jaar | Levend
    Broer: Marco Silverline | 20 jaar | Levend
    Abby heeft wel een band met Willow, niet heel sterk, maar dat is zo ongeveer haar enige vriend op school, ze kan het met veel mensen wel vinden maar ze heeft niet echt vrienden. Ook geen relatie.
    -Sport:
    Voetbal, haar broer daagde haar eens uit dat ze dat nooit zou durven, Abby wilde hem bewijzen dat dat niet waar was, en vond het toen zo leuk dat het haar passie werd.
    -Extra: -

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 19:29 ]


    obsessive rage

    Ik ga mijn reservering dit weekend invullen hoor mijn excuses


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Het spijt me vreselijk maar ik schrijf me uit, het gaat toch niet lukken met vakantie enzo...


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Het spijt me vreselijk maar ik schrijf me uit, het gaat toch niet lukken met vakantie enzo...

    Jammer maar begrijpelijk (:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Mag ik een meisje bij hockey en een jongen bij dans?


    Excuse us, while we sing to the say.

    @Stonecoldheart
    Alleen een meisje bij hockey is mogelijk want dansen is eigenlijk al overvol (:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    @Stonecoldheart
    Alleen een meisje bij hockey is mogelijk want dansen is eigenlijk al overvol (:

    Ik heb mn account terug! Ik ben stonecoldheart hehe, maar dat is prima!


    Spinning around, I'm weightless.

    Zijn alexis ren, zoey deutch of caitlin stasey al bezet als fc?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb Caitlin Stasey gebruikt (Tja, ik moest toch ergens beginnen voor een rpg personage :$) en verder weet ik niet (:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    PecuIiar schreef:
    Zijn alexis ren, zoey deutch of caitlin stasey al bezet als fc?


    Ik heb Alexis :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ahhh kak ik wilde alexis, maar dan dibs ik zoey,of Nina dobrev, is zij al bezet?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 21:29 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam:
    Thalia Zoey Lauren

    Leeftijd:
    Zestien ~ 22 september ~ V i r g o

    Reputation:
    Social butterfly // Rebel.

    Nationaliteit:
    Grieks.
    - Franse moeder
    - Griekse Vader
    - Geboren in Griekenland, ging naar school in Frankrijk.

    BEAUTY WAS SOBBING UNCONTROLLABLY NOW. SHE HAD FOUND LOVE AND LOST IT, AND IT WAS SO MUCH MORE THAN SHE HAD EVER IMAGINED, AND THE PAIN WAS UNBEARABLE. HE WAS UGLY, BUT HE WAS BEAUTIFUL - THE MOST BEAUTIFUL THING SHE HAD EVER KNOWN - AND NOW SHE COULDN'T TELL HIM HOW MUCH SHE LOVED HIS EYES AND HIS MOUTH AND HIS CROOKED NOSE, HIS SHY KINDNESS AND THE WAY HE WALKED AND HIS HUGE HANDS, BECAUSE HE HAD SLIPPED AWAY. "I LOVE YOU," SHE CRIED AND HER EYES WERE SWIMMING WITH TEARS AND THE WHITE SNOW WAS DAZZLING AND HE HAD GONE. "I LOVE YOU," SHE REPEATED, AS IF WORDS WOULD BRING HIM BACK WHEN THE WORLD WAS MELTING WITH GRIEF AND HER HEART BURSTING WITH PAIN, AND IT WAS TOO LATE AND SHE FELT HERSELF SLIPPING DOWN AND DISSOLVING INTO SORROW.

    GIVE ME
    PARIS

    GIVE ME
    RAIN

    GIVE ME
    COFFEE

    GIVE ME
    PAIN

    AND I WILL
    WRITE

    FOR YOU
    AGAIN

    ALL THE
    RIDDLES

    THAT TICKLE
    MY BRAIN.

    Uiterlijk:
    x Slank
    x Bruin haar
    x Goudbruine ogen
    x Halflang haar
    x Lange benen
    x Werkt hard voor haar lichaam
    x Natuurlijke make-up
    x Kledingstijl varieert met mood
    x 1.77
    x 36 // S // 70C

    Iinnerlijk:
    x Actief
    x Spontaan
    x Zorgzaam
    x Zelfverzekerd
    x Competitief
    x Warrig
    x Ambitieus
    x Hardwerkend
    x Brutaal
    x Koppig

    QUOTE

    Geschiedenis:
    Toen Thalia met haar ouders naar Amerika verhuisde vanwege een baan die haar vader aangeboden kreeg, was Thalia pas13. Haar ouders gingen ervan uit dat ze er niet zo lang zouden blijven, waardoor ze de moeite niet namen om Thalia Engels te leren spreken. Toen ze na twee jaar nog steeds niet terug waren in Griekenland en Thalia alleen nog maar de Griekse en Franse taal beheerste, besloten ze hier verandering in aan te brengen. Helaas was het toen al enigszins laat en bleven het accent en gebrekkige Engels lange tijd hangen. Hoewel het accent bijna niet meer opvalt en haar Engels vrijwel perfect is - net zo goed als een native speaker, dat in ieder geval, heeft Thalia hier aardig wat problemen door gehad.

    In deze tijd heeft Thalia voor het eerst leren hockeyen. Toen bleek dat ze hier talent voor had, hebben haar ouders haar naar Greenwood gestuurd, om dit nog verder te ontwikkelen.

    Na jaren lang gepest te zijn vanwege haar achternaam en haar accent - en het feit dat ze in de eerste paar jaar (bijna) geen Engels sprak en toch niets terug durfde te zeggen als ze gepest werd, heeft Thalia besloten het heft in eigen handen te nemen en het beeld dat iedereen van haar had om te draaien. Waar men haar eerst zag als dat kleine, onzekere, blonde meisje dat zich verstopte in oversized kleding en niets durfde te zeggen vanwege haar accent, zien ze nu een zelfverzekerd jong meisje dat zich goed voelt in haar eigen lichaam en trots is op wie ze zelf is. Natuurlijk is deze overgang niet zomaar gegaan, en neigt Thalia nu enigszins naar de foute kant - Iets te korte jurkjes en foute vrienden, overal te laat komen en zich altijd verslapen zijn geen onbekende dingen voor haar. Na de dood van haar vader in de afgelopen zomer, is ze volledig doorgeslagen. Hoewel vrijwel niemand haar meer pest - en waarom zouden ze ook? Het doet haar toch niets meer. - schuilt er onder die dikke act van zelfverzekerdheid en spontaniteit een kern van onzekerheid die alleen haar beste vrienden kennen.

    CIGARETTES HAVE ALWAYS HELPED ME WRITE,
    EVEN NOW THEY BURN MY EYES,
    MADNESS,
    BUT IT HELPS ME,
    THE DRUGS TOO,
    THEY HELP ME FORGET THIS PERSON I AM
    AND FOR A MOMENT SEE THE WORLD AS IT COULD BE,
    WITH ALL THE COLORS THAT WERE GIVEN US WHEN WE WERE BORN,
    WHEN THE CRAYON BOX WAS FULL,
    AND THEN,
    ALL I DO IS WRITE,
    AND THE WORDS FFLOW,
    AND THE COLORS FLOW,
    AND THE SMOKE BURNS MY EYES.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 14:16 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Cotton schreef:
    Het spijt me vreselijk maar ik schrijf me uit, het gaat toch niet lukken met vakantie enzo...


    Zelfde geldt voor mij helaas


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik maak het speeltopic nu aan, claims blijven wat mij betreft gelden en kunnen altijd nog later ingevuld worden (:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''