• Klik op de afbeelding voor de link naar de website

    Mensen die meedoen:
    Q naam // Nano usernaam // Project // Doel

    Josiah
    Metamorphoses
    Mignon
    Standal
    Kendoka
    Gibigianna
    GredWeasley
    Cynic
    Frisk
    Square
    Florian
    Tubbietoost
    Poshlost
    Corday
    Wasikowska
    Burittho
    Aderyn
    ALDL
    CARAS
    Dazai
    Tormund
    Antigone
    Thymbraeus
    Cesaro
    Founder
    x-Melis-x
    Troje
    Soulmate
    Settho
    Delahaye
    Lost_Girl
    Asmodom
    Constante
    IoTheGreat
    Squares
    LovePan
    irmiej
    MR151212
    Peblesse
    Fillion
    Sushita
    Gilderoy
    Kitkatsmeow
    Femmeijboom
    MayLynn
    Elladan
    Nemhain
    Enjoltaire
    xSunshineee
    Founder731
    Falling
    De Kunde
    Noneem
    Gods of Egypt
    Russisch Terracotta
    Penumbra
    Snowflake
    Unfortgettable - Like Father, Like Son
    MC&U
    Naamloos OP verhaal over Lepels en Draken
    Drie koningen
    Weddingplanner: Verliefd, 2de versie
    Een tot noch toe titelloze fanfic
    Gekruiste Zwaarden/Na de Horizon
    [Werktitel][2]
    naamloos
    Fearful Silence
    Bleh
    Project Ninja
    Razernij
    Luotisade 2
    River Water
    Brothers and Sisters
    Moonshine
    Vuurvliegjes
    10K
    10K
    15K
    10K
    10K
    20K
    60K
    20K
    ?
    40K
    40K
    25K
    15K
    40K
    10K
    20K
    30K
    5K
    +50K
    60K
    20K
    10K
    10K
    10K
    10K




    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters *O*

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.



    Iemand zin in een Q Cabin?


    1e aangemaakt door Metamorphoses
    2e aangemaakt door Rhyme



    Namens Inge hier de traditionele Pinguin:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 21:08 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hmmm, 1806. Niet extreem goed, maar ook niet slecht. Ik heb wel 1/10e weten te schrijven in 1 avondje, dus daar ben ik wel heel tevreden mee c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Hmmm, 1806. Niet extreem goed, maar ook niet slecht. Ik heb wel 1/10e weten te schrijven in 1 avondje, dus daar ben ik wel heel tevreden mee c:


    Dat is absoluut een begin om trots op te zijn! ^^
    Ik had 1782, haha, dus we zitten echt heel erg dicht bij elkaar. Voor mij is dit best een hoop, dus ik ben er erg blij mee. :Y)

    Mijn laatste zin: Het was maar goed dat Lek en ik met z’n tweeën waren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is absoluut een begin om trots op te zijn! ^^
    Ik had 1782, haha, dus we zitten echt heel erg dicht bij elkaar. Voor mij is dit best een hoop, dus ik ben er erg blij mee. :Y)

    Mijn laatste zin: Het was maar goed dat Lek en ik met z’n tweeën waren.


    Nice. Je laatste zin is cute c: Ik twijfel of ik nog een deelhoofdstuk zal typen voor ik ga slapen. Maar ja, eerst een deelhoofdstuk controleren en online gooien denk. Ah dan staat deel 1 van de 3 officieel helemaal online ^^


    Mijn laatste zin was btw Snowflake spoiler:
    Als ik wel geschoten had, hadden we tenminste iets te eten gehad deze avond.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Nice. Je laatste zin is cute c: Ik twijfel of ik nog een deelhoofdstuk zal typen voor ik ga slapen. Maar ja, eerst een deelhoofdstuk controleren en online gooien denk. Ah dan staat deel 1 van de 3 officieel helemaal online ^^


    Mijn laatste zin was btw Snowflake spoiler:
    Als ik wel geschoten had, hadden we tenminste iets te eten gehad deze avond.


    Haha, dank je. Stiekem gaat het over ontbijt waarvan er veel te veel is. (nerd)

    Het voelt vast goed om wat online te kunnen zetten! Ik stop voor vandaag (edit: nou ja, vannacht, want de dag duurt nog maar twaalf minuten) met schrijven, maar veel succes als je toch besluit om nog door te gaan. (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 23:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eerste zin van vandaag:

    “Ziva!” Tony duwt Rollins opzij en beent naar haar toe. Het is inderdaad Ziva, maar ze kijkt niet heel vrolijk. “Wat is er aan de hand?” Ziva draait haar hoofd naar Rollins en wijst erheen.
    “Hij, weg, ksssjt,” sist Ziva kwaad.


    Dit verhaal krijgt een heel deprimerend einde, ik heb de epiloog al geschreven en ben zelf meerdere malen in tranen uitgebarsten (huil)


    all because i liked a girl

    iemand zin in een WW van 13:30 tot 14:30?

    Ik ga nog wat bijschaven voor mijn 12,5K doel (:


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    iemand zin in een WW van 13:30 tot 14:30?

    Ik ga nog wat bijschaven voor mijn 12,5K doel (:


    Ik lees het nu pas. Ik wil wel vanaf 14.00 tot 14.30?


    "Ignite, my love. Ignite."

    @ZivaDiNozzo: Dat is altijd een goed teken, haha. In ieder geval leg je er dan zelf voldoende emotie in. (:


    Die twee suggesties voor wordwars heb ik allebei gemist, maar ik wil er wel eentje doen om 15:00, als iemand zin en tijd heeft? Of later, want ik heb op zich de hele middag tijd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    @ZivaDiNozzo: Dat is altijd een goed teken, haha. In ieder geval leg je er dan zelf voldoende emotie in. (:


    Die twee suggesties voor wordwars heb ik allebei gemist, maar ik wil er wel eentje doen om 15:00, als iemand zin en tijd heeft? Of later, want ik heb op zich de hele middag tijd. ^^


    Ik heb wel zin in een WW om 15:05 tot 16:00 (lol wat is dit voor vage WW dan 55 minuten (': dat heb ik nog nooit meegemaakt)


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    (...)

    Ik heb wel zin in een WW om 15:05 tot 16:00 (lol wat is dit voor vage WW dan 55 minuten (': dat heb ik nog nooit meegemaakt)


    Haha, ik denk dat ik dan doorga tot 16:05 voor het volle uur, maar verder vind ik het prima. :Y) Succes!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, ik heb het uiteindelijk maar gehaald tot een half uur, sorry. Ik bleef steeds uit het raam kijken en ik wil eigenlijk gewoon heel, heel graag met mijn laptop in de tuin gaan zitten, dus dat ga ik zo doen, maar dan moet ik eerst nog met de hond wandelen en daarvoor is dus even een pauze nodig. (krul)

    Ik had 611 woorden. Mijn laatste zinnen:
    “Maak je je zorgen om me?”
    “Constant.”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1238 woorden erbij :Y) ik moet ophouden

    Laatste zin: (enorme spoiler, als je niet wilt weten wat er hier staat vanwege het verhaal, moet je het NIET lezen)

    "SARAH! WAAG HET NIET JE OGEN TE SLUITEN!"


    all because i liked a girl

    Iemand zin in een ww om 17.30?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Iemand zin in een ww om 17.30?


    Ik misschien om 20:00 maar ligt eraan tot hoe laat NCIS duurt :')


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    (...)

    Ik misschien om 20:00 maar ligt eraan tot hoe laat NCIS duurt :')


    20.30 anders tot 21.30?


    "Ignite, my love. Ignite."